246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
245 Wrzesień 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Czyli o polskich firmach audio, o których już nie słychać
- TEST Z OKŁADKI: J.Sikora STANDARD MAX SUPREME 15th ANNIVERSARY ⸜ gramofon na 15-lecie firmy
- FELIETON: 20 NA XX – po polsku. Czyli dwadzieścia najważniejszych polskich produktów w „High Fidelity” ⸜ Cz. 1
- TEST: Ancient Audio LEKTOR JOY ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Avatar Audio NUMER 2 Mk V ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Graphite Audio CLASSIC 40 ULTRA ⸜ platforma antywibracyjna
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- WYWIAD: ZBIGNIEW BIELAK ⸜ grafik, ilustrator, architekt, miłośnik metalu, audiofil
- FELIETON: 20 NA XX – po polsku. Czyli dwadzieścia najważniejszych polskich produktów w „High Fidelity” ⸜ Cz. 2
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 147: J.Sikora STANDARD MAX SUPREME 15th ANNIVERSARY ⸜ KTS w Lublinie
- TEST: Franc Audio Accessories CERAMIC DISC HYBRID 10TH ANNIVERSARY EDITION ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Pylon Audio ZIRKON 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: SinusAudio 300B SE PROAUDIO DUALMONO ⸜ wzmacniacz zintegrowany
244 Sierpień 2024
- • WSTĘPNIAK: Dizajn w Audio. Czyli o języku raz jeszcze
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE RED RCA ⸜ interkonekt RCA
- MUZYKA ⸜ recenzja: Three Blind Mice: KOSUKE, MOTOHIKO, YAMAMOTO ⸜ remaster 2024 • SACD/CD
- TEST ⸜ system: Acoustic Revive w świecie streamingu – LAN QUADRANT TRIPLE-C, RLI-1GB-TRIPLE-C, RLT-1K
- TEST: Musical Fidelity BPC-3 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Gemstone GEMINI ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Rega AYA ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- MUZYKA ⸜ seria „Oto płyta” № 11: Gdynia, Tonpress SX-T 123, LP • 1988
- FELIETON: Pocztówki z wakacji: SZTOKHOLM, czyli nie tylko o ABBIE
- TEST: Accuphase C-47 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: AudioPhase VIOLA ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: PCM twenty 5.22i ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- SYSTEM REFERENCYJNY: Siltech ROYAL SINGLE CROWN RCA, czyli coś nowego w systemie referencyjnym
243 Lipiec 2024
- • WSTĘPNIAK: O nazwie. Czyli o sile słowa
- WYWIAD: Li On & Angus Leung • LUMIN ⸜ Product Manager & Global Sales and Marketing Manager
- TEST: Auralic ARIES S1 & S1 Linear PSU ⸜ transport plików audio & zasilacz DC
- TEST: dCS BARTOK APEX ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Pro Audio Bono PAB PEEK 7060 SN ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: TiGLON D-REN PRO ⸜ podkładki antywibracyjne
- TEST Z OKŁADKI: Divine Acoustics CASSINI ⸜ platforma antywibracyjna
- FELIETON ⸜ technika: ZE8000 JIBUN DUMMY HEAD ⸜ highendowa personalizacja
- TEST: Kasoto Audio Equipment KANA – CU-AUDIO INSIDE SE, SP, SP EX, AC, DAC EX ⸜ paswyne filtry RFI
- TEST: Muarah MY-1/12 ⸜ ramię gramofonowe
- TEST: ZYX ULTIMATE EXCEED EX 100TB ⸜ wkładka gramofonowa MC
- MUZYKA ⸜ recenzja: KLENCZON, SBB i WODECKI na płytach SACD • ˻ SERIA 5 ˺
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
242 Czerwiec 2024
- • WSTĘPNIAK: Kubek. Czyli o nadmiarze
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum WANDLA GOLDENSOUND ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity | German Edition 2024 ⸜ wręczenie nagród
- WYSTAWA ⸜ reportaż: HIGH END 2024, Monachium
- TEST: Daniel Hertz MARIA 350 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Laiv HARMONY DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Thunder Melody AC FEMTO BLACK ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA ⸜ recenzja: ANTON BRUCKNER, Symphony no. 7 in E major. Bruckner: Cut or Uncut? • 2 x Compact Disc
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: Rodowicz, Kubasińska, Frąckowiak, Prońko na płytach SACD • ˻ SERIA 4 ˺
- TEST: Lumin P1 MINI ⸜ odtwarzacz plików/przedwzmacniacz
- TEST: Musical Fidelity NU-VISTA DAC ⸜ przetwornik cyf.-analogowy
- TEST: Stealth Audio ŚAKRA ⸜ interkonekt RCA
- MUZYKA ⸜ recenzja: CZESŁAW NIEMEN „The Best of Niemen” | „Polskie Nagrania Catalogue Selections” • SACD
241 Maj 2024
- • WSTĘPNIAK: Czas. 2004-2024, czyli dwadzieścia lat „High Fidelity”. Dzisiaj
- NAGRODY: 20 NA XX. Czyli dwadzieścia najważniejszych produktów w historii „High Fidelity” ⸜ cz. 1
- MUZYKA: 3 x Three Blind Mice: KOSUKE, MOTOHIKO, YAMAMOTO ⸜ remaster 2024 • SACD/CD
- TEST: Accuphase DP-770 ⸜ odtwarzacz SACD
- TEST: Air Tight ATM-2 PLUS ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: ifi Audio GO BAR KENSEI ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: TiGLON TPL-3000A-WT WHITE TIGER ⸜ kabel zasilający AC
- TEST Z OKŁADKI: Kondo G10i ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM
- TEST: Phasemation CM-2200 ⸜ przedwzmacniacz liniowy • pasywny
- MUZYKA ⸜ recenzja: Shabaka, Perceive its Beauty, Acknowledge its Grace, Impulse!, SHM-CD ⸜ 2024
- NAGRODY: 20 NA XX. Czyli dwadzieścia najważniejszych produktów w historii „High Fidelity” ⸜ cz. 2
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 146: Aavik SD-880 i porównanie serwisów streamingowych – SPOTIFY, TIDAL, QOBUZ
240 Kwiecień 2024
- • WSTĘPNIAK: CZTERDZIEŚCI PIĘĆ LAT COMPACT DISC
- MUZYKA ⸜ seria „Oto płyta” № 10: 2 PLUS 1, Video, Veriton ⸜ 1985
- TEST: Ayre EX-8 2.0 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Cyrus CDi-XR ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- TEST: S.M.S.L PL200 ⸜ odtwarzacz Compact Disc (MQA-CD)
- TEST: Silent Angel MUNICH MU ⸜ odtwarzacz plików audio
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: Vox dilecti mei – The Voice of My Beloved, wyk. ENSEMBLE PEREGRINA ⸜ SACD/CD
- TEST Z OKŁADKI: Norma Audio REVO CDP-2 ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- TEST: ATC SCM20 SL ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Audio Reveal HERCULES ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: MoFi Electronics MASTERDECK ⸜ gramofon
- TEST: Next Level Tech LAN FLAME ⸜ kabel LAN
- WYWIAD: ENRICO ROSSI, Norma Audio Electronics ⸜ konstruktor
239 Marzec 2024
- • WSTĘPNIAK: O METODZIE
Albo o tym, co zrobić, kiedy zawodzi - TEST Z OKŁADKI: Muarah MT-3 + MY-1/9 ⸜ gramofon + ramię gramofonowe
- FELIETON: Zepsuty zegar (kiedy wielcy mają rację)
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK USB ⸜ kabel USB
- TEST: Carbide Audio BASE DIAMOND ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Divine Acoustics KEPLER EVOLUTION ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio EQUINOX EVO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Keces Audio EBRAVO ⸜ transport plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: BRUCE LIU, Waves, Deutsche Grammophon 486 5044, Compact Disc ⸜ 2023
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 145: Polskie Nagrania na płytach SACD
- MUZYKA ⸜ recenzja: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD ˻ SERIA 4 ˺. Recenzja
- TEST: Accuphase PS-550 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC • aktywny
- TEST: Marton OPUSCULUM OMNI v1.0 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Norma Audio REVO IPA-80 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
238 Luty 2024
- • WSTĘPNIAK: Po prostu: ACROLINK. XX-lecie „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: Accuphase A-80 ⸜ wzmacniacz mocy • stereo
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 144: Three Blind Mice (i nie tylko) ⸜ japońska sztuka nagrywania
- TEST: JBL MP 350 CLASSIC & JBL SA 550 CLASSIC ⸜ odtwarzacz plików & wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Lipiński Sound L-50 ⸜ kolumny głośnikowe • aktywne
- TEST: Struss SILVER RCA & S-2 Mk 2 ⸜ interkonekt RCA & kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: Trzy razy jazz na CD: MAJRZAK, TOMASZEWSKI, TARWID TRIO
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: PETER GABRIEL, I/O, Realworld | Virgin/Universal Music LLC UICB-1023/4, 2 x SHM-CD
- TEST: Ayre CX8 ⸜ odtwarzacz Compact Disc/plików
- TEST: Dan D'Agostino MOMENTUM S250 MxV ⸜ wzmacniacz mocy • stereo
- TEST: Estelon AURA ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Leema Acoustics NEUTRON + GRAVITON ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
237 Styczeń 2024
- • WSTĘPNIAK: W PROSTOCIE SIŁA MOŻLIWOŚCI
- TEST Z OKŁADKI: Pylon Audio DIAMOND 30 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- FELIETON: DYRYGENT: tyran, geniusz, ofiara?
- TEST: iFi Audio DIABLO Mk II ⸜ DAC/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: TiGLON MS-DR20A-AD (AZURE DRAGON) ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Usher UA-50 50th ANNIVERSARY ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 143: Estelon AURA ⸜ kolumny głośnikowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: Perfect, Breakout, Budka Suflera, Maanam, Komeda Quintet na płytach SACD ˻ SERIA 2 ˺ & ˻ SERIA 3 ˺
- TEST: Bladelius THOR Mk V ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Lumin L2 ⸜ przełącznik LAN/serwer
- TEST: Rekkord M-600 ⸜ gramofon
- TEST: Siltech ROYAL SINGLE CROWN ⸜ interkonekt analogowy RCA
- MUZYKA ⸜ recenzja: ROBERT KANAAN, Musica Futura, Tidal, FLAC 16/44,1 (2023)
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity