247 Listopad 2024
- • WSTĘPNIAK: ŚMIECH I POWAGA W AUDIO
- TEST Z OKŁADKI: Daniel Hertz MARIA 800 + CHIARA ⸜ wzmacniacz zintegrowany + kolumny (system)
- WYSTAWA ⸜ reportaż: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2024
- TEST: Accuphase E-700 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Gold Note CD-5 ⸜ odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Acoustic Revive USB-1.5 PL TRIPLE-C + RUT-1K ⸜ kabel USB + filtr USB
- TEST: Verictum FLUX ILLUMI ICX ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: XACT IMMOTUS CRX & CL ⸜ nóżki antywibracyjne
- WYSTAWA ⸜ reportaż: Audio Video Show 2024
- TEST: Miyajima Laboratory SHILABE (2024) ⸜ wkł. gramofonowa MC
- TEST: EPO Sound DEIMOS MILLENIUM ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Esprit ETERNA RCA G9 + SPK G9 ⸜ interkonekt liniowy RCA + kabel głośnikowy
- TEST: Vienna Acoustics MOZART SE SIGNATURE ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: BOB DYLAN, The Complete Budokan 1978, Sony Records Int’l SICP 6540~4, 4 x CD (1978/2023)
Rok:
2025 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2006 - 2009 No. 152 Grudzień 2016
- • WSTĘPNIAK: I. ROZWIĄZANIE KONKURSU PYLON AUDIO EMERALD HIGH FIDELITY
II. COPY CONTROL DISC, CZYLI antyFORMAT - LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST Z OKŁADKI: Métronome Technologie KALISTA CD – odtwarzacz Compact Disc
- REPORTAŻ: Audio Video Show 2016 DeLuxe, czyli The Beatles Magical Mistery Tour z taśmy master | Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #106: JACEK GAWŁOWSKI: Mastering, (Re)Mastering
- TEST: Advance Paris SMART AX1 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Alto MSE 60 – wzmacniacz mocy
- TEST: Audiomatus AM700 – wzmacniacz mocy
- TEST: DIMD PP10 Stereo – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro Audio Bono CERAMIC 5 N + – nóżki antywibracyjne
- NAGRODY ROKU 2016 wg „High Fidelity”
- TEST + KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE #105: Ayon Audio CD-35 – odtwarzacz Super Audio CD | vol. 2
- TEST: Cary Audio DMC-600 SE – odtwarzacz Compact Disc/plików
- TEST: Definitive Technology BP9080 – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: T.LOVE, T.LOVE, Pomaton/Warner Music Polska | 2 x CD
- TEST: Verictum COGITARI – listwa sieciowa
No. 151 Listopad 2016
- • WSTĘPNIAK: JUŻ NIEDŁUGO AUDIO VIDEO SHOW 2016
CZYLI: TRZY RAZY „HIGH FIDELITY” (i nie tylko) - WYWIAD: Muniek Staszczyk & Maciek „Majcher” Majchrzak (T.LOVE) – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- TEST + KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE #105: Ayon Audio CD-35 – odtwarzacz Super Audio CD | cz. 1
- TEST: Audionet PLANCK – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Advance Paris X-cd1000 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Audia Flight FLS-4 – wzmacniacz mocy
- TEST: Ayon Audio HA-3 – wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: HiFiMAN EDITION X V2 | HE-1000 V2 – słuchawki
- TEST: 聖HIJIRI SMT TAKUMI MAESTRO – kabel sieciowy
- TEST: Luxman L-590AX MARK II – wzmacniacz zintegrowany
- REPORTAŻ: AUDIO VIDEO SHOW 2016 – wystawa | Warszawa
- TEST: Acoustic Signature PRIMUS – gramofon
- TEST: BlockAudio LINE & POWER BLOCK + MONO BLOCK – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Chord Electronics TTOBY – wzmacniacz mocy
- TEST: Unity Audio HI-FI THE ROCK– kolumny głośnikowe
No. 150 Październik 2016
- • WSTĘPNIAK: PYLON AUDIO EMERALD
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: KRZYSZTOF PENDERECKI – Penderecki conducts Penderecki Vol.1
- TECHNIKA: DAC I CO Z TEGO WYNIKA – rzecz o przetwornikach cyfrowo-analogowych
- TEST: Amare Musica TUBE DAC DSD – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ayon Audio SCORPIO MONO – wzmacniacz mocy
- TEST: Döhmann HELIX 1 TURNTABLE – gramofon
- TEST: Edwards Audio APPRENTICE LITE MK2 TT – gramofon
- TEST: Marantz HD-CD1 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Russell K. RED 50 – kolumny głośnikowe
- WYWIAD: EMADE (Tworzywo) – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- TEST: Audiovector QR3 – kolumny głośnikowe
- TEST: Bryston 4B3 - wzmacniacz mocy
- TEST: Hansen Audio THE KNIGHT 2 – kolumny głośnikowe
- TEST: PS Audio NuWave DSD – przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA: Audio Video Show 2016 - ZAPROSZENIE
No. 149 Wrzesień 2016
- • WSTĘPNIAK: AUDIO W POLSCE - HISTORIA NIEOPOWIEDZIANA
- TEST Z OKŁADKI: Lenco L 75 by NOMOS – gramofon „vintage”/modyf.
- MUZYKA: ALTANOVAPRESS, czyli lo-fi w hi-fi, albo pocztówki dźwiękowe XXI wieku
- TEST: Acuhorn 15 – kolumny głośnikowe
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY MODEL DWA – kolumny głośnikowe
- TEST: Fezz Audio TITANIA – wzmacniacz zintegrowany (+interkonekty)
- TEST: Haiku-Audio SOL 3 – wzmacniacz zintegrowany (+interkonekty)
- TEST: Projekt Nostromo DAC NOSTROMO wolf – przetwornik D/A
- WYWIAD: I Love… MAREK SIEROCKI – ze studia masteringowego Jacka Gawłowskiego
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016, vol. 1 | vol. 3 | vol. 4 | vol. 24 | vol. 54 | vol. 63, COMPACT DISC + LONG PLAY
- TEST: Encore7 PRESTIGE 9WST MK2 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: KBL Sound HIMALAYA Pro DIGITAL CABLE – kabel cyfrowy
- TEST: My Sound CUBE – wzmacniacz mocy
- TEST: Rogoz Audio 5SMX12/BBS – stolik antywibracyjny
No. 148 Sierpień 2016
- • WSTĘPNIAK: CD-R: MASTER VOICE
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- FELIETON: Moja przygoda z hi-fi („Mówi: Czytelnik”)
- TEST: Advance Acoustic X-i125 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audionet ART G3 – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Cammino H3.1 POWER HARMONIZER – kondycjoner sieciowy
- TEST: CEC DA0 3.0 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: JBL CHARGE 3 | FLIP 3 | CLIP 2 | GO – głośniki Bluetooth
- TEST: Pro-Ject RPM-9 CARBON – gramofon
- TEST: Danacable LAZULI HF – kabel słuchawkowy
- TEST: Audeze LCD-4 – słuchawki
- TEST: Chario QAUDRO – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Definitive Technology BP 9040 – kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: Reimyo DAP-999EX TOKUS „High Fidelity Edition” – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: YG Acoustics CARMEL 2 – kolumny głośnikowe
No. 147 Lipiec 2016
- • WSTĘPNIAK: MAŁE MARZENIA
- TEST Z OKŁADKI: Aequo Audio ENSIS – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016 – LONG PLAY | vol. 0 | vol. 5 | vol. 13 | vol. 39 | vol. 45 | vol. 65
- TECHNIKA: Od fonografu do gramofonu, czyli krótka historia sprzętu audio w XIX wieku
- WYWIAD: Edgar Kramer, „Audio Esoterica” | AUSTRALIA – cykl „The Editors”
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | spotkanie #104: KING CRIMSON | 7” Platinum SHM-CD
- TEST: EternalArts DIGITAL PLAYER DP – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: HANA EH | EL – wkładki gramofonowe
- TEST: Kronos SPARTA + HELENA – gramofon + ramię gramofonowe
- TEST: Pathos LOGOS mkII - wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Pro-Ject BOX DESIGN HEAD BOX RS + POWER BOX RS UNI – wzmacniacz słuchawkowy + zasilacz
- TEST: Pylon Audio OPAL MONITOR – kolumny głośnikowe
- TEST: Soundsmith CARMEN – wkładka gramofonowa
- TEST: totaldac d1 single mk2 – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 146 Czerwiec 2016
- • WSTĘPNIAK: 12” x 12”, CZYLI POLSKA SZKOŁA OKŁADKI
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- MUZYKA: Polish Jazz FOREVER | REMASTER 2016 - vol. 0 | vol. 5 | vol. 13 | vol. 39 | vol. 45 | vol. 65
- TEST: Advance Acoustic X-cd5 + X-i75 – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ancient Audio A-3 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Dynaudio EXCITE X44 – kolumny głośnikowe
- TEST: Haiku-Audio IOVITA – wzmacniacz zintegrowany
- TEST Z OKŁADKI: TARA Labs THE ZERO EVOLUTION + THE OMEGA EVOLUTION SP + THE OMEGA EVOLUTION AC – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy
- TEST: Trenner & Friedl OSIRIS – kolumny głośnikowe
- MUZYKA: JEAN-MICHEL JARRE | Electronica Project
- FELIETON: Akustyka pomieszczenia – diabeł tkwi w szczegółach
- TEST: Bryston BDA-3 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Exogal COMET PLUS DAC – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: HiFiMAN EDITION S – słuchawki
- TEST: Sugden Audio LS21 – kolumny głośnikowe
No. 145 Maj 2016
- • WSTĘPNIAK: „COLLECTOR’S EDITION”
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- FELIETON: Mastering wg JACKA GAWŁOWSKIEGO
- TEST: Accuphase C-3850 + P-7300 – przedwzmacniacz liniowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Acoustic Revive RCA1.0 Triple-C FM (1.8 x 1.4 mm) | POWER REFERENCE Triple-C – interkonekt RCA | kabel sieciowy AC
- TEST: Audio Tekne TEA-2000 – przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Furutech FA-13S | FS-15S | FP-TCS21 - interkonekt | kabel głośnikowy | kabel sieciowy AC
- TEST: Final Audio Design SONORUS II | SONORUS III – słuchawki
- TEST: techDAS AIR FORCE THREE – gramofon
- MUZYKA: Sun Ra - EL SATURN RESEARCH – wyzwanie dla winylowców
- REPORTAŻ: High End 2016 – wystawa w Monachium
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #103: Tara Labs EVOLUTION SERIES
- TEST: Air Tight PC-7 – wkładka gramofonowa
- TEST: Phasemation EA-300 – przedwzmacniacz gramofonowy
No. 144 Kwiecień 2016
- • WSTĘPNIAK: Cykl AUDIOFIL TO BRZMI DUMNIE: METODA, CZYLI TEST
- REPORTAŻ: Sennheiser HE 1 – polska premiera słuchawek za 200 000 zł
- TEST Z OKŁADKI: Naim Mu-so QB – bezprzewodowy system all-in-one
- TEST: Accuphase E-370 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Clones Audio 25iR – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Epos K2 – kolumny głośnikowe
- TEST: KBL Sound ZODIAC – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy
- TEST: Pro-Ject RPM-5.1 CARBON – gramofon
- TEST: RT Audio Design ORPHEUS – wzmacniacz mocy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Accustic Arts POWER I Mk4 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Alto DCM 3 H – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: AudioForm ADVENTURE 304 – kolumny głośnikowe
- TEST: Mytek Brooklyn DAC – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz
- TEST: SinusAudio HYBRID CLASS A – wzmacniacz zintegrowany
No. 143 Marzec 2016
- • WSTĘPNIAK: OBYŚ ŻYŁ W CIEKAWYCH CZASACH!
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- REPORTAŻ: AUDIOTRENDT – salon audio w Krakowie
- TEST: Blumenhofer FUN-10 – kolumny głośnikowe
- TEST: Chartwell LS 3/5 – kolumny głośnikowe
- TEST: Chord DAVE – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz
- TEST: Linnenberg VIVACE 2 + UNISONO – DAC/przedwzmacniacz + zasilacz
- TEST: Nasotec SWING HEADSHELL – główka ramienia gramofonowego
- TEST: Transrotor JUPITER – gramofon
- TEST: Verictum X FUSE – bezpiecznik topikowy
- TEST: ENIGMAcoustics DHARMA D1000 – słuchawki
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: Spotkanie #102, MSB SIGNATURE DATA CD V + DAC V DIAMOND – transport CD + DAC
- TEST: Musical Fidelity M6sCD + M6si – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Norma Audio Electronics REVO SC-2 + PA-150 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Vitus Audio SCD-025 MkII – odtwarzacz CD
No. 142 Luty 2016
- • WSTĘPNIAK: PŁYTY ROKU: „MOJO”, „Q” & „Classic Rock”
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Seong-Jin Cho – zwycięzca XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina
- MUZYKA: MAANAM Miłość jest cudowna (1975-2015)
- TEST: Dynaudio EMIT M30 – kolumny głośnikowe
- TEST: FM Acoustics 268C + 711 MkII – przedwzm. + wzm. mocy
- TEST: Gold Note MEDITERRANEO – gramofon
- TEST: 聖HIJIRI NAGOMI X-DCH – kabel sieciowy AC
- TEST: Pro-Ject THE ROLLING STONES EDITION – gramofon
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #101: dCS ROSSINI w Krakowie
- TEST: Audio Tekne TFA 9501 + TM 9502 + TEA 9501 - przedwzmacniacz liniowy + gramofonowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Denon DRA-100 – odtwarzacz plików/wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Musical Fidelity M5Si – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Nagra MELODY + CLASSIC AMP – przedwzmacniacz liniowy + końcówka mocy
- TEST: Pylon Audio SAPPHIRE 23 – kolumny głośnikowe
No. 141 Styczeń 2016
- • WSTĘPNIAK: KONCERT ŻYCZEŃ
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- WYWIAD: Michael Lavorgina, „AUDIOSTREAM” | Cykl: „The Editors”
- TEST: Abyssound ASA-1600 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Ancient Audio P-1 – wzmacniacz słuchawkowy/procesor
- TEST: Fezz Audio SILVER LUNA – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: J. Sikora REFERENCE – gramofon
- TEST: Pro-Ject DAC Box RS – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Verictum DEMIURG – kabel sieciowy AC
- TEST: AKG N60NC – słuchawki
- TEST: Audiopax MAGGIORE l50 + m50 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: dCS Rossini – odtwarzacz CD/plików + zegar taktujący
- TEST: Haiku-Audio GANYMEDE + BRIGHT MK3 POWER – przedwzmacniacz liniowy/gramofonowy MM/wzmacniacz słuchawkowy + wzmacniacz mocy
- TEST: Jorma Design STATEMENT + PRIME IC – kabel głośnikowy + kabel sieciowy AC
- TEST: KBL Sound HIMALAYA – kabel sieciowy AC
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
HIGH FIDELITY jest miesięcznikiem internetowym, ukazującym się od 1 maja 2004 roku. Poświęcony jest zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku, muzyce oraz technice nagraniowej. Wydawane są dwie wersje magazynu – POLSKA oraz ANGIELSKA, z osobną stroną poświęconą NOWOŚCIOM (→ TUTAJ). HIGH FIDELITY należy do dużej rodziny światowych pism internetowych, współpracujących z sobą na różnych poziomach. W USA naszymi partnerami są: EnjoyTheMusic.com oraz Positive-Feedback, a w Niemczech www.hifistatement.net. Jesteśmy członkami-założycielami AIAP – Association of International Audiophile Publications, stowarzyszenia mającego promować etyczne zachowania wydawców pism audiofilskich w internecie, założonego przez dziesięć publikacji audio z całego świata, którym na sercu leżą standardy etyczne i zawodowe w naszej branży (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest domem Krakowskiego Towarzystwa Sonicznego. KTS jest nieformalną grupą spotykającą się aby posłuchać najnowszych produktów audio oraz płyt, podyskutować nad technologiami i opracowaniami. Wszystkie spotkania mają swoją wersję online (więcej → TUTAJ). HIGH FIDELITY jest również patronem wielu wartościowych wydarzeń i aktywności, w tym wystawy AUDIO VIDEO SHOW oraz VINYL CLUB AC RECORDS. Promuje również rodzimych twórców, we wrześniu każdego roku publikując numer poświęcony wyłącznie polskim produktom. Wiele znanych polskich firm audio miało na łamach miesięcznika oficjalny debiut. |
|
|
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity