246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
No. 176 Grudzień 2018
- • WSTĘPNIAK: COMPACT DISC – OCZYWIŚCIE, ŻE TAK! ALE JAKI?
- TEST Z OKŁADKI: JBL L100 CLASSIC | kolumny głośnikowe
- NAGRODY ROKU 2018 wg „High Fidelity”
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Audio Video Show 2018 | Warszawa/Polska
- TEST: Acoustic Revive RTP-4EU ABSOLUTE | listwa zasilająca AC
- TEST: Divine Acoustics KEPLER | nóżki antywibracyjne
- TEST: Mark Levinson № 519 | odtwarzacz plików audio/CD
- FELIETON: Opowieść amerykańska (z Ameryki): Acoustic Suspension Speaker
- LISTY od czytelników | PORADY od redaktora
- TEST: Musical Fidelity NUVISTA VINYL | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: My Monitors MY5 | kolumny głośnikowe
- TEST: Rebel SENTIMENT 20 | kolumny głośnikowe
- TEST: Xavian PERLA ESCLUSIVA | kolumny głośnikowe
- MUZYKA | WYDAWNICTWO: TRPTK | Historia jednej firmy (z Holandii)
- MUZYKA | RECENZJA: AGA ZARYAN, What Xmas Means To Me | Compact Disc
No. 175 Listopad 2018
- • WSTĘPNIAK: PLANETA JARRE Czyli: 50 lat Jeana-Michela Jarre’a na scenie
- TEST Z OKŁADKI: YG Acoustics HAILEY 1.2 | kolumny głośnikowe
- ZAPROSZENIE: Audio Video Show 2018 | Warszawa/Polska
- MUZYKA | TECHNIKA: Seria HIGH PERFORMANCE | RCA Red Seal
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Rocky Mountain Audio Fest (RMAF) 2018 | USA
- TEST: Dynaudio CONTOUR 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Harbeth M30.2 40th ANNIVERSARY | kolumny głośnikowe
- TEST: Luxman L509X | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Muarah Audio MT-2 + PSC | gramofon + kontroler obrotów
- TEST: White Bird Amplification Firebird Balanced + IRONBIRD | przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #117: SNUNYATA RESEARCH Triton v3 vs Denali T vs Denali S
- WYWIAD | THE EDITORS: KARI NEVALAINEN, „Inner-Magazines” | Chief Editor
- TEST: Acoustic Signature DOUBLE X | gramofon
- TEST: Fezz Audio MIRA CETI | wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA | RECENZJA: Do świtu grali | płyta LP, remaster
No. 174 Październik 2018
- • WSTĘPNIAK: PAMIĄTKI Z WAKACJI
Czyli: turysta gania za płytami - TEST Z OKŁADKI: Hegel H590 | wzmacniacz zintegrowany/odtwarzacz plików
- MUZYKA | RECENZJA: POLISH JAZZ ※ „Remaster 2016” vol. 11 | vol. 36 | vol. 64 | vol. 66 | vol. 67 | vol. 74 | COMPACT DISC
- REPORTAŻ: NAGRA ※ Historia pewnej pasji
- TEST: AudioPhase FOUNTAINHEAD | kabel zasilający AC
- TEST: GigaWatt PC-3 SE EVO+ | kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Pylon Audio PEARL 27 | kolumny głośnikowe
- TEST: TechDAS AIR FORCE III PREMIUM | gramofon
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Matthias Lück ※ BRINKMANN, współwłaściciel, inżynier
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #116: Pliki cz. 2 – PCM
- TEST: Accuphase DP-750 | odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR NUMER DWA | platforma antywibracyjna
- TEST: Brinkmann EDISON MK II | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Luna Cables LUNA ORANGE | interkonekt RCA + kabel gł.
No. 173 Wrzesień 2018
- • WSTĘPNIAK: KLASTER A SPRAWA POLSKA,
czyli dziesięć lat polskiego września w „High Fidelity” - TEST: Audiomica Laboratory ULTRA REFERENCE | interkonekty + kable głośnikowe + kabel zasilający AC
- ROZMOWA: ŁUKASZ MIKA | Audiomica Lab. – właściciel, konstruktor
- TEST: Avcon NORTES Mk3 | kolumny głośnikowe
- ROZMOWA: PRZEMYSŁAW NIEPRZECKI | Avcon – właściciel, konstruktor
- TEST: Shape of Sound T-2 + WT-10/WT-12 | gramofon + ramię gramofonowe
- ROZMOWA: PIOTR SKIBA | Shape of Sound – konstruktor
- TEST: Egg-Shell CLASSIC 15.1 | wzmacniacz zintegrowany
- ROZMOWA: ANDRZEJ I KRZYSZTOF GRABOWSCY | EGG-SHELL – właściciele, konstruktorzy
- TEST | SYSTEM: Shape of Sound T-2 + EGG-SHELL CLASSIC 15.1 + Avcon NORTES Mk3
- ROZMOWA: KRZYSZTOF ŻUROWSKI | VAP – właściciel, konstruktor
- TEST: hORNS by Auto-Tech ATMOSPHERE | kolumny głośnikowe
- ROZMOWA: ŁUKASZ LEWANDOWSKI | hORNS – właściciel, konstruktor
- ROZMOWA: TOMASZ ROGULA | Zeta Zero - właściciel, konstruktor
- TEST | SYSTEM: Egg-Shell PRESTIGE 12WKT + PS5 + Ciarry KG-5040 + Audiomica EXCELENCE
No. 172 Sierpień 2018
- • WSTĘPNIAK: DŹWIĘK Z KOMPUTERA
- TEMAT Z OKŁADKI: Audia Flight F L S 10 | wzmacniacz zintegrowany
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie # 115: BRIPHONIC (plus sprawa plików)
- TEST: Audiolab M-DAC mini | przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Bergmann Audio GALDER + ODIN | gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: Black Cat Cable STARGATE | interkonekt analogowy
- TEST: Oyaide AZ-910 | interkonekt analogowy
- ROZMOWA | THE EDITORS: JOHN E. JOHNSON, Jr., Ph.D. | „Secrets of Home Theater and High Fidelity” – redaktor naczelny
- MUZYKA: Aquavoice | SILENCE – recenzja ※ TADEUSZ ŁUCZEJKO
- TEST: Kondo Kondo IO-M + SF-z | wkładka gramofonowa + transformator dopasowujący (step-up)
- TEST: Synergistic Research ATMOSPHERE X (Level 3):IC EUPHORIA + SPEAKER EUPHORIA | interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Triangle ESPIRIT ANTAL | kolumny głośnikowe
- WSPOMNIENIE: KORZE – HOŁD - Andrzej Poniatowski
No. 171 Lipiec 2018
- • WSTĘPNIAK: DRUGI ODDECH AUDIO BLU-RAY
- TEST Z OKŁADKI: Fezz Audio LUPI OMEGA | wzmacniacz słuchawkowy
- ROZMOWA: MIECZYSŁAW STOCH, czyli 35 000 winyli to za mało…
- MUZYKA | OTO PŁYTA |1|: STAN GETZ, Stan Getz w Warszawie |1960|
- TEST: Avatar Audio NUMER 3 BAMBOO | kolumny głośnikowe
- TEST: Gold Note PIANOSA | gramofon
- TEST: Roon Labs NUCLEUS | serwer muzyczny/odtwarzacz plików audio
- TEST: Struss Audio DM 250 | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: DoP – diabelska alternatywa
- ROZMOWA: MARK Dr AIX WALDREP | AIX Records – wydawnictwo
- TEST: Aurum Cantus LEISURE 2 | kolumny głośnikowe
- TEST: Heed Audio ELIXIR | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Lavardin ISx REFERENCE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AudioSolutions FIGARO S | kolumny głośnikowe
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
No. 170 Czerwiec 2018
- • WSTĘPNIAK: MQA + UHQCD: HI-RES COMPACT DISC,
czyli (kolejna) śmierć Compact Disc - TEST Z OKŁADKI: Graham Audio CHARTWELL LS6/f | kolumny głośnikowe
- WYWIAD: Maciej Lachowski | Fezz Audio w Korei
- FELIETON | SYLWETKA: Okihiko Sugano | AUDIO LAB. RECORD
- TEST: Acoustic Research AR-H1 | słuchawki
- TEST: aëdle ODS-1 ODYSSÉE | słuchawki
- TEST: Tewo Audio SPRING | platforma antywibracyjna
- TEST: WK Audio PURE | platforma antywibracyjna
- TEST: AudioForm M200 | kolumny głośnikowe
- TEST: Gigawatt PF-1 Mk2 | listwa zasilająca AC
- TEST: Gradient 1.4 | kolumny głośnikowe
- TEST: Hijiri HCI-R10 + HCI-25 | interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: KBL Sound SOLARIS | kabel zasilający AC
- TEST: Spendor A7 | kolumny głośnikowe
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
No. 169 Maj 2018
- • WSTĘPNIAK: ANIME ↈ SOUNDTRACK
Połączenie doskonałe - TEST Z OKŁADKI: Top Wing RED SPARROW | wkładka gramofonowa
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #114: Pochwała formatu – SACD, cz. 2
- FELIETON: Pochwała (nie)formatu – XRCD
- TEST: Black Cat Cable 3202 + 3232 | interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Final Audio D8000 | słuchawki
- TEST: Hijiri H-SLC25R MILLION | kabel głośnikowy
- TEST: TAD Labs COMPACT EWOLUTION ONE | kolumny głośnikowe
- WYWIAD | THE EDITORS: YOSUKE ASADA | „Net Audio”, Japonia
- REPORTAŻ: MONACHIUM High End 2018 – wystawa
- FELIETON | TECHNIKA: BRIPHONIC, czyli najlepsi z najlepszych: CD, CD-R, Gold CD-R, Glass CD-R, DSD256
- TEST: Accuphase C-2450 | przedwzmacniacz liniowy
- TECHNIKA: Słów kilka o elektrostatyczności i płytach LP
- TEST: Phasemation EA-500 | przedwzmacniacz gramofonowy
No. 168 Kwiecień 2018
- • WSTĘPNIAK: HIGH FIDELITY DISC | BOX 1 czyli Compact Disc 7” po polsku
- TEST Z OKŁADKI: iFi Audio PRO iDSD | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: AudioPhase COCAINE | kolumny głośnikowe
- TEST: Cosonance REFERENCE 150 MkII | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Gold Note IS-1000 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Mytek LIBERTY DAC | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Octave V 16 SINGLE ENDED | wzmacniacz słuchawkowy/zintegrowany
- TEST: Tellurium Q STATEMENT | interkonekt + kabel głośnikowy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Norma Audio Electronics HS-IPA1 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Black Rhodium SAMBA | kabel głośnikowy
- TEST: Crystal Cable THE ULTIMATE DREAM | interkonekt + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC (system)
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 8N | nóżki antywibracyjne
- TEST: RT-Project DAC ONE | przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 167 Marzec 2018
- • WSTĘPNIAK: 2xHD Fusion
- TEMAT Z OKŁADKI: Telegärtner Japan Limited M12 SWITCH GOLD | przełącznik sygnału LAN
- TEST: CIARRY KG-5040 | kolumny głośnikowe
- TEST: Fidata HFAS1-XS20U | serwer/transport plików audio
- TEST: KBL Sound REFERENCE POWER DISTRIBUTOR Mk3 | listwa zasilająca AC
- TEST: Pro-Ject 175 THE VIENNA PHILHARMONIC RECORDPLAYER | gramofon
- TEST: REBEL SENTIMENT 10 | kolumny głośnikowe
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Audio Video Show PRAGUE 2018
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NUMBER 2 | kabel zasilający AC
- TEST: Brinkmann NYQUIST | przetwornik cyfrowo-analogowy/odtwarzacz plików audio
- TEST: DC Components LS-3.4 | kabel głośnikowy
- MUZYKA | RECENZJA: TOMASZ PAUSZEK, LO-FI LO-VE | Compact Disc/Long Play
- TEST: GrandiNote MACH 4 | kolumny głośnikowe
No. 166 Luty 2018
- • WSTĘPNIAK: MUZYKA 2017
- TEST Z OKŁADKI: Accuphase E-650 | wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: VIII PLICHTOWSKIE SPOTKANIE SONICZNE, czyli „PSS Społem” | wtyki AC: miedź, złoto, a może rod?
- TEST: Gigawatt PC-2 EVO+ | kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Xavian EPICA CALLIOPE | kolumny głośnikowe
- TEST: Sinus Audio PP KT 88 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: SPEC REAL-SOUND PROCESSOR RSP-AZ9EX | filtr głośnikowy
- TEST: Spendor A2 | kolumny głośnikowe
- TEST: Verictum ARBITER | kabel zasilający AC
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- MUZYKA | Recenzja: POLISH JAZZ Forever | REMASTER 2016 | vol. 33 | vol. 38 | vol. 45 | vol. 55 | vol. 61 | vol. 62 - Compact Disc, Long Play
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #113: dCS VIVALDI ONE | odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: Acoustic Research M2 | przenośny odtwarzacz plików audio
- TEST: Balanced Audio Technology VK-P6 SE | przedwzmacniacz RIAA
- TEST: PS Audio STELLAR GAIN Cell DAC | przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz
No. 165 Styczeń 2018
- • WSTĘPNIAK: TIDAL – WYZNANIA POKĄTNEGO NEOFITY
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE ONE | kabel zasilający AC
- REPORTAŻ: Audio Video Show 2017 okiem czytelnika | wystawa
- TEST: Holbo HOLBO | gramofon
- TEST: Siltech TRIPLE CROWN POWER | kabel zasilający AC
- TEST: Sennheiser IE 80 S | IE 800 S | słuchawki dokanałowe
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Boulder 865 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audioform ADVENTURE 50 | kolumny głośnikowe
- TEST: Luxman P-750u | wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Mytek BROOKLYN DAC+ | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Shunyata Research ALPHA RCA + DELTA SP + DELTA NR | interkonekt + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Thrax Audio ARES | wzmacniacz zintegrowany/odtwarzacz plików audio
- MUZYKA: THE DOORS | 50-lecie debiutu
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity