Firma EIC poinformowała o tym, że od 1 października 2021 roku firma będzie przedstawicielem marki Musical Fidelity na terenie Polski.
Musical Fidelity to zasłużony producent sprzętu hi-fi i high-end, którego historia rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii w roku 1982. Twórcą przedsięwzięcia był Antony Michaelson, klarnecista i entuzjasta Hi-Fi. Firma zadebiutowała na rynku urządzeniem „The Preamp”, wyposażonym w wejścia: gramofonowe MM/MC oraz liniowe, które zostało nieco później uzupełnione o końcówkę mocy o nazwie „Dr Thomas”. Jednak prawdziwym hitem rynkowym był wzmacniacz „A1” który trafił do entuzjastów Hi-Fi w ilości 100000 tys. sztuk, co oznaczało, że produkty marki zdobyły pełne zaufanie klientów, którym to zaufaniem cieszą się do dzisiaj.
W roku 2017 roku Antony Michaelson postanowił przejść na emeryturę, a markę wraz jej własnością intelektualną przejął Heinz Lichtenegger właściciel firmy Audio Tuning z siedzibą w Austrii.
W skład aktualnej oferty wchodzą:
Seria „Nu-Vista – kontynuująca tradycję połączenia lamp Nuvistor z tranzystorami i technologią cyfrową. W jej skład wchodzą: przedwzmacniacz gramofonowy, wzmacniacze zintegrowane i odtwarzacz CD.
Seria „BIS/ ENCORE” – dająca dostęp do przesyłania strumieniowego: przedwzmacniacz i kompletny system.
Seria „M8” – przedwzmacniacz, końcówki mocy, wzmacniacz zintegrowany z wejściami/wyjściami cyfrowymi.
Seria „M6” – przedwzmacniacz, DAC, odtwarzacz CD, wzmacniacze zintegrowane z USB „B”, MM i XLR, wzmacniacz mocy.
Seria „M5” – wzmacniacz zintegrowany z USB „B” i MM/MC.
Seria „M3” – przedwzmacniacz, wzmacniacz zintegrowany z USB „B” i MM, odtwarzacz CD.
Seria „M2” – wzmacniacz zintegrowany, odtwarzacz CD.
Seria „MX” – przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC, DAC, wzmacniacz słuchawkowy.
Seria „LX2” – przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC, wzmacniacz słuchawkowy.
Seria „V90” – wzmacniacz słuchawkowy, DAC, przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC, strumieniowy system muzyczny.
Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.