233 Wrzesień 2023
- • WSTĘPNIAK: ILE POLSKI W JAPONII
- TEST Z OKŁADKI: GigaWatt POWERMASTER ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- FELIETON: Niezmienni. Rozwój artystów a powody jego braku
- FELIETON: Świat mat (gramofonowych)
- TEST: Base POWER BASE HIGH END 6 LIMITED EDITION ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: JCAT ULTIMO ⸜ zasilacz DC
- TEST: Struss PL 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: WK Audio THERED ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: ADAM MAKOWICZ, Blue Sapphires, AC Records 028, Clear Vinyl, 180 g LP (2023).
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE # 141: Gramofon J. SIKORA REFERENCE u Juliana Soji
- TEST: Divine Acoustics GALILEO ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio SAGITA EVOLUTION + TITANIA POWER EVOLUTION ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: KBL Sound EXTREMA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: J.Sikora KV12 MAX ⸜ ramię gramofonowe • Zirconium Series
- TEST: Thunder Melody AKCELERATOR (system) ⸜ pasywne filtry szumów

No. 104 grudzień 2012

- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL W CZYTELNI, CZYLI MAGAZYNY AUDIO
- NAGRODY ROKU 2012 MAGAZYNU ''HIGH FIDELITY''
- REPORTAŻ: Audio Show 2012 wg organizatora, wystawcy, producenta, zwiedzającego
- TECHNIKA: Rzecz o kinie, czyli jak zaprojektować salę kinową w domu
- TEST: Bakoon Products AMP-11R + RCK-11 - wzmacniacz zintegrowany + podstawa antywibracyjna
- TEST: Mark Levinson No.512 - odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: V R Workshop MILSTEIN - interkonekt RCA + kabel głośnikowy
- TEST: JAG TM - kolumny
- WYWIAD: Anders Ertzeid, Hegel
- TEST: Eximus DP1 - przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: M2Tech Vaughan - przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Bricasti MP1 DAC - przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ayon Audio CD-3s+NW-T - odtwarzacz CD + transport plików audio
- TEST: MingDa MC368-BSE - wzmacniacz zintegrowany
No. 103 listopad 2012

- • WSTĘPNIAK: WYSTAWA - MOŻLIWOŚCI DO WYKORZYSTANIA
- ZAPROSZENIE: Audio Show 2012, pt. 3
- TEST: Amphion KRYPTON3 - kolumny z Finlandii
- TEST: Estelon XA - kolumny z Estonii
- TEST: Monitor Audio MR4 - kolumny z Wielkiej Brytanii
- TEST: Harbeth 30.1 - kolumny z Wielkiej Brytanii
- TEST: PMC GB1i - kolumny z Wielkiej Brytanii
- TEST: Davone MOJO - kolumny z Danii
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- REPORTAŻ: Audio Show 2012
- TEST: Ascendo MONITOR C8 RENAISSANCE - kolumny z Niemiec
- TEST: Acoustic Zen CRESCENDO - kolumny z USA
- TEST: Dynaudio C1 SIGNATURE - kolumny z Danii
- TEST: AudioSolutions RHAPSODY 60 - kolumny z Litwy
No. 102 październik 2012

- • WSTĘPNIAK: KLASYFIKACJA, czy szatańskie wersety? | ROZMÓWKI XI
- TEST: Audio Research REFERENCE 75 - stereofoniczny wzmacniacz mocy
- TEST: Fonica F-600 - gramofon
- TEST: Human Audio LIBRETTO HD CDP + TABLA- odtwarzacz CD/DAC + USB-S/PDIF
- TEST: Lym Audio LYM 1.0T + Arcam rLINK + Music Hall mmf-2.2LE - wzmacniacz + DAC + gramofon
- TEST: HiFiMAN HE-300 - słuchawki
- ZAPOWIEDŹ: Audio Show 2012 pt. 1
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Jeff Dorgay, "TONEAudio", wydawca
- TEST: AD FONTES 14 - gramofon
- TEST: ModWright KWI 200- wzmacniacz zintegrowany
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- ZAPOWIEDŹ: Audio Show 2012 pt. 2
- MUZYKA: Dead Can Dance, Anastasis, Special Edition Hardbound Box Set, CD+USB drive 24/44,1 WAV
No. 101 wrzesień 2012

- • WSTĘPNIAK: SPRZĘT - KILKA SŁÓW O TYM, CO NAS PODNIECA
- TEST: Audiomatus AM400 - wzmacniacz mocy
- TEST: Audiomica EXCELLENCE ERYS, CELES, NESS - system okablowania
- TEST: Ear Stream SONIC PEARL - wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: White Bird Amplifications VIRTUS 300B - wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Pro Audio Bono PAB SE AP Alu - platforma antywibracyjna
- HYDE PARK: kolumny podłogowe RK-1
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Lampizator - konwerter USB-S/PDIF
- TEST: Ardento ALTER - kolumny
- TEST: Ancient Audio STUDIO OSLO - kolumny aktywne
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: spotkanie #85 - Acoustic Revive RAF-48 vs RAF-48H First Impression Music UltraHD CD
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- MUZYKA: Budka Suflera, Cień wielkiej góry, 2012 Box
- HYDE PARK: Jarek Waszczyszyn o kolumnach Studio Oslo
No. 100 sierpień 2012

- • WSTĘPNIAK: SETKA DLA WSZYSTKICH!!!
- WYWIAD: Cai Brockmann, redaktor naczelny
- TEST: Vitus Audio MASTERPIECE SERIES MP-D201 - przetwornik D/A
- TEST: Auralic ARC MX + - przetwornik D/A
- TEST: TeddyPardo TEDDYDAC - przetwornik D/A
- TEST: emm Labs XDS1 SE + Synergistic Research Tranquility Base - odtwarzacz SACD + platforma antywibracyjna
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: Audeze LCD3 - słuchawki
- TEST: Amphion ARGON 1 - kolumny
- TEST: London SUPER GOLD - wkładka gramofonowa
- TEST: Avid HiFi DIVA II SP - gramofon
- TEST: Dynaudio Focus 340 - kolumny podłogowe
- MUZYKA: Ultravox BRiLL!ANT | George Frideric Handel Esther
- HYDE PARK: II Plichtowskie Spotkania Soniczne PSS-społem - Podstawy antywibracyjne c.d.
No. 99 lipiec 2012

- • WSTĘPNIAK: Ta zabawa jednak jest dla dziewczynek… (coctailAudio X10)
- WYWIAD: Steven R. Rochlin, „Enjoy the Music.com”
- TEST: przedwzmacniacz liniowy TAD C-600
- TEST: przedwzmacniacz liniowy Octave JUBILEE PRE
- TEST: przedwzmacniacz liniowy/gramofonowy Soulution 720
- TEST: przedwzmacniacz liniowy Audio Research REFERENCE 5 SE
- TEST: przedwzmacniacz liniowy Avantgarde Acoustic PRE
- TEST: przedwzmacniacz liniowy ModWright LS 36.5
- HYDE PARK: Ear Stream – nowa polska firma. Z Krakowa.
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: spotkanie #84, Kiedy taśma była bogiem (Master Tape Sound Lab)
- TECHNIKA: Open your mind - o audio komputerowym pisze Daniel Mayerthaler
No. 98 czerwiec 2012

- • WSTĘPNIAK: Nie daj się nabrać, czyli dlaczego tanie i drogie kable HDMI NIE są takie same | ROZMÓWKI IX
- REPORTAŻ: High End 2012, Monachium
- WYWIAD: Stephen Mejias, „Stereophile”
- TEST: AMG Viella V12 + 12J2 – gramofon + ramię
- TEST: White Bird Amplification VIRTUS-01 – wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Purist Audio Design CORVUS – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy
- REPORTAŻ: Finlandia - w krainie tysięcy jezior i dobrego dźwięku
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Todor Dimitrov, Master Tape Sound Lab
- TEST: Manley CHINOOK – przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Cambridge Audio TOPAZ CD5 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Bastanis MATTERHORN – kolumny
- TEST: Thorens TD2015 + TP92 - gramofon + ramię
- TEST: Heed Audio CANALOT + Q-PSU – wzmacniacz słuchawkowy + zasilacz
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 97 maj 2012

- • WSTĘPNIAK: ODSŁUCH – KRÓTKIE WPROWADZENIE DO NIETYPOWEGO ZACHOWANIA (czyli dlaczego słuchanie nie zawsze jest odsłuchem i co z tego wynika)
- TEST: Harmonix X-DC350M2R IMPROVED-VERSION – kabel sieciowy
- TEST: Audio Replas OPT-1 HR/8P ǀ OPT-30HG-SC HR/3P+OPT-30HG-PL HR/3P ǀ CNS-7000SZ – akcesoria antywibracyjne
- TEST: fo.Q AB-4045R (platforma) ǀ G-53FS/G-51(podkładki fo.Q) ǀ CS-01/CS-02 (podkładki karbon+fo.Q) – akcesoria antywibracyjne
- TEST: SPEC RSA-V1 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Accuphase E-360 – wzmacniacz zintegrowany
- REPORTAŻ: Wystawa World Audio Show 2012 – Oatlands Park Hotel, Weybridge, Surrey, Wielka Brytania
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Leben CS-1000P – wzmacniacz mocy
- TEST: Triode TRV-A300SER – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: SAEC SL-4000/XR-4000 (interkonekty) | SLA-500 (kabel LAN) | SUS-480 (kabel USB) | OPC-X1 (kabel TOSLINK)
- TEST: Air Cable AIR-EX ǀ Air Cable AIR-PC – kable sieciowe
- TEST: CEC TL-3N + DAC DA-3N – transport CD + przetwornik D/A
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 96 kwiecień 2012

- • WSTĘPNIAK: ROZMÓWKI VIII
- TEST: Struss R150 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Funk Tonstudiotechnik LAP-2.V3 – przedwzmacniacz liniowy / wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Leema ELEMENTS CD + AMP – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Entreq KONSTANTIN 2010 – kabel słuchawkowy(Sennheiser + HiFiMAN)
- TEST: Franco Serblin ACCORDO – kolumny podstawkowe
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Ken Kessler, „Hi-Fi News&Record Review”
- TEST: Hegel H200 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: M2TECH hiFace EVO + EVO Supply + EVO Clock – konwerter D/D + zasilacz + zegar taktujacy
- TEST: TransFi SALVATION + T3PRO TOMAHAWK – gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: Stello U3 – konwerter USB-S/PDIF
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 95 marzec 2012

- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL – KRÓTKIE WPROWADZENIE DO CZŁOWIEKA (kilka dowodów na istnienie sensu w branży audiofilskiej)
- WYWIAD: Martin Colloms – „HIFICRITIC”, wydawca
- TEST: Lampizator – odtwarzacz plików audio + DAC
- TEST: Dubiel NIRVANA – odtwarzacz CD
- TEST: Dayens AMPINO – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Transrotor ZET 3 (dwa silniki) – gramofon
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Dune TV-101 Wi-Fi/Popcorn Hour A300 + Music Hall dac15.2 – odtwarzacze plików + DAC
- TEST: Supra Quadrax – kabel głośnikowy
- TEST: Acoustic Revive LAN2.0 PL – kabel LAN
- TEST: Audio Academy HYPERION – kolumny
- TEST: Gradient Helsinki 1.5 – kolumny
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE spotkanie #83: Avantgarde Acoustic, XA Series
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- HYDE PARK: Audioaéro Design LA FONTAINE MUSIC CENTER
No. 94 luty 2012

- • WSTĘPNIAK: wACTAlizm w sieci
- WYWIAD: Michael Fremer – „Stereophile”
- TEST: Calyx DAC 24/192 – przetwornik D/A
- TEST: Mach Audio – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Hegel H70 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: HiFiMAN HE-500 + HE-6 – słuchawki
- LISTY od czytelników
- TEST: GrajEnd GrajPudła Numer Trzy – kolumny podłogowe
- TEST: Acoustic Signature STORM – gramofon
- TEST: PMC Twenty 22 – kolumny podstawkowe
- TEST: Antelope Audio ZODIAC+ – przetwornik D/A/wzmacniacz słuchawkowy
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #82: Paweł Skulimowski i jego Franc Audio Accessories
- NOWOŚCI
No. 93 styczeń 2012

- • WSTĘPNIAK: WSTYDLIWE PRZYJEMNOŚCI
- WYWIAD: Srajan Eaben - „6moons.com”
- TEST: Skogrand Cables SC - 3 x kable głośnikowe
- TEST: Kingrex UD-384 + U POWER - DAC/DD + zasilacz
- TEST: Schiit BIFROST - przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Castle HOWARD S3 - kolumny podłogowe
- HYDE PARK: kolumny podłogowe RK-0
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Jim S. Saito, Yamasuka Ishizuka - Accuphase
- TEST: DLS60 – kolumny podstawkowe
- TEST: Bodnar Audio WOODLINE HORNTON - kolumny podłogowe
- TEST: Cambridge Audio AZUR 651A – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Divine Acoustic ELECTRA2 – kolumny podłogowe
- TEST: Rethm MAARGA - kolumny wolnostojące
- NOWOŚCI
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity