06 Październik 2021

Marka JBL ma już 75 lat!

Rok 2021 mija w JBL-u pod znakiem świętowania 75. rocznicy istnienia marki

Źródło: Suport

→ PRODUCENT

Świętując swoje 75. urodziny JBL przypomina, że jest to firma, której brzmienie odegrało niebagatelną rolę w historii muzyki.

W wyjątkowych miejscach i kluczowych momentach – takich jak Woodstock, Grateful Dead Wall of Sound czy Tomorrowland – kolumny JBL pojawiały się obok największych talentów na świecie.


JBL_Building


Poniżej znajdą państwo materiał przygotowany przez polskiego dystrybutora firmy.

„Korzenie JBL-a sięgają roku 1946. To właśnie wtedy James B. Lansing, wizjoner, inżynier i miłośnik innowacji, natchnął współpracowników, by marzyć bez ograniczeń i dążyć do realizacji tych marzeń. Od tego czasu JBL konsekwentnie przyczynia się do ewolucji reprodukcji dźwięku. Dziś kolumny JBL są używane w ponad połowie światowych kin, stadionów sportowych i obiektów muzycznych.


JBL_75th_anniversary_1350x900_1_954x636


Kiedy przygotowywaliśmy się do rozpoczęcia produkcji limitowanej edycji JBL L100 Classic 75, pomyślałem, że byłoby ciekawie podzielić się dodatkowymi informacjami na temat pierwszych kolumn JBL L100 Century – mówi Dave Tovissi, Wiceprezes i Dyrektor Generalny HARMAN Luxury Audio. – Jak plasują się nasze obecne głośniki JBL L100 Classic w porównaniu z oryginałami, które pojawiły się na rynku w 1974 roku.

Kiedy firma HARMAN po raz pierwszy wypuszczała model JBL L100 Classic, na wszystkich etapach, od projektowania produktu aż po użytkownika końcowego, panowało ogromne zainteresowanie całym przedsięwzięciem. Ponieważ nazwa nawiązywała do oryginalnych L100 Century, trzeba było zachować kluczowe cechy wizualne modelu”.

Więcej szczegółowych informacji na temat nowych modeli i tego, jak się mają do oryginałów znajdą państwo na stronie internetowej polskiego producenta – poniżej.


JBL_Classic_lifestyle


pl.JBL.com

Tekst i zdjęcia: mat. prasowe



Więcej o...
JBL

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer