233 Wrzesień 2023
- • WSTĘPNIAK: ILE POLSKI W JAPONII
- TEST Z OKŁADKI: GigaWatt POWERMASTER ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- FELIETON: Niezmienni. Rozwój artystów a powody jego braku
- FELIETON: Świat mat (gramofonowych)
- TEST: Base POWER BASE HIGH END 6 LIMITED EDITION ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: JCAT ULTIMO ⸜ zasilacz DC
- TEST: Struss PL 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: WK Audio THERED ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: ADAM MAKOWICZ, Blue Sapphires, AC Records 028, Clear Vinyl, 180 g LP (2023).
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE # 141: Gramofon J. SIKORA REFERENCE u Juliana Soji
- TEST: Divine Acoustics GALILEO ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Fezz Audio SAGITA EVOLUTION + TITANIA POWER EVOLUTION ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: KBL Sound EXTREMA ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: J.Sikora KV12 MAX ⸜ ramię gramofonowe • Zirconium Series
- TEST: Thunder Melody AKCELERATOR (system) ⸜ pasywne filtry szumów

No. 212 Grudzień 2021

- • WSTĘPNIAK: Sprawa fortepianu, czyli przypadek FAZIOLI
- TEST Z OKŁADKI: Circle Audio P300 & M200 ⸜ przedwzmacniacz liniowy & wzmacniacz mocy
- NAGRODY ROKU 2021 według HIGH FIDELITY
- FELIETON: AUDIOFIL A.D. 2021 ⸜ odsłuch we Wrocławiu
- TEST: Flow by Allegro FLOW ONE ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Chord Electronics ANNI ⸜ wzmacniacz słuchawkowy/zintegrowany
- TEST: Dynaudio EMIT 50 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Fyne Audio F500SP ⸜ kolumny głośnikowe
- TECHNIKA NAGRANIOWA: RADAR – rejestrator twardodyskowy ⸜ cz. 3 MUZYKA (II)
- TEST: Lumin P1 ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Muarah MU-2 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: Pro Audio Bono PAB ceramic 100 ⸜ podstawki pod kable
- TEST: Thiele TA01 ⸜ ramię gramofonowe
No. 211 Listopad 2021

- • WSTĘPNIAK: SYSTEM REFERENCYJNY JAKO ŹRÓDŁO CIERPIEŃ/RADOŚCI (niepotrzebne skreślić)
- TEST Z OKŁADKI: Locus Audio HOME ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Audel MAGIKA Mk2 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY NUMER 4 III ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Monitor Audio SILVER 100 G7 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Roksan ATESSA ⸜ gramofon
- TEST: Solid Core Audio PURIST PREMIUM x6 & POWER NO. 1 PREMIUM ⸜ listwa zasilająca AC & kabel zasilający AC
- WYWIAD ⸜ „The Editors” № 33: JIM AUSTIN • „Stereophile” ⸜ redaktor naczelny
- TECHNIKA NAGRANIOWA: RADAR – rejestrator twardodyskowy ⸜ cz. 2 MUZYKA
- TEST: Analog Relax EX-1000 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Bryston BR-20 ⸜ przedwzmacniacz liniowy/DAC/odtwarzacz plików
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie № 133: MARCIN OLEŚ: kontrabas znaczy wszechświat
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity 2021 ⸜ German Edition ⸜ wręczenie nagród
- MUZYKA | RECENZJA: JORGE ROSSY PUERTA, ECM Records ECM 2661, FLAC MQA 24/96 (2021)
No. 210 Październik 2021

- • WSTĘPNIAK: OTOCZENI: DOLBY ATMOS i 360º REALITY AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: JBL SA750 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Silent Angel N16 LPS + Tiglon TPL-2000L + Tiglon TPL-2000A, czyli routing w systemie HIGH FIDELITY
- TEST: Acoustic Revive RTS-30 | RKI-5005 ⸜ mata gramofonowa | podkładki antywibracyjne
- TEST: Dynavoice CLASSIC CL-26 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Pro-Ject DEBUT PRO ⸜ gramofon
- TEST: Siltech CLASSIC LEGEND 880i + 880L ⸜ interkonekt + kabel głośnikowy
- TECHNIKA: RADAR – rejestrator HD ⸜ cz.1 TECHNIKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #132: SILTECH CLASSIC LEGEND, czyli Gabi van der Kley-Rijnveld i Edwin van der Kley w Krakowie (po raz kolejny)
- TEST: Allnic T-2000 30th ANNIVERSARY ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Balanced Audio Technology VK-3500 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Shunyata Research HYDRA DELTA D6 ⸜ kondycjoner napięcia zasilającego AC
- TEST: Xavian STELLA ESCLUSIVA ⸜ kolumny głośnikowe
No. 209 Wrzesień 2021

- • WSTĘPNIAK: POCZTÓWKA Z WAKACJI Albo: RADMOR
- TEST Z OKŁADKI: Divine Acoustics BELLATRIX ⸜ kolumny głośnikowe
- WYWIAD: PIORT GAŁKOWSKI • Divine Acoustics ⸜ właściciel, konstruktor
- TEST: AudioPhase OPIUM STANDARD ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Miltra OTL-8XT ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rogoz Audio VOLTA/BBS ⸜ platforma antywibracyjna
- TEST: Verictum DEMIURG SP ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA | Recenzja: JULIAN LAGE, Squint, Blue Note, 180 g colour LP
- MUZYKA | WYWIAD: Muzyka elektroniczna w czasach zarazy ⸜ o swoich doświadczeniach opowiadają: MAREK BILIŃSKI, KRZYSZTOF DUDA, ROBERT KANAAN, TOMASZ PAUSZEK, PRZEMYSŁAW RUDŹ i MICHAŁ WILCZYŃSKI/GAD Records
- TEST: JCAT INITIO 3 ⸜ zasilacz DC
- WYWIAD: MARCIN OSTAPOWICZ • JPLAY/JCAT ⸜ właściciel, konstruktor
- TEST: KBL Sound SIGNATURE SERIES HIMALAYA II ⸜ interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Lime Ears PNEΠMA ⸜ słuchawki dokanałowe (IEM)
- TEST: VinylSpot.pl ALL YOU NEED ⸜ platforma antywibracyjna
No. 208 Sierpień 2021

- • WSTĘPNIAK: CISZA, czyli słów kilka o SAMOCHODACH ELEKTRYCZNYCH
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #131: ANCIENT AUDIO REDUX
- TEST: Acoustic Revive RCG-24K ⸜ sztuczna masa
- TEST: Audiovector R 6 AVANTGARDE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Aurender N20 ⸜ transport plików audio
- TEST: Denafrips TERMINATOR PLUS ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Hibiki SDS DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: JBL 4309 STUDIO MONITOR ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: C.E.C. TL2N + DA SL ⸜ transport CD + przetwornik D/A
- FELIETON: Finite Elemente MASTER REFERENCE PAGODE EDITION MkII ⸜ stolik antywibracyjny
- TEST: Gold Note PH-1000 + PSU-1250 + TUBE-1012 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
- TEST: S.M.L.S AO200 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Merason FREROT + POW1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy + zasilacz liniowy
No. 207 Lipiec 2021

- • WSTĘPNIAK: MOJE WAKACYJNE MARZENIA
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum OOR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- NAGRODA: STATEMENT in High Fidelity 2021 | GERMAN EDITION
- XII Plichtowskie Spotkanie Soniczne: Audiofoł w kinie
- TEST: Audio Reveal JUNIOR ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Fezz Audio SAGITA + 2 x TITANIA POWER (mono) ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: GigaWatt PERFORMANCE PowerSync Plus ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: KBL Sound HIMALAYA II ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Spendor CLASSIC 100 ⸜ kolumny głośnikowe
- MUZYKA | RECENZJA: STEPHAN MICUS, Winter’s End, ECM Records/Tidal, FLAC 16/44,1
- TEST: Audio Relax EX-500 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Acoustic Revive RPC-1K ⸜ filtr napięcia zasilającego AC
- TEST: Aurorasound AFE-10 | AFE-11 ⸜ kompensator dla wkładek MM | RIAA Converter
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK NUMER 4 ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA | recenzja: SŁAWEK JASKUŁKE for RAFAŁ BUJNOWSKI, Music on Canvas, Sea Label/Core Port PROZ-10063, COMPACT DISC (2020/2021)
No. 206 Czerwiec 2021

- • WSTĘPNIAK: KOLOROWE JARMARKI
- TEST Z OKŁADKI: Ancient Audio SILVER PHONO ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- MUZYKA ⸜ OTO PŁYTA № 8: Soyka ACOUSTIC | LP, CD (1995)
- TEST: Audio Research REFERENCE 80S ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Buchardt S400 SIGNATURE ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Cambridge Audio EVO INT150 ⸜ wzmacniacz zintegrowany/odtwarzacz plików
- TEST: Lector Strumenti CDP-603 ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- FELIETON: Reliable Corporation UBERLIGHT FLEX 3100 TL ⸜ lampa oświetleniowa do gramofonu
- MUZYKA | SŁUCHAMY: JAMES TAYLOR, American Standard ⸜ Fantasy 8807215009, 2 x 45 RPM, 180 g LP (2020)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #130: PATRICIA BARBER Café Blue ⸜ 1STEP LP | IMPEX RECORDS
- TEST: Ayon Audio SCORPIO II ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: JBL L85 CLASSIC ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Kiseki BLACK ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Silent Angel N16 LPS ⸜ przełącznik LAN
No. 205 Maj 2021

- • WSTĘPNIAK: ILE WART JEST AUTOGRAF?
- ROZMOWA ⸜ THE EDITORS № 31: MICHAEL LAVORGNA ⸜TwitteringMachines.com | REDAKTOR NACZELNY ⸜ USA
- MUZYKA | REEDYCJA: FRANK SINATRA Sinatra’s Sinatra ⸜ Stereo Sound Publishing, SACD/CD
- TEST: Accuphase DP-570 ⸜ odtwarzacz SACD
- TEST: Aurorasound PREDA-III ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Hana UMAMI RED ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Shelter HARMONY ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: TiGLON TPL 2000 R/RCA ⸜ interkonekt RCA
- TEST Z OKŁADKI: Phasemation PP-200 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- MUZYKA | WYDAWNICTWO: Ultra Art Record ⸜ JAPONIA
- TEST: Acoustic Revive RWL-III ABSOLUTE ⸜ panel akustyczny
- TEST: Murasakino SUMILE + NOBALA ⸜ wkładka gramofonowa MC + transformator step-up
- TEST: SoulNote D-2 E ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- MUZYKA | SŁUCHAMY: JEAN-MICHEL JARRE Amazônia ⸜ Tidal, FLAC 16/44,1- BINAURAL VERSION
No. 204 Kwiecień 2021

- • WSTĘPNIAK: JESZCZE BARDZIEJ SEKRETNE ŻYCIE SYSTEMU AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: Muarah MT-1 EVO & PSC ⸜ gramofon & sterownik
- TEST: AOL Audio PILOT ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Lime Ears AETHER R ⸜ słuchawki dokanałowe (IEM)
- TEST: Rogue Audio DRAGON ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Soyaton BENCHMARK RCA ⸜ interkonekt RCA
- MUZYKA | SŁUCHAMY: BEHN GILLECE STILL DOING OUR THING, Posi-Tone/Tidal, FLAC 16/44,1
- TEST: Thunder Melody VACUUM INFINITUM BLACK ⸜ filtr napięcia zasilającego AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- ROZMOWA: MATEUSZ SOŁTYSIK ⸜ MS acoustics | realizator dźwięku
- TEST: Dynaudio HERITAGE SPECIAL ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Musician MONOCEROS ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Pear Audio BLUE KID THOMAS & CORNET 2 ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Pro-Ject PHONO BOX RS2 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC
No. 203 Marzec 2021

- • WSTĘPNIAK: SEKRETNE ŻYCIE SYSTEMÓW AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: Dan D’Agostino PROGRESSION INTEGRATED | wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: ADAT. 30 lat formatu. Cz. 2 – nagrania
- TEST: Avatar Audio NUMER 3 BAMBOO Mk II | kolumny głośnikowe
- TEST: Next Level Tech. WATER | interkonekt RCA
- TEST: Ruark R1 Mk IV | przenośne radio FM/DAB/DAB+
- MUZYKA | SŁUCHAMY: Jakob Bro, Arve Henriksen, Jorge Rossy, Uma Elmo, ECM Records/TIDAL MQA 24/96
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie #129: SANTANA Santana, Super Audio CD (2020)
- TECHNIKA: ADAT. 30 lat formatu. Cz. 3 – nagrania c.d.
- TEST: Audio Reveal SECOND SINGATURE | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: BAT VK-80i | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Bladelius LOKE | wzmacniacz mocy
- TEST: S.M.L.S M400 | przetwornik cyfrowo-analogowy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA | SŁUCHAMY: ADAM CZERWIŃSKI & DAREK OLESZKIEWICZ feat. LARRY KOONSE, Pictures, AC Records 017/2020, „Limited Edition | № 019/600”, 180 g Gray Wax LP (2021)
No. 202 Luty 2021

- • WSTĘPNIAK: KSIĄŻKI DO CZYTANIA I OGLĄDANIA
Czyli co warto przeczytać i oglądnąć, a co związane jest z branżą audio - TEST Z OKŁADKI: Mark Levinson No. 5101 | odtwarzacz SACD/plików
- TECHNIKA | NAGRANIA: Alesis ADAT. 30 lat formatu
- TEST: Accuphase C-3900 | przedwzmacniacz liniowy
- TEST: Cambridge Audio EDGE M | wzmacniacz mocy
- TEST: MoFi Electronics StudioDeck FUNDATION+ | gramofon
- TEST: TiGLON MS-DF12R & MSS-DF100SP & MS-DF12A | interkonekt analogowy & kabel głośnikowy & kabel zasilający AC
- MUZYKA | SŁUCHAMY: ROBERT KANAAN, Teardrops, NorthStar Music, Master CD-R | WAV 24/44,1
- MUZYKA | SŁUCHAMY: VOICES OF THE COSMOS Interstellar Space, gusstaff records, 180 g LP | Master CD-R
- MUZYKA | RECENZJA ⸜ Polish Jazz „Remaster 2017”: YOUNG POWER | Vol. 72 & Jarosław Śmietana SOUNDS & COLOURS | Vol. 73
- TEST: Fezz Audio SCULPTOR REFERENCE | listwa zasilająca AC
- TEST: Luna Cables MAUVE | interkonekt analogowy & kabel głośnikowy
- TEST: Phonar p4NEXT SE | kolumny głośnikowe
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
No. 201 Styczeń 2021

- • WSTĘPNIAK: MASTERING À LA STREAMING
- TEST Z OKŁADKI: SoulNote S-3 v2 | odtwarzacz SACD
- MUZYKA | Oto płyta № 7: ABRAXAS 99 • Compact Disc (1999)
- TEST: AudioSolutions OVERTURE O304F Mk3 | kolumny głośnikowe
- TEST: Cyrus CDt-XR | transport Compact Disc
- TEST: Lector DIGIDRIVE TL-3 | transport Compact Disc
- TEST: WestminsterLab ULTRA | kable głośnikowe
- MUZYKA | RECENZJA: PETER BERNSTEIN & GUIDO DI LEONE, TRIBUTE TO JIM HALL, ABEAT FOR JAZZ ABJZ220, Tidal FLAC 16/44,1
- ROZMOWA | THE EDITORS № 31: WOLFGANG KEMPER • HIFISTATEMENT.net
- TEST: Clones Audio 25iRX | wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Mozzaik Audio MOZZAIK1 | wzmacniacz mocy
- TEST: Arcam HDA ST60 | odtwarzacz plików audio
- LISTY: CZYTELNICY piszą, redakcja ODPOWIADA
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity