246 Październik 2024
- • WSTĘPNIAK: CO BYŁO, A NIE JEST Tym razem za granicą
- TEST Z OKŁADKI: Sforzato DSP-07EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: Czerwone Gitary, Breakout, Lady Pank, Rodowicz, Sośnicka (x 2) na płytach SACD ˻ SERIA 6 ˺
- TEST: Aura AV-40 REBIRTH ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Stage III Concepts LEVIATHAN LIMITED EDITION ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: TiGLON MS-DR20R ⸜ interkonekt analogowy RCA
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- NAGRODY: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2024 - Ancient Audio & MSB Technology
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: Audio Video Show 2024 – wybrane atrakcje
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER
- TEST: Pro Audio Bono FULL PEEK 60 ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Shunyata Research GAMMA IC + SP + NR ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Skyanalog G-2 Mk II ⸜ wkładka gramofonowa MC
- LISTY: CZYTELNICY piszą → REDAKCJA odpowiada
236 Grudzień 2023
- • WSTĘPNIAK: COMPACT DISC. Kilka słów o wolności
- TEST Z OKŁADKI: Mola Mola LUPE ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- NAGRODY: Nagrody Roku 2023 wg HIGH FIDELITY
- TEST: dCS Lina ⸜ odtwarzacz plików & zegar & wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Flow by Allegro THREE ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Merason DAC1 Mk II ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: SoulNote A-3 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA ⸜ „Nasze płyty”: DE-PHAZZ JAZZ QUARTET feat. Joo Kraus, Live at Villa Belvedere, 180 g LP + Test Press ⸜ 2023
- TEST: Analog Relax EX-2000 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Audio Illuminati POWER REFERENCE II ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NR 1 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Next Level Tech FLAME SPKR-S ⸜ kabel głośnikowy
- TEST: Soyaton BENCHMARK mk² ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Stage III Concepts A.S.P. PROTEUS ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA ⸜ recenzja: MICHAEL BAIRD, Resonance Vibration Frequencies, SWP Records SWP 069, SACD/CD ⸜ 2023
- MUZYKA ⸜ recenzja: AQUAVOICE, Waves, Requiem Records 236 | 2023, CD ⸜ 2023
235 Listopad 2023
- • WSTĘPNIAK: Tam i z powrotem. Moje Audio Video Show 2023
- TEST Z OKŁADKI: Kondo GAKUOH II ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- FELIETON: JOMO. Sztuka odpuszczania w kulturze nadmiaru
- MUZYKA ⸜ recenzja: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD ⸜ CZ. 1
- TEST: Digital Audio Systems MODEL 3 ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Fonica International FLAG M ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Fram ARTE ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Lumin D3 ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Shunyata Research ALTAIRE CG-NR ⸜ sztuczna masa
- WYSTAWA • fotorelacja: TAM I Z POWROTEM, czyli moje Audio Video Show 2023
- MUZYKA ⸜ recenzja: ADAM CZERWIŃSKI, No Name Yet, AC Records AC29, Test Press ⸜ 2023
- WYSTAWA ⸜ reportaż: Audio Video Show 2023 ⸜ WARSZAWA • Polska
- TEST: Apertura EDENA EVOLUTION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Rega NAIA ⸜ gramofon
- TEST: Cyrus PSU-XR ⸜ zasilacz DC
- TEST: Struss PL10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
234 Październik 2023
- • WSTĘPNIAK: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD
- TEST Z OKŁADKI: Aavik I-880 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYSTAWA: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2023 ⸜ warsztaty & nagrody
- TEST: J.Sikora INITIAL MAX & KV12 WHITE ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Lector ZUM H XLR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rega Planar 3 50th ANNIVERSARY EDITION ⸜ gramofon
- TEST: Stack Audio AUVA EQ ⸜ nóżki antywibracyjne
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #142: Morten Thyrrestrup & Aavik I-880 w Krakowie
- REPOTRAŻ: Børresen Acoustics M3 & M6 ⸜ z wizytą w fabryce
- TEST: Accuphase C-2300 ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: CH Precision D1.5 + C1.2 ⸜ transport SACD + przetwornik D/A
- TEST: Stage III Concepts A.S.P. REFERENCE CKAHRON Limited Edition ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Graphite Audio IC-35 PREMIUM ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Soundware REFERENCE LINE DAM 1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: AUDIO VIDEO SHOW 2023
233 Wrzesień 2023
- • WSTĘPNIAK: ILE POLSKI W JAPONII
- TEST Z OKŁADKI: GigaWatt POWERMASTER ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- FELIETON: Niezmienni. Rozwój artystów a powody jego braku
- FELIETON: Świat mat (gramofonowych)
- TEST: Base POWER BASE HIGH END 6 LIMITED EDITION ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: JCAT ULTIMO ⸜ zasilacz DC
- TEST: Struss PL 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: WK Audio THERED ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: ADAM MAKOWICZ, Blue Sapphires, AC Records 028, Clear Vinyl, 180 g LP (2023).
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE # 141: Gramofon J. SIKORA REFERENCE u Juliana Soji
- TEST: Divine Acoustics GALILEO ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio SAGITA EVOLUTION + TITANIA POWER EVOLUTION ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: KBL Sound EXTREMA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: J.Sikora KV12 MAX ⸜ ramię gramofonowe • Zirconium Series
- TEST: Thunder Melody AKCELERATOR (system) ⸜ pasywne filtry szumów
232 Sierpień 2023
- • WSTĘPNIAK: JAK POZOSTAĆ CZŁOWIEKIEM (a się przy tym nie narobić)
- TEST Z OKŁADKI: Ayon Audio S-10 II TRANSPORT ⸜ transport plików audio
- FELIETON: Czy można uratować porysowaną płytę winylową?
- TEST: Ciarry C8 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: MoFi Electronics SOURCEPOINT 8 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Thöress SE300B ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- TEST: totalDAC D1-UNITY ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: KRZYSZTOF DUDA, Altus (2023), GAD Records GAD CD 257, Compact Disc (2013/2023)
- MUZYKA ⸜ recenzja: MICHAEL JACKSON, Thriller, Sony & Mobile Fidelity Sound Labs, Blu-spec CD2 & SACD (1982/2022)
- TEST: Air Tight ATM-2211 ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- TEST: Crystal Cable MINISSIMO FORTE ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Final ZE8000 ⸜ słuchawki bezprzewodowe
- TEST: Rega Planar 10 ⸜ gramofon
- LISTY: Czytelnicy pytają redakcja odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: THOMAS KESSLER, Infinite Sky, Hypersensitive Records HRCS 005, Master CD-R (2023)
231 Lipiec 2023
- • WSTĘPNIAK: UNITRA Redux. A.D. 2023
- TEST Z OKŁADKI: Avatar Audio HOLOPHONY NUMER 2 Mk IV ⸜ kolumny głośnikowe
- FELIETON: DAFT PUNK Random Access Memories – ostatni album lat 70. ˻ CZĘŚĆ 1 ˺: W oparach historii
- FELIETON: 10HERTZ.com. O platformie antywibracyjnej słów kilka
- TEST: JBL 4329p ⸜ kolumny głośnikowe • aktywne
- TEST: Magnepan LRS+ ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Musical Fidelity LS3/5a ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Vienna Acoustics HAYDN ⸜ kolumny głośnikowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 140: Crystal Cable MONET, VAN GOGH, DA VINCI ⸜ kable zasilające AC
- FELIETON: DAFT PUNK Random Access Memories – ostatni album lat 70. ˻ CZĘŚĆ 2 ˺: W oparach nagrań
- TEST: Rega OSIRIS ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Silent Angel Z1 PLUS ⸜ transport plików audio
- TEST: TiGLON MZX-4 ⸜ nóżki antywibracyjne
- MUZYKA ⸜ recenzja: MIKE OLDFIELD, Tubular Bells (50th Anniversary Edition), Mercury/Universal Music Recordings UICY-16155, SHM-CD
230 Czerwiec 2023
- • WSTĘPNIAK: WSZYSTKO WSZĘDZIE NARAZ
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum WANDLA ⸜ przetwornik cyfowo-analogowy
- WYSTAWA ⸜ sprawozdanie: HIGH END 2023 ⸜ Monachium
- TEST: Art Loudspeakers EXPRESSION 8 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Closer Acoustics FORLANE ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Thunder Melody LAN Femto Gold ⸜ kabel LAN
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity | German Edition 2023. Wręczenie nagród
- MUZYKA ⸜ recenzja: W.A. Mozart, Sonatas for Fortepiano and Violin KV296, KV304, KV378 & KV379, Prelude Classics PCL2300501, Master CD-R ⸜ 2023
- TEST: Aurorasound HFSA-01 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ayon Audio CROSFIRE EVO-DELTA ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Graphite Audio CLASSIC 100 ULTRA ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: Harmonix RF-808Z MILLION ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio SILVER LUNA EVO ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WARSZTATY: Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity: salon Q21, Pabianice. Zaproszenie
- FILM ⸜ Audio Video Summit: JOHN COLTRANE, Blue Train. Historia płyty oraz przegląd cyfrowych reedycji wg WOJCIECHA PACUŁY
229 Maj 2023
- • WSTĘPNIAK: ZRÓBMY SOBIE GAZETĘ Czyli 19 lat „High Fidelity”
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote M-3 ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- FELIETON: Power metal – moja miłość
- MUZYKA ⸜ recenzja: FRANK SINATRA, Sinatra at the Sands, REMASTER 2022, 140 g LP ⸜ 2022
- TEST: Acoustic Revive CS-3K ⸜ filtr AC
- MIKROTEST: Acoustic Revive RUT-1K ⸜ filtr USB
- TEST: Kryna PALETTE BOARD ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: SPEC RSA-BW7EX ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: TiGLON TPL-2000R & TPL-2000SP ⸜ interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ № 139: MICHAEL JACKSON, Thriler, Mobile Fidelity Sound Lab ONE-STEP LPLP
- TEST: Accuphase E-5000 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Aurorasound VIDA Mk II ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Kryna HELCA 1 & 2 ⸜ filtr RFI/EMI
- TEST: Phasemation PP-500 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- NAGRODA ⸜ STATEMENT In High Fidelity 2023 | German Edition: Ayon Audio Crossfire Evo oraz dCS Vivaldi Apex
228 Kwiecień 2023
- • WSTĘPNIAK: WIĘCEJ MOCY!
- TEST Z OKŁADKI: Rega P6 ⸜ gramofon
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 2 ˺ » WYDANIA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 138: NIEMIECKI ANALOG ⸜ AAA & Thiel Audio & Sommelier du Son
- TEST: Octave JUBILEE 300B ⸜ wzmacniacz mocy • monobloki
- TEST: WK AUDIO THEONE Mk II ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Gauder Akustik CAPELLO 40 Be DOUBLE VISION ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: MIŁOŚĆ & LESTER BOWIE, Live In Gdynia, wersja limitowana № 076/1000, 180 g LP (przezroczysty)
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 3 ˺ » DŹWIĘK
- WYWIAD: WOJCIECH PADJAS: drugie wyjście z ciszy. Czyli o aparatach słuchowych
- TEST: Crystal Cable DIAMOND MICRO² ⸜ interkonekt analogowy • RCA + kabel głośnikowy
- TEST: Falcon M10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Van Den Hul CNT (CARBON NANO TUBE) ⸜ interkonekt analogowy • XLR
227 Marzec 2023
- • WSTĘPNIAK: WYBIELANIE
Czyli audiophilewashing - TEST Z OKŁADKI: Ancient Audio LEKTOR TRANSPORT ⸜ transport Compact Disc
- TECHNIKA ⸜ nagrania: JOHN COLTRANE Blue Train na płytach CD i SACD ˻ Cz. 1 ˺
- KSIĄŻKA ⸜ fragment: BARTOSZ PACUŁA, High-End. Dlaczego potrzebujemy doskonałości
- FELIETON: O kolumnach Closer Acoustics OGY słów kilka
- WYWIAD ⸜ seria „The Editors” № 36: TOM LYLE • „Enjoy The Music” ⸜ Senior Editor
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NUMER JEDEN ⸜ kable głośnikowe
- TEST: Synergistic Research SPX SC ⸜ kable głośnikowe
- WYWIAD: MAREK KOSTRZYŃSKI • Pylon Audio, Cube Audio, Qualio ⸜ konstruktor
- TEST: Audiolab 7000A + 7000N Play ⸜ wzmacniacz zintegrowany + odtwarzacz plików audio
- TEST: Lumin U2 ⸜ transport plików audio
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 70 UNI-FOOT ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Xavian CONCERTINO ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
226 Luty 2023
- • WSTĘPNIAK: PORADNIK HIGH-ENDOWEGO MYŚLENIA: edycja wojenna Czyli w 1. rocznicę napaści Rosji na Ukrainę
- TEST Z OKŁADKI: dCS VIVALDI APHEX DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: CYFROWA TECHNIKA NAGRANIOWA 1971-2023. Podsumowanie
- TEST: Essential Audio Tools MYNI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Mobile Fidelity SOURCEPOINT 10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Qualio IQ ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- RECEZJA ⸜ płyta testowa CD: ULTIMATE AUDIOPHILE REFERENCE TEST DISC, COI Records ⸜ COI 001, 2 x CD (2022)
- PREZENTACJA ⸜ zaproszenie: Trasa „Tour de Pologne” z kolumnami Pylon Audio JADE 20 HIGH FIDELITY 18th ANNIVERSARY EDITION
- WYWIAD: CHRISTOPH STICKEL, CS Mastering ⸜ inżynier masteringowy
- TEST: GigaWatt PF-2 EVO+ ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Silent Angel GENESIS GX ⸜ zegar taktujący
- TEST: Synergistic Research UEF SWITCH ⸜ przełącznik LAN
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- PREZENTACJA ⸜ relacja: Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity. Salon AUDIONEO
225 Styczeń 2023
- • WSTĘPNIAK: CZY TECHNOLOGIA NAS OCALI Kilka myśli o audio na 2023 rok
- TEST Z OKŁADKI: Silent Angel BONN NX ⸜ przełącznik LAN
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK Nr 1 ⸜ interkonekt RCA
- TEST: Mark Levinson № 5206 + № 5302 ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Rega Elex Mk 4 ⸜ wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- TEST: TiGLON TPL-2000SP ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: MISTERIOSO ⸜ J.S. Bach, Sonatas for violin and harpsichord, BWV 1017-1019, Prelude Classic 74007, COMPACT DISC ⸜ 2022
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 3 ˺ - MUZYKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 137: ADAM CZERWIŃSKI (AC Records) o taśmach analogowych, płytach LP i o ich wydawaniu
- TEST: Audiolab 9000CDT + 9000A ⸜ transport CD + wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: THOMAS KESSLER, Fragile, Hypersensitive Records HRCS 004, MASTER CD-R ⸜ 2023
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity