229 Maj 2023
- • WSTĘPNIAK: ZRÓBMY SOBIE GAZETĘ Czyli 19 lat „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote M-3 ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- FELIETON: Power metal – moja miłość
- MUZYKA ⸜ recenzja: FRANK SINATRA, Sinatra at the Sands, REMASTER 2022, 140 g LP ⸜ 2022
- TEST: Acoustic Revive CS-3K ⸜ filtr AC
- MIKROTEST: Acoustic Revive RUT-1K ⸜ filtr USB
- TEST: Kryna PALETTE BOARD ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: SPEC RSA-BW7EX ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: TiGLON TPL-2000R & TPL-2000SP ⸜ interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ № 139: MICHAEL JACKSON, Thriler, Mobile Fidelity Sound Lab ONE-STEP LPLP
- TEST: Accuphase E-5000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Aurorasound VIDA Mk II ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Kryna HELCA 1 & 2 ⸜ filtr RFI/EMI
- TEST: Phasemation PP-500 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- NAGRODA ⸜ STATEMENT In High Fidelity 2023 | German Edition: Ayon Audio Crossfire Evo oraz dCS Vivaldi Apex

229 Maj 2023

- • WSTĘPNIAK: ZRÓBMY SOBIE GAZETĘ Czyli 19 lat „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote M-3 ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- FELIETON: Power metal – moja miłość
- MUZYKA ⸜ recenzja: FRANK SINATRA, Sinatra at the Sands, REMASTER 2022, 140 g LP ⸜ 2022
- TEST: Acoustic Revive CS-3K ⸜ filtr AC
- MIKROTEST: Acoustic Revive RUT-1K ⸜ filtr USB
- TEST: Kryna PALETTE BOARD ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: SPEC RSA-BW7EX ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: TiGLON TPL-2000R & TPL-2000SP ⸜ interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ № 139: MICHAEL JACKSON, Thriler, Mobile Fidelity Sound Lab ONE-STEP LPLP
- TEST: Accuphase E-5000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Aurorasound VIDA Mk II ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Kryna HELCA 1 & 2 ⸜ filtr RFI/EMI
- TEST: Phasemation PP-500 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- NAGRODA ⸜ STATEMENT In High Fidelity 2023 | German Edition: Ayon Audio Crossfire Evo oraz dCS Vivaldi Apex
228 Kwiecień 2023

- • WSTĘPNIAK: WIĘCEJ MOCY!
- TEST Z OKŁADKI: Rega P6 ⸜ gramofon
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 2 ˺ » WYDANIA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 138: NIEMIECKI ANALOG ⸜ AAA & Thiel Audio & Sommelier du Son
- TEST: Octave JUBILEE 300B ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- TEST: WK AUDIO THEONE Mk II ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Gauder Akustik CAPELLO 40 Be DOUBLE VISION ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: MIŁOŚĆ & LESTER BOWIE, Live In Gdynia, wersja limitowana № 076/1000, 180 g LP (przezroczysty)
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 3 ˺ » DŹWIĘK
- WYWIAD: WOJCIECH PADJAS: drugie wyjście z ciszy. Czyli o aparatach słuchowych
- TEST: Crystal Cable DIAMOND MICRO² ⸜ interkonekt analogowy • RCA + kabel głośnikowy
- TEST: Falcon M10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Van Den Hul CNT (CARBON NANO TUBE) ⸜ interkonekt analogowy • XLR
227 Marzec 2023

- • WSTĘPNIAK: WYBIELANIE
Czyli audiophilewashing - TEST Z OKŁADKI: Ancient Audio LEKTOR TRANSPORT ⸜ transport Compact Disc
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 1 ˺
- KSIĄŻKA ⸜ fragment: BARTOSZ PACUŁA, High-End. Dlaczego potrzebujemy doskonałości
- FELIETON: O kolumnach Closer Acoustics OGY słów kilka
- WYWIAD ⸜ seria „The Editors” № 36: TOM LYLE • „Enjoy The Music” ⸜ Senior Editor
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NUMER JEDEN ⸜ kable głośnikowe
- TEST: Synergistic Research SPX SC ⸜ kable głośnikowe
- WYWIAD: MAREK KOSTRZYŃSKI • Pylon Audio, Cube Audio, Qualio ⸜ konstruktor
- TEST: Audiolab 7000A + 7000N Play ⸜ wzmacniacz zintegrowany + odtwarzacz plików audio
- TEST: Lumin U2 ⸜ transport plików audio
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 70 UNI-FOOT ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Xavian CONCERTINO ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
226 Luty 2023

- • WSTĘPNIAK: PORADNIK HIGH-ENDOWEGO MYŚLENIA: edycja wojenna Czyli w 1. rocznicę napaści Rosji na Ukrainę
- TEST Z OKŁADKI: dCS VIVALDI APHEX DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: CYFROWA TECHNIKA NAGRANIOWA 1971-2023. Podsumowanie
- TEST: Essential Audio Tools MYNI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Mobile Fidelity SOURCEPOINT 10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Qualio IQ ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- RECEZJA ⸜ płyta testowa CD: ULTIMATE AUDIOPHILE REFERENCE TEST DISC, COI Records ⸜ COI 001, 2 x CD (2022)
- PREZENTACJA ⸜ zaproszenie: Trasa „Tour de Pologne” z kolumnami Pylon Audio JADE 20 HIGH FIDELITY 18th ANNIVERSARY EDITION
- WYWIAD: CHRISTOPH STICKEL, CS Mastering ⸜ inżynier masteringowy
- TEST: GigaWatt PF-2 EVO+ ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Silent Angel GENESIS GX ⸜ zegar taktujący
- TEST: Synergistic Research UEF SWITCH ⸜ przełącznik LAN
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- PREZENTACJA ⸜ relacja: Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity. Salon AUDIONEO
225 Styczeń 2023

- • WSTĘPNIAK: CZY TECHNOLOGIA NAS OCALI Kilka myśli o audio na 2023 rok
- TEST Z OKŁADKI: Silent Angel BONN NX ⸜ przełącznik LAN
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK Nr 1 ⸜ interkonekt RCA
- TEST: Mark Levinson № 5206 + № 5302 ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Rega Elex Mk 4 ⸜ wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- TEST: TiGLON TPL-2000SP ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: MISTERIOSO ⸜ J.S. Bach, Sonatas for violin and harpsichord, BWV 1017-1019, Prelude Classic 74007, COMPACT DISC ⸜ 2022
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 3 ˺ - MUZYKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 137: ADAM CZERWIŃSKI (AC Records) o taśmach analogowych, płytach LP i o ich wydawaniu
- TEST: Audiolab 9000CDT + 9000A ⸜ transport CD + wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: THOMAS KESSLER, Fragile, Hypersensitive Records HRCS 004, MASTER CD-R ⸜ 2023
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity