234 Październik 2023
- • WSTĘPNIAK: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD
- TEST Z OKŁADKI: Aavik I-880 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYSTAWA: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2023 ⸜ warsztaty & nagrody
- TEST: J.Sikora INITIAL MAX & KV12 WHITE ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Lector ZUM H XLR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rega Planar 3 50th ANNIVERSARY EDITION ⸜ gramofon
- TEST: Stack Audio AUVA EQ ⸜ nóżki antywibracyjne
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #142: Morten Thyrrestrup & Aavik I-880 w Krakowie
- REPOTRAŻ: Børresen Acoustics M3 & M6 ⸜ z wizytą w fabryce
- TEST: Accuphase C-2300 ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: CH Precision D1.5 + C1.2 ⸜ transport SACD + przetwornik D/A
- TEST: Stage III Concepts A.S.P. REFERENCE CKAHRON Limited Edition ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Graphite Audio IC-35 PREMIUM ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Soundware REFERENCE LINE DAM 1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: AUDIO VIDEO SHOW 2023

No. 152 Grudzień 2016

- • WSTĘPNIAK: I. ROZWIĄZANIE KONKURSU PYLON AUDIO EMERALD HIGH FIDELITY
II. COPY CONTROL DISC, CZYLI antyFORMAT - LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST Z OKŁADKI: Métronome Technologie KALISTA CD – odtwarzacz Compact Disc
- REPORTAŻ: Audio Video Show 2016 DeLuxe, czyli The Beatles Magical Mistery Tour z taśmy master | Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #106: JACEK GAWŁOWSKI: Mastering, (Re)Mastering
- TEST: Advance Paris SMART AX1 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Alto MSE 60 – wzmacniacz mocy
- TEST: Audiomatus AM700 – wzmacniacz mocy
- TEST: DIMD PP10 Stereo – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 5 N + – nóżki antywibracyjne
- NAGRODY ROKU 2016 wg „High Fidelity”
- TEST + KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE #105: Ayon Audio CD-35 – odtwarzacz Super Audio CD | vol. 2
- TEST: Cary Audio DMC-600 SE – odtwarzacz Compact Disc/plików
- TEST: Definitive Technology BP9080 – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: T.LOVE, T.LOVE, Pomaton/Warner Music Polska | 2 x CD
- TEST: Verictum COGITARI – listwa sieciowa
No. 151 Listopad 2016

- • WSTĘPNIAK: JUŻ NIEDŁUGO AUDIO VIDEO SHOW 2016
CZYLI: TRZY RAZY „HIGH FIDELITY” (i nie tylko) - WYWIAD: Muniek Staszczyk & Maciek „Majcher” Majchrzak (T.LOVE) – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- TEST + KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE #105: Ayon Audio CD-35 – odtwarzacz Super Audio CD | cz. 1
- TEST: Audionet PLANCK – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Advance Paris X-cd1000 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Audia Flight FLS-4 – wzmacniacz mocy
- TEST: Ayon Audio HA-3 – wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: HiFiMAN EDITION X V2 | HE-1000 V2 – słuchawki
- TEST: 聖HIJIRI SMT TAKUMI MAESTRO – kabel sieciowy
- TEST: Luxman L-590AX MARK II – wzmacniacz zintegrowany
- REPORTAŻ: AUDIO VIDEO SHOW 2016 – wystawa | Warszawa
- TEST: Acoustic Signature PRIMUS – gramofon
- TEST: BlockAudio LINE & POWER BLOCK + MONO BLOCK – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Chord Electronics TTOBY – wzmacniacz mocy
- TEST: Unity Audio HI-FI THE ROCK– kolumny głośnikowe
No. 150 Październik 2016

- • WSTĘPNIAK: PYLON AUDIO EMERALD
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: KRZYSZTOF PENDERECKI – Penderecki conducts Penderecki Vol.1
- TECHNIKA: DAC I CO Z TEGO WYNIKA – rzecz o przetwornikach cyfrowo-analogowych
- TEST: Amare Musica TUBE DAC DSD – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ayon Audio SCORPIO MONO – wzmacniacz mocy
- TEST: Döhmann HELIX 1 TURNTABLE – gramofon
- TEST: Edwards Audio APPRENTICE LITE MK2 TT – gramofon
- TEST: Marantz HD-CD1 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Russell K. RED 50 – kolumny głośnikowe
- WYWIAD: EMADE (Tworzywo) – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- TEST: Audiovector QR3 – kolumny głośnikowe
- TEST: Bryston 4B3 - wzmacniacz mocy
- TEST: Hansen Audio THE KNIGHT 2 – kolumny głośnikowe
- TEST: PS Audio NuWave DSD – przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA: Audio Video Show 2016 - ZAPROSZENIE
No. 149 Wrzesień 2016

- • WSTĘPNIAK: AUDIO W POLSCE - HISTORIA NIEOPOWIEDZIANA
- TEST Z OKŁADKI: Lenco L 75 by NOMOS – gramofon „vintage”/modyf.
- MUZYKA: ALTANOVAPRESS, czyli lo-fi w hi-fi, albo pocztówki dźwiękowe XXI wieku
- TEST: Acuhorn 15 – kolumny głośnikowe
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY MODEL DWA – kolumny głośnikowe
- TEST: Fezz Audio TITANIA – wzmacniacz zintegrowany (+interkonekty)
- TEST: Haiku-Audio SOL 3 – wzmacniacz zintegrowany (+interkonekty)
- TEST: Projekt Nostromo DAC NOSTROMO wolf – przetwornik D/A
- WYWIAD: I Love… MAREK SIEROCKI – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016, vol. 1 | vol. 3 | vol. 4 | vol. 24 | vol. 54 | vol. 63, COMPACT DISC + LONG PLAY
- TEST: Encore7 PRESTIGE 9WST MK2 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: KBL Sound HIMALAYA Pro DIGITAL CABLE – kabel cyfrowy
- TEST: My Sound CUBE – wzmacniacz mocy
- TEST: Rogoz Audio 5SMX12/BBS – stolik antywibracyjny
No. 148 Sierpień 2016

- • WSTĘPNIAK: CD-R: MASTER VOICE
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- FELIETON: Moja przygoda z hi-fi („Mówi: Czytelnik”)
- TEST: Advance Acoustic X-i125 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audionet ART G3 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Cammino H3.1 POWER HARMONIZER – kondycjoner sieciowy
- TEST: CEC DA0 3.0 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: JBL CHARGE 3 | FLIP 3 | CLIP 2 | GO – głośniki Bluetooth
- TEST: Pro-Ject RPM-9 CARBON – gramofon
- TEST: Danacable LAZULI HF – kabel słuchawkowy
- TEST: Audeze LCD-4 – słuchawki
- TEST: Chario QAUDRO – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Definitive Technology BP 9040 – kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: Reimyo DAP-999EX TOKUS „High Fidelity Edition” – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: YG Acoustics CARMEL 2 – kolumny głośnikowe
No. 147 Lipiec 2016

- • WSTĘPNIAK: MAŁE MARZENIA
- TEST Z OKŁADKI: Aequo Audio ENSIS – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016 – LONG PLAY | vol. 0 | vol. 5 | vol. 13 | vol. 39 | vol. 45 | vol. 65
- TECHNIKA: Od fonografu do gramofonu, czyli krótka historia sprzętu audio w XIX wieku
- WYWIAD: Edgar Kramer, „Audio Esoterica” | AUSTRALIA – cykl „The Editors”
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie #104: KING CRIMSON | 7” Platinum SHM-CD
- TEST: EternalArts DIGITAL PLAYER DP – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: HANA EH | EL – wkładki gramofonowe
- TEST: Kronos SPARTA + HELENA – gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: Pathos LOGOS mkII - wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro-Ject BOX DESIGN HEAD BOX RS + POWER BOX RS UNI – wzmacniacz słuchawkowy + zasilacz
- TEST: Pylon Audio OPAL MONITOR – kolumny głośnikowe
- TEST: Soundsmith CARMEN – wkładka gramofonowa
- TEST: totaldac d1 single mk2 – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 146 Czerwiec 2016

- • WSTĘPNIAK: 12” x 12”, CZYLI POLSKA SZKOŁA OKŁADKI
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016 - vol. 0 | vol. 5 | vol. 13 | vol. 39 | vol. 45 | vol. 65
- TEST: Advance Acoustic X-cd5 + X-i75 – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ancient Audio A-3 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Dynaudio EXCITE X44 – kolumny głośnikowe
- TEST: Haiku-Audio IOVITA – wzmacniacz zintegrowany
- TEST Z OKŁADKI: TARA Labs THE ZERO EVOLUTION + THE OMEGA EVOLUTION SP + THE OMEGA EVOLUTION AC – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy
- TEST: Trenner & Friedl OSIRIS – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: JEAN-MICHEL JARRE | Electronica Project
- FELIETON: Akustyka pomieszczenia – diabeł tkwi w szczegółach
- TEST: Bryston BDA-3 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Exogal COMET PLUS DAC – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: HiFiMAN EDITION S – słuchawki
- TEST: Sugden Audio LS21 – kolumny głośnikowe
No. 145 Maj 2016

- • WSTĘPNIAK: „COLLECTOR’S EDITION”
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- FELIETON: Mastering wg JACKA GAWŁOWSKIEGO
- TEST: Accuphase C-3850 + P-7300 – przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Acoustic Revive RCA1.0 Triple-C FM (1.8 x 1.4 mm) | POWER REFERENCE Triple-C – interkonekt RCA | kabel sieciowy AC
- TEST: Audio Tekne TEA-2000 – przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Furutech FA-13S | FS-15S | FP-TCS21 - interkonekt | kabel głośnikowy | kabel sieciowy AC
- TEST: Final Audio Design SONORUS II | SONORUS III – słuchawki
- TEST: techDAS AIR FORCE THREE – gramofon
- MUZYKA: Sun Ra - EL SATURN RESEARCH – wyzwanie dla winylowców
- REPORTAŻ: High End 2016 – wystawa w Monachium
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #103: Tara Labs EVOLUTION SERIES
- TEST: Air Tight PC-7 – wkładka gramofonowa
- TEST: Phasemation EA-300 – przedwzmacniacz gramofonowy
No. 144 Kwiecień 2016

- • WSTĘPNIAK: Cykl AUDIOFIL TO BRZMI DUMNIE: METODA, CZYLI TEST
- REPORTAŻ: Sennheiser HE 1 – polska premiera słuchawek za 200 000 zł
- TEST Z OKŁADKI: Naim Mu-so QB – bezprzewodowy system all-in-one
- TEST: Accuphase E-370 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Clones Audio 25iR – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Epos K2 – kolumny głośnikowe
- TEST: KBL Sound ZODIAC – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy
- TEST: Pro-Ject RPM-5.1 CARBON – gramofon
- TEST: RT Audio Design ORPHEUS – wzmacniacz mocy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Accustic Arts POWER I Mk4 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Alto DCM 3 H – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AudioForm ADVENTURE 304 – kolumny głośnikowe
- TEST: Mytek Brooklyn DAC – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz
- TEST: SinusAudio HYBRID CLASS A – wzmacniacz zintegrowany
No. 143 Marzec 2016

- • WSTĘPNIAK: OBYŚ ŻYŁ W CIEKAWYCH CZASACH!
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- REPORTAŻ: AUDIOTRENDT – salon audio w Krakowie
- TEST: Blumenhofer FUN-10 – kolumny głośnikowe
- TEST: Chartwell LS 3/5 – kolumny głośnikowe
- TEST: Chord DAVE – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz
- TEST: Linnenberg VIVACE 2 + UNISONO – DAC/przedwzmacniacz + zasilacz
- TEST: Nasotec SWING HEADSHELL – główka ramienia gramofonowego
- TEST: Transrotor JUPITER – gramofon
- TEST: Verictum X FUSE – bezpiecznik topikowy
- TEST: ENIGMAcoustics DHARMA D1000 – słuchawki
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: Spotkanie #102, MSB SIGNATURE DATA CD V + DAC V DIAMOND – transport CD + DAC
- TEST: Musical Fidelity M6sCD + M6si – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Norma Audio Electronics REVO SC-2 + PA-150 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Vitus Audio SCD-025 MkII – odtwarzacz CD
No. 142 Luty 2016

- • WSTĘPNIAK: PŁYTY ROKU: „MOJO”, „Q” & „Classic Rock”
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Seong-Jin Cho – zwycięzca XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina
- MUZYKA: MAANAM Miłość jest cudowna (1975-2015)
- TEST: Dynaudio EMIT M30 – kolumny głośnikowe
- TEST: FM Acoustics 268C + 711 MkII – przedwzm. + wzm. mocy
- TEST: Gold Note MEDITERRANEO – gramofon
- TEST: 聖HIJIRI NAGOMI X-DCH – kabel sieciowy AC
- TEST: Pro-Ject THE ROLLING STONES EDITION – gramofon
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #101: dCS ROSSINI w Krakowie
- TEST: Audio Tekne TFA 9501 + TM 9502 + TEA 9501 - przedwzmacniacz liniowy + gramofonowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Denon DRA-100 – odtwarzacz plików/wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Musical Fidelity M5Si – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Nagra MELODY + CLASSIC AMP – przedwzmacniacz liniowy + końcówka mocy
- TEST: Pylon Audio SAPPHIRE 23 – kolumny głośnikowe
No. 141 Styczeń 2016

- • WSTĘPNIAK: KONCERT ŻYCZEŃ
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Michael Lavorgina, „AUDIOSTREAM” | Cykl: „The Editors”
- TEST: Abyssound ASA-1600 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ancient Audio P-1 – wzmacniacz słuchawkowy/procesor
- TEST: Fezz Audio SILVER LUNA – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: J. Sikora REFERENCE – gramofon
- TEST: Pro-Ject DAC Box RS – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Verictum DEMIURG – kabel sieciowy AC
- TEST: AKG N60NC – słuchawki
- TEST: Audiopax MAGGIORE l50 + m50 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: dCS Rossini – odtwarzacz CD/plików + zegar taktujący
- TEST: Haiku-Audio GANYMEDE + BRIGHT MK3 POWER – przedwzmacniacz liniowy/gramofonowy MM/wzmacniacz słuchawkowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Jorma Design STATEMENT + PRIME IC – kabel głośnikowy + kabel sieciowy AC
- TEST: KBL Sound HIMALAYA – kabel sieciowy AC
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity