226 Luty 2023
- • WSTĘPNIAK: PORADNIK HIGH-ENDOWEGO MYŚLENIA: edycja wojenna Czyli w 1. rocznicę napaści Rosji na Ukrainę
- TEST Z OKŁADKI: dCS VIVALDI APHEX DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: CYFROWA TECHNIKA NAGRANIOWA 1971-2023. Podsumowanie
- TEST: Essential Audio Tools MYNI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Mobile Fidelity SOURCEPOINT 10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Qualio IQ ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- RECEZJA ⸜ płyta testowa CD: ULTIMATE AUDIOPHILE REFERENCE TEST DISC, COI Records ⸜ COI 001, 2 x CD (2022)
- PREZENTACJA ⸜ zaproszenie: Trasa „Tour de Pologne” z kolumnami Pylon Audio JADE 20 HIGH FIDELITY 18th ANNIVERSARY EDITION
- WYWIAD: CHRISTOPH STICKEL, CS Mastering ⸜ inżynier masteringowy
- TEST: GigaWatt PF-2 EVO+ ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Silent Angel GENESIS GX ⸜ zegar taktujący
- TEST: Synergistic Research UEF SWITCH ⸜ przełącznik LAN
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- PREZENTACJA ⸜ relacja: Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity. Salon AUDIONEO

226 Luty 2023

- • WSTĘPNIAK: PORADNIK HIGH-ENDOWEGO MYŚLENIA: edycja wojenna Czyli w 1. rocznicę napaści Rosji na Ukrainę
- TEST Z OKŁADKI: dCS VIVALDI APHEX DAC ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TECHNIKA ⸜ nagrania: CYFROWA TECHNIKA NAGRANIOWA 1971-2023. Podsumowanie
- TEST: Essential Audio Tools MYNI ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Mobile Fidelity SOURCEPOINT 10 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Qualio IQ ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- RECEZJA ⸜ płyta testowa CD: ULTIMATE AUDIOPHILE REFERENCE TEST DISC, COI Records ⸜ COI 001, 2 x CD (2022)
- PREZENTACJA ⸜ zaproszenie: Trasa „Tour de Pologne” z kolumnami Pylon Audio JADE 20 HIGH FIDELITY 18th ANNIVERSARY EDITION
- WYWIAD: CHRISTOPH STICKEL, CS Mastering ⸜ inżynier masteringowy
- TEST: GigaWatt PF-2 EVO+ ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: Silent Angel GENESIS GX ⸜ zegar taktujący
- TEST: Synergistic Research UEF SWITCH ⸜ przełącznik LAN
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- PREZENTACJA ⸜ relacja: Tour de Pologne i Pylon Audio Jade 20 High Fidelity. Salon AUDIONEO
225 Styczeń 2023

- • WSTĘPNIAK: CZY TECHNOLOGIA NAS OCALI Kilka myśli o audio na 2023 rok
- TEST Z OKŁADKI: Silent Angel BONN NX ⸜ przełącznik LAN
- TEST: Avatar Audio DREAMLINK Nr 1 ⸜ interkonekt RCA
- TEST: Mark Levinson № 5206 + № 5302 ⸜ przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Rega Elex Mk 4 ⸜ wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- TEST: TiGLON TPL-2000SP ⸜ kabel głośnikowy
- MUZYKA ⸜ recenzja: MISTERIOSO ⸜ J.S. Bach, Sonatas for violin and harpsichord, BWV 1017-1019, Prelude Classic 74007, COMPACT DISC ⸜ 2022
- TECHNIKA ⸜ nagrania: DAW • DIGITAL AUDIO WORKSTATION. Komputerowe systemy rejestracji dźwięku ˻ Cz. 3 ˺ - MUZYKA
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 137: ADAM CZERWIŃSKI (AC Records) o taśmach analogowych, płytach LP i o ich wydawaniu
- TEST: Audiolab 9000CDT + 9000A ⸜ transport CD + wzmacniacz zintegrowany • tranzystorowy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: THOMAS KESSLER, Fragile, Hypersensitive Records HRCS 004, MASTER CD-R ⸜ 2023
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity