233 Wrzesień 2023
- • WSTĘPNIAK: ILE POLSKI W JAPONII
- TEST Z OKŁADKI: GigaWatt POWERMASTER ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- FELIETON: Niezmienni. Rozwój artystów a powody jego braku
- FELIETON: Świat mat (gramofonowych)
- TEST: Base POWER BASE HIGH END 6 LIMITED EDITION ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: JCAT ULTIMO ⸜ zasilacz DC
- TEST: Struss PL 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: WK Audio THERED ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: ADAM MAKOWICZ, Blue Sapphires, AC Records 028, Clear Vinyl, 180 g LP (2023).
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE # 141: Gramofon J. SIKORA REFERENCE u Juliana Soji
- TEST: Divine Acoustics GALILEO ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio SAGITA EVOLUTION + TITANIA POWER EVOLUTION ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: KBL Sound EXTREMA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: J.Sikora KV12 MAX ⸜ ramię gramofonowe • Zirconium Series
- TEST: Thunder Melody AKCELERATOR (system) ⸜ pasywne filtry szumów

No. 200 Grudzień 2020

- • WSTĘPNIAK: PO CO JESTEŚMY I DLACZEGO
Czyli 200. wydanie „High Fidelity” - TEST Z OKŁADKI: Ayon Audio CD-35 II HIGH FIDELITY EDITION | odtwarzacz Compact Disc
- NAGRODA | BEST SOUND 2020: NAJLEPSZE PRODUKTY mijającego roku wg redakcji „HIGH FIDELITY”
- TEST: Esoteric K-01XD | odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: Furutech BOOSTER BRACE SINGLE | element antywibracyjny
- TEST: MELCO N10 45th ANNIVERSARY LIMITED EDITION | odtwarzacz plików audio
- TEST: PS Audio STELLAR STRATA | wzmacniacz zint./odtwarzacz plików
- TEST: SME MODEL 6 | gramofon
- MUZYKA | RECENZJA: ELLA FITZGERALD, The Lost Berlin Tapes, TEST PRESS, 2 x LP ([1962] 2020)
- FELIETON | XI Plichtowskie Spotkanie Soniczne, czyli „PSS Społem”: POKAŻ KOTKU CO MASZ W ŚRODKU... cz. 2, tym razem o płytach LP
- TEST: Ferrum HYPSOS | zasilacz liniowy
- TEST: Gryphon ESSENCE | przedwzmacniacz liniowy
- TEST: JBL HDI 3600 | kolumny głośnikowe
- TEST: WestminsterLab QUEST & REI | przedwzmacniacz & wzmacniacz mocy
No. 199 Listopad 2020

- • WSTĘPNIAK: JAK GŁOŚNO? Czyli: dlaczego nagrania nie zawsze brzmią tak samo
- TEST Z OKŁADKI: Ideon Audio ABSOLUTE STREAM & DAC & TIME | transport plików & regenerator sygnału USB & DAC
- TEST: AURALiC Aries G2.1 & Vega G2.1 & Leo GX.1 | transport plików & odtwarzacz plików & zegar taktujący
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NR 2 | interkonekt analogowy RCA
- TEST: Charles Martin VIOLIN | kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 50 | kolumny głośnikowe
- TEST: Harbeth P3ESR XD | kolumny głośnikowe
- TEST: HexMat YELOOW BIRD | mata gramofonowa
- MUZYKA | Słuchamy: DIANA KRALL, This Dream of You, VERVE MUSIC GROUP | FLAC MQA 24/44,1
- NAGRODA: STATEMENT in HIGH FIDELITY 2020 | POLISH EDITION
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #128: AYON AUDIO S-10 II | odtwarzacz plików audio
- TEST: PrimaLuna EVO 200 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Fyne Audio F701 | kolumny głośnikowe
- TEST: JBL STUDIO MONITOR 4349 | kolumny głośnikowe
- LISTY | CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
No. 198 Październik 2020

- • WSTĘPNIAK: PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA Czyli o tym, na czym siedzą audiofile
- TEST: RCM Audio THE BIG PHONO | przedwzmacniacz gramofonowy
- ROZMOWA | Seria „The Editors” |30|: DAVE CLARK • „Positive Feedback”
- TEST: Ayon Audio CD-35 MkII | odtwarzacz CD
- TEST: Monitor Audio MONITOR 300 (G4) | kolumny głośnikowe
- TEST: Pilius LEONIDAS | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro Audio Bono PAB CERAMIC 60 SN | nóżki antywibracyjne
- TEST: Usher SD-500 | kolumny głośnikowe
- MUZYKA | Słuchamy: DOMINIK WANIA, Lonely Shadows, LP, CD, FLAC MQA 24/96 | ECM
- ROZMOWA | MUZYKA: Andreas Spreer TACET | wydawnictwo muzyczne
- TEST: Interference Research GR-01 | przedwzmacniacz gramofonowy | MM
- TEST: Engström ARNE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Thöress EHT MONO | wzmacniacz mocy
- TEST: Thunder Melody MONUMENT | platforma antywibracyjna
- MUZYKA | Słuchamy: ART BLAKEY & THE JAZZ MESSENGERS Just Coolin’, Blue Note/Universal Music LLC (Japan) | SHM-SACD
No. 197 Wrzesień 2020

- • WSTĘPNIAK: POLSKI PRODUCENT. A KTO TO TAKI?
- TEST Z OKŁADKI: Circle Labs A200 | wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD | PRODUCENT: Andrzej Zawada, ESA | właściciel, projektant
- PSS SPOŁEM | FELIETON |X|: „Pokaż kotku, co masz w środku”, czyli o płytach CD raz jeszcze
- TEST: Avatar Audio NUMER DWA Mk2 | kolumny głośnikowe
- TEST: Fezz Audio AURIGA | kabel zasilający AC
- TEST: Franc Audio Accessories CERAMIC DISC TH | nóżki antywibracyjne
- TEST: Sinus Audio OTL 6N13S ProAudio | wzm. słuchawkowy
- MUZYKA | SŁUCHAMY: PRIYA DARSHINI Periphery | Chesky Records, ALAC 24/192 & Master CD-R
- MUZYKA | SŁUCHAMY: Yello Point, Polydor | Universal Music Group/Tidal Master | FLAC MQA 24/48
- TEST: Closer Acoustics ADAM & 300B PROVOCATEUR | kol. & wzm.
- TEST: Gigawatt PC-4 EVO+ | kondycjoner napięcia zasilającego
- TEST: hORNS 5degrees No110 | kolumny głośnikowe
- TEST: Projekt Nostromo WOLF 2 | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Felix-Audio EUFORIA 20th ANNIVERSARY Edition | wzmacniacz słuchawkowy
No. 196 Sierpień 2020

- • WSTĘPNIAK: Niewolnicy formy
- TEST: CS Port TAT2 & AFU1-2 | gramofon & ramię gramofonowe
- ROZMOWA ♦ Seria „The Editors” |№ 29|: Eric Teh • „Eric’s Hi-Fi Blog”
- TEST: Chord Company EPIC XL | kabel głośnikowy
- TEST: Ideon Audio AYAZI mk2 & 3R MASTER TIME BLACKSTAR EDITION | DAC & zegar taktujący USB
- TEST: Music Hall CLASSIC | gramofon
- TEST: oBravo HAMT-3 MkII | słuchawki
- TEST: Tiglon TPL-2000A | kabel zasilający AC
- MUZYKA | RECENZJA: Hania Rani HOME na LP
- MUZYKA | RECENZJA: Norah Jones Pick Me Up From the Floor
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: English Electric 8SWITCH | przełącznik LAN
- TEST: Nordost QRT |№ 4| → QKORE6 | sztuczna masa
- TEST: Synergistic Research FOUNDATION IC & SC & AC | interkonekt & kabel głośnikowy & kabel zasilający
- TEST: Rockna WAVELIGHT | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Métronome Technologie AQWO | odtwarzacz Compact Disc
No. 195 Lipiec 2020

- • WSTĘPNIAK: CZARNA DZIURA
Czyli o tym, co pozostanie po współczesnej muzyce - TEST Z OKŁADKI: Haiku-Audio SEnsei 211 | wzmacniacz zintegrowany
- WYWIAD: WIKTOR KRZAK ♦ Haiku-Audio | właściciel, konstruktor
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi, czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 3: NAGRANIA c.d. |
- TEST: Aurorasound HEADA | wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Melco S100 | przełącznik LAN
- TEST: Monitor Audio BRONZE 200 G6 | kolumny głośnikowe ♦ wolnostojące
- TEST: Musician PEGASUS R2R DAC | przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA | RECENZJA: MARTA ZALEWSKA ♦ Marta Zalewska | POLSKIE RADIO PRCD 2240 | Compact Disc
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #127: Ancient Audio VINTAGE OSLO | aktywne kolumny głośnikowe
- TEST: AudioPhase USB | kabel USB
- TEST: Boulder 866 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: GoldenEar Technology BRX | kolumny głośnikowe
- TEST: S.M.S.L M500 | przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
No. 194 Czerwiec 2020

- • WSTĘPNIAK: O TYM, DLACZEGO POTRZEBUJEMY EKSPERTÓW (na gwałt!)
- TEST Z OKŁADKI: Heed Audio LAGRANGE | wzmacniacz zintegrowany
- MUZYKA ♦ „Oto płyta” |6|: Helmut Nadolski, Meditation/Medytacje, Veriton SXV-786, LP (1974)
- TEST: Arylic S50 PRO | odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz
- TEST: Canor CD 1.10 | odtwarzacz Compact Disc
- TEST: JCAT OPTIMO 3 DUO | zasilacz DC
- TEST: Silent Angel RHEIN Z1 | transport plików/serwer
- TEST: Van Den Hul THE EXTENDER | generator fal
- TEST: AudioSolutions VIRTUOSO S | kolumny głośnikowe
- TEST: Avatar Audio DreamLink NUMER 4 | kabel głośnikowy
- TEST: Ayon Audio SPIRIT SE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Xavian CORALLO ESCLUSIVO | kolumny głośnikowe
- TEST: X-quisite ST | wkładka gramofonowa MC
- MUZYKA | RECENZJA: ADAM CZERWIŃSKI/KRZESIMIR DĘBSKI/ WOJCIECH NIEDZIELA AC Records – Two For Two: Reference Acoustique | 45 rpm, 180 g LP
- MUZYKA | RECENZJA: Tsuyoshi Yamamoto Trio „Live At Jazz Is” | Vol. 1 & Vol. 2 | SACD
No. 193 Maj 2020

- • WSTĘPNIAK: 16 LAT „HIGH FIDELITY”
- TEST Z OKŁADKI: SPEC RSA-V10 | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 1|
- MUZYKA | „Oto płyta” |5|: 2 plus 1 • BLUE LIGHTS OF PASADENA (Disco Version) Maxi-SP
- TEST: CS Port IME1 | jonizator/demagnetyzer płyt LP
- TEST: Miyajima Audio Lab DESTINY | wkładka gramofonowa MC
- TEST: My Sonic Lab SIGNATURE | wkładka gramofonowa MC
- TEST: Phasemation EA-550 | przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- MUZYKA | RECENZJA: die ANGEL, Utopien 1 | Adam Czerwiński & Darek Oleszkiewicz, Raindance
- TECHNIKA: MITSUBISHI ProDigi, czyli o szpulowych magnetofonach cyfrowych raz jeszcze | część 2|
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne | Spotkanie #126: Korespondencyjnie
- TEST: Aurorasound VIDA | przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: Accuphasse E-380 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: I-O Data SOUNDGENIC HDL-RAS2T | transport plików/serwer
- TEST: Oyaide OR-800 B ADVANCE | kabel głośnikowy
No. 192 Kwiecień 2020

- • WSTĘPNIAK: KORONAWIRUS A SPRAWA AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: BennyAudio IMMERSION | gramofon
- TEST: Chord Electronics ULTIMA 5 | wzmacniacz mocy
- TEST: Fezz Audio GRATIA | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Graham Audio LS5/9f | kolumny głośnikowe
- TEST: REL S/510 (x 2) | subwoofer aktywny
- TEST: SA SAXO 60 | kolumny głośnikowe
- MUZYKA: CLANNAD • In a Life time | ROGER ENO & BRIAN ENO • Mixing Colours | ARTUR ROJEK • Kundel
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Acrolink MEXCEL 7N-PC9900 | kabel zasilający AC
- TEST: Bladelius ODEN | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Brinkmann TAURUS & 12.1 | gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: My Monitors MY5 PASSIVE | kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 80 SN | nóżki antywibracyjne
No. 191 Marzec 2020

- • WSTĘPNIAK: FIRST PRESS COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: The Gryphon ETHOS | odtwarzacz Compact Disc
- WYWIAD: JUAN GARCIA-HERREROS • The Snow Owl | The World of Hans Zimmer – A Symphonic Celebration
- FELIETON: SOYATON, czyli słów kilka o emocjach
- TEST: FoilFlex FOILFLEX | kable głośnikowe
- TEST: Chord Company EPICx | kable głośnikowe
- TEST: Dynavoice DEFINITION DM-6 | kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ | WYSTAWA: AUDIO VIDEO SHOW PRAHA 2020 • patronat medialny: „High Fidelity”
- REPORTAŻ | Z wizytą w… „High Fidelity”: RADOSŁAW RUTKA i kable zasilające „na wymiar”
- TEST: Accuphase E-800 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Reveal SECOND | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Line Magnetic LM-210 IA | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: NORDOST QTR |3| QSOURCE • zasilacz DC
No. 190 Luty 2020

- • WSTĘPNIAK: JESIEŃ FORMATU COMPACT DISC
- TEST Z OKŁADKI: Struss POLONEZ № 1 | kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ: Z wizytą w… „High Fidelity” | Alex Brady & Nordost QPOINT x 4
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Final A8000 | słuchawki IEM
- TEST: I-O Data SOUNDGENIC HDL-RA4TB | odtwarzacz plików audio/dysk NAS
- TEST: Synergistic Research POWERCELL ONE | filtr napięcia zasilającego AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #125: 1st PRESS. Czyli co?
- TEST: Air Tight ATE-3011 | przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Arcam SA30 | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: DiDiT DAC212SEII | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Pylon Audio PEARL 20 | kolumny głośnikowe
No. 189 Styczeń 2020

- • WSTĘPNIAK: Muzyka ze sklepu: ZAMKNIĘTE
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote A-2 SE | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA | REPORTAŻ: Z wizytą w… „HIGH FIDELITY”, czyli: akustyka pokoju odsłuchowego
- TEST: Avatar Audio RECEPTOR NUMER 2 | nóżki antywibracyjne
- TEST: Black Cat Cables SILVERSTAR | kabel zasilający AC
- TEST: Cambridge Audio CXN (V2) 2 • CXN81 | odtwarzacz plików • wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Viablue NF-S6 AIR SILVER QUATTRO • SC-6 AIR SILVER SERIES • X-SILVER POWER | inter. RCA • kabel głośnikowy • kabel AC
- TEST: YBA GENESIS PRE5A • GENESIS A6 | przedwzmacniacz • wzmacniacz mocy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE • Spotkanie #124: The Beatles, ABBEY ROAD | czyli remix wg Gilesa Martina
- TECHNIKA: AAD | ADD | DDD, czyli SPARS Code w XXI wieku
- TEST: Acoustic Revive „REALITY ENHANCER” RET-XLR/RCA • RES-XLR/RCA
- TEST: Audio Stability THE ONE • X DISC | nóżki antywibracyjne
- TEST: Ayon Audio EPSILON EVO MONO | wzmacniacz mocy
- TEST: Primare R35 | przedwzmacniacz gramofonowy
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity