234 Październik 2023
- • WSTĘPNIAK: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD
- TEST Z OKŁADKI: Aavik I-880 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYSTAWA: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2023 ⸜ warsztaty & nagrody
- TEST: J.Sikora INITIAL MAX & KV12 WHITE ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Lector ZUM H XLR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rega Planar 3 50th ANNIVERSARY EDITION ⸜ gramofon
- TEST: Stack Audio AUVA EQ ⸜ nóżki antywibracyjne
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #142: Morten Thyrrestrup & Aavik I-880 w Krakowie
- REPOTRAŻ: Børresen Acoustics M3 & M6 ⸜ z wizytą w fabryce
- TEST: Accuphase C-2300 ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: CH Precision D1.5 + C1.2 ⸜ transport SACD + przetwornik D/A
- TEST: Stage III Concepts A.S.P. REFERENCE CKAHRON Limited Edition ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Graphite Audio IC-35 PREMIUM ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Soundware REFERENCE LINE DAM 1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: AUDIO VIDEO SHOW 2023

224 Grudzień 2022

- • WSTĘPNIAK: O BOXACH
- TEST Z OKŁADKI: Lime Ears ANIMA ⸜ słuchawki EMI
- FELIETON ⸜ Seria „Po drugiej stronie lustra”: EMIL STOŁECKI ⸜ Lime Ears, właściciel, konstruktor
- NAGRODA: NAGRODY ROKU 2022 wg „High Fidelity”
- FELIETON ⸜ seria „Kobiecym (od)słuchem” ˻ Cz. 2 ˺: W poszukiwaniu właściwego dźwięku
- TEST: Audio Reveal FIRST MkII ⸜ wzmacniacz zintegrowany • lampowy
- TEST: Gradient R-5 REVOLUTION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Rega io ⸜ wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 2 ˺ - MUZYKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 136: MARCIN OSTAPOWICZ (JPLAY, JCAT, XACT) o plikach audio
- TEST: Thunder Melody GRAAL BLACK ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Haiku Audio SELENE KT 150 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: J. Sikora KV9 MAX ZIRCONIUM SERIES ⸜ ramię gramofonowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: CHARLIE HADEN & PAT METHENY, Beyond The Missouri Sky (Short Stories), Universal Classic & Jazz (Japan), UHQCD
No. 223 Listopad 2022

- • WSTĘPNIAK: WYSTAWA jako doświadczenie KONCERTOWE
- TEST Z OKŁADKI: XACT S1 ⸜ transport plików audio
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 1 ˺
- TEST: Acrolink 7N-A2080 LEGGENDA & 7N-DA2090 LEGGENDA ⸜ interkonekty analogowe RCA
- TEST: APL DSD-MR SE ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Cyrus CLASSIC PRE ⸜ przedwzmacniacz analogowy
- TEST: Lumin T3 ⸜ odtwarzacz plików audio
- WYSTAWA ⸜ reportaż: AUDIO VIDEO SHOW 2022 ⸜ Warszawa
- TECHNIKA ⸜ remastering: ESOTERIC MASTERING • Master Sound Works ⸜ studio masteringowe
- TEST: Circle Labs P300 + 2 x M200 ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacze mocy (monobloki)
- TEST: Rekkord F-300 ⸜ gramofon • automatyczny
- TEST: Wattson Audio EMERSON ANALOG ⸜ odtwarzacz plików audio
- MUZYKA ⸜ recenzja: GEORGE MICHAEL, Older, Virgin/Epic | Sony Music Labels SICP-31544-5, 2 x COMPACT DISC (1996) ⸜ Remaster 2022
No. 222 Październik 2022

- • WSTĘPNIAK: ROGER WATERS O WOJNIE, czyli artysta wobec świata i świat wobec artysty
- TEST Z OKŁADKI: Bladelius ASK ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD ⸜ seria „THE EDITORS” № 35: ANDRIJA ĆURKOVIĆ ⸜ „Hi-Fi Media” | CHORWACJA
- TEST: AudioPhase MOMENTUM ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Crystal Cable ART SERIES DA VINCI ⸜ interkonekt RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC (system)
- TEST: Musical Fidelity MX-STREAM ⸜ transport plików audio
- TEST: TiGLON TMB-DR20E ⸜ platforma antywibracyjna
- WYSTAWA: Audio Video Show 2022 • WARSZAWA ⸜ zaproszenie
- FELIETON ⸜ seria „KOBIECYM ODSŁUCHEM”: Część pierwsza, O MÓZGU
- WYSTAWA ⸜ zapowiedź: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2022. Rozkład jazdy
- TEST: Care Orchestra CELESTIAL DEEP BREATH EVO ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: MuzgAUDIO DAC-01T ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Raidho X1t ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Weiss DAC502 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity ⸜ Polish Edition 2022
No. 221 Wrzesień 2022

- • WSTĘPNIAK: CENA CHCIWOŚCI Czyli o tym, że dobre intencje nie wystarczą i że potrzebna jest również uczciwość
- TEST Z OKŁADKI: Pylon Audio JADE TWENTY ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe/podstawkowe
- WYWIAD: MATEUSZ JUJKA ⸜ Pylon Audio
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR ⸜ podstawki antywibracyjne do kabli głośnikowych
- TEST: Sulek Audio 9x9 ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Thunder Melody GRAAL ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- WYWIAD: KONRAD RAŚ, RAFAŁ HŁADZIAK ⸜ Thunder Melody
- TEST: Audio Phonique PCM/DSD DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: GigaWatt PC-4 EVO+ ’21 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- WYWIAD: ADAM SZUBERT ⸜ GigaWatt
- TEST: KBL Sound FLUID v2 ⸜ interkonekt analogowy RCA + kabel głośnikowy + kabel zasilający AC
- TEST: Katharsis Technology COINCIDENCE ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Tentogra WoWo ⸜ gramofon
- MUZYKA ⸜ recenzja: KRZYSZTOF DUDA, Audiofonica, Soliton SL 1293, COMPACT DISC (2022)
No. 220 Sierpień 2022

- • WSTĘPNIAK: FUTURE NOSTALGIA, czyli o regresie
- TEST Z OKŁADKI: Music Hall STEALTH ⸜ gramofon
- MUZYKA ⸜ seria OTO PŁYTA № 8: JUSTYNA STECZKOWSKA, Dziewczyna szamana, Pomaton EMI (1996)
- TEST: Audio Physic SPARK 6 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Divine Acoustics COPERNICUS ⸜ kabel głośnikowy
- TEST: GigaWatt POWERSYNC ULTRA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Questyle M15 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy • mobilny
- MUZYKA ⸜ recenzja: WOJTEK KAROLAK, 80th Birthday Concert, AC Records ACR024, 180 g LP
- TEST: Audio Research I/50 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Western Electric 91 E ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Kora TB200 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- LISTY: CZYTENICY pytają REDAKCJA odpowiada
No. 219 Lipiec 2022

- • WSTĘPNIAK: O ZNACZENIU Czyli dlaczego nie lubię w technice koloru niebieskiego
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE RED ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: AudioPhase BILBERRY ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Boulder 812 ⸜ odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Børresen Acoustics 05 SILVER SUPREME EDITION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: JBL 4305P ⸜ kolumny aktywne • podstawkowe
- TEST: Rekkord F-400 ⸜ gramofon • automatyczny
- MUZYKA ⸜ recenzja: SŁAWEK SEMENIUK, Slavic Horizons, COMPACT DISC (2022)
- YOUTUBE ⸜ TECHNIKA: WOJCIECH PACUŁA o płytach CD-R i SACD (wiedza tajemna cz. 1)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 135: PAWEŁ „BEMOL” ŁADNIAK i sztuka masteringu
- TEST: Accuphase P-7500 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Audio Phonique SINGULARITY ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: TAD EVOLUTION TWO (E2) ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS 254 GT ⸜ gramofon
No. 218 Czerwiec 2022

- • WSTĘPNIAK: JA, DEPESZOWIEC
- TEST Z OKŁADKI: Lumïn U2 MINI ⸜ transport plików audio • światowa premiera
- WYSTAWA ⸜ reportaż: HIGH END 2022 ⸜ Monachium
- WYWIAD: GABI VAN DER KLEY-RIJNVEL ⸜ Crystal Cable
- TEST: Ancient Audio VINTAGE HORTEN ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Avatar Audio Holophony Nr 2 III ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: SHABAKA, Afrikan Culture, Impulse!/Tidal Master, FLAC MQA 24/44,1 (2022)
- WYWIAD: ADAM ZIEMIANIN ⸜ poezja i muzyka
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 134: Ayon Audio KRONOS ⸜ DAC/przedwzmacniacz • światowa premiera
- TEST: Wattson Audio MADISON ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Cammino M15.3 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Thunder Melody ESTACADE BLACK ⸜ podstawki pod kable
- TEST: Next Level Tech RCA FLAME ⸜ interkonekt RCA
No. 217 Maj 2022

- • WSTĘPNIAK: PO CO DZIENNIKARZ? W 18. rocznicę powstania HIGH FIDELITY
- TEST Z OKŁADKI: Kondo Io-XP & SFZ ⸜ wkładka gramofonowa MC & transformator step-up
- TEST: Crozzzone CZ-8A ⸜ słuchawki • dynamiczne
- TEST: Furutech PROJECT V1 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Soul Note P-3 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: TiGLON TPL-2000U ⸜ kabel USB
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: YOUNG NOVELS, Blue, GOLBA MUSIC/Tidal, FLAC 16/44,1 | 2022
- TEST: Analog Relax EX300 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Audio Replas cz. 1 • CPC-43ACP ⸜ pasywny filtr AC
- TEST: Audio Replas cz. 2 • OPT-30HG20SS HR/3P & OPT-100HG-FLAT-SS HR/4P ⸜ podstawki antywibracyjne
- TEST: TAD EVOLUTION Me-2 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: GHOST, Impera, Loma Vista Recording/Universal Music LLC (JAPAN) UICB-10007, COMPACT DISC (2022)
- NAGRODA: Nagrody Statement in High Fidelity ⸜ German Edition 2022 – przyznane!
No. 216 Kwiecień 2022

- • WSTĘPNIAK: MAŁE „w”, A TYLE ZNACZY
- TEST Z OKŁADKI: Grandinote SUPREMO ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- NAGRODA ⸜ STATEMENT in High Fidelity 2021 | Polish Edition: Thiele TA01 & Siltech CLASSIC LEGEND ⸜ wręczenie nagród
- TEST: Haiku Audio IRIS LINE & SEnsei 211 POWERAMP ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Luna Cables LUNA ROUGE ⸜ interkonekt analogowy & kable głośnikowe
- TEST: PrimaLuna EVO 400 POWERAMP ⸜ wzmacniacz mocy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Jay’s Audio CDT3 Mk3 & DAC2 Mk3 ⸜ transport Compact Disc & przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audio Note COBRA ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Octave JUBILEE PRE SE & MONO SE – przedwzmacniacz liniowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Phasemation EA-320 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Viniusaudio TVC 05 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
No. 215 Marzec 2022

- • WSTĘPNIAK: „A WIĘC WOJNA!”
- TEST Z OKŁADKI: Base POWER BASE HIGH-END 6 ⸜ listwa zasilająca AC
- WYWIAD ׀ Seria THE EDITORS № 34: ROY GREGORY ⸜ dziennikarz niezależny
- TEST: Lemon Audio MEZZOFORTE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Synergistic Research ATMOSPHERE EUPHORIA SX ⸜ interkonekt RCA & kabel głośnikowy
- TEST: Avatar Audio PLATFORMA NUMER TRZY ⸜ platforma antywibracyjna
- MUZYKA ⸜ recenzja: DARK LEAVES, Dark Leaves, COMPACT DISC (2021)
- TEST: Closer Acoustics OGY ⸜ kolumny głośnikowe | podstawkowe
- TEST: 432 EVO MASTER ⸜ transport plików audio
- TEST: Audio Physic MIDEX 2 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Lecontoure AIRLINE 150 REFERENCE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Pylon JASPER MONITOR 18 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- MUZYKA ⸜ recenzja: OLEŚ BROTHERS & DOMINIK STRYCHARSKI, Koptycus, Audio Cave ACD-001-2022, COMPACT DISC (2022)
No. 214 Luty 2022

- • WSTĘPNIAK: WIELKIE SŁOWA
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum ERCO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- MUZYKA ⸜ Seria OTO PŁYTA • № 9: MYSLOVITZ, Skalary, mieczyki, neonki, Pomaton EMI, COMPACT DISC | 2004
- TEST: Ayon Audio TRITON EVO MONO ⸜ wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: Merason DAC1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Morel HÖGTALARE ⸜ głośnik Bluetooth
- TEST: Stealth DREAM 20-20 AC ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA ⸜ recenzja: LUDOVICO EINAUDI, Underwater, FLAC MQA 24/96
- TEST: Boulder 1161 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: MuzgAUDIO DAC-01S ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Mytek LIBERTY II ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: TAD CR1TX ⸜ kolumny głośnikowe
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: ART BLAKEY & JAZZ MESSENGERS, First Fligh to Tokyo. Lost 1961 Recordings, SHM-SACD (2022)
- MUZYKA ⸜ recenzja: IMMANUEL WILKINS, The 7th Hand, Blue Note | Universal 3832750/Tidal Master, FLAC MQA 24/96 (2022)
No. 213 Styczeń 2022

- • WSTĘPNIAK: KIEDY DUŻY JEST ZA DUŻY?
- TEST Z OKŁADKI: Accuphase DC-1000/DP-1000 ⸜ transport SACD + DAC
- TEST: Acoustic Energy AE320 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: JBL L52 CLASSIC ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS JR. ⸜ gramofon
- TEST: Vibex GRANADA PLATINUM ⸜ listwa zasilająca AC
- MUZYKA ⸜ Recenzja: McCOY TYNER TRIO, Live in Gdynia, AC Records ACR 020, 2 x Long Play (2021)
- TEST: Dual CS-429 ⸜ gramofon (automatyczny)
- TEST: Musician DRACO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ortofon VERISMO ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Oyaide VONDITA-X ⸜ kabel zasilający AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- NOWOŚCI: Zupełnie nowa strona HIGH FIDELITY NEWS!!!
- MUZYKA ⸜ Recenzja: NATE MARCERAU Duets | Golden Gate Bridge. Muzyka konkretna na gitarę i most, How So Records/Tidal, FLAC 16/44,1 (2021)
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity