26 Kwiecień 2016

JBL UA WIRELESS ORAZ WIRELESS HEART RATE

SŁUCHAWKI

Źródło: SUPORT

Firmy JBL oraz Under Armour zaprezentowały wspólnie opracowane i zaprojektowane douszne słuchawki sportowe. Jak twierdzi Suport – polski dystrybutor urządzeń marki JBL, współpraca ta ma na celu „udostępnienie technologii łączności w dziedzinie zdrowego stylu życia oraz fitness szerokiemu gronu odbiorców”. Pierwszymi produktami sygnowanymi przez obie firmy są dwa modele bezprzewodowych słuchawek sportowych: JBL UA Wireless oraz JBL UA Wireless Heart Rate.

Flagowym modelem zaprojektowanym przez inżynierów JBL mają być JBL UA Wireless Heart Rate, które na rynku polskim powinny pojawić się w sierpniu tego roku. To słuchawki zapewniające natychmiastowy pomiar tętna bezpośrednio z tętnicy usznej, pozwalając sportowcom w pełni skupić się na treningu, bez konieczności przerywania go, by sprawdzić tętno na opasce, zegarku czy telefonie. Dzięki wbudowanej łączności z UA Record, platformie Under Armour związanej z dbaniem o zdrowie i fitnessem, słuchawki te stale przesyłają dane dotyczące pulsu, by trenujący nieustannie był zsynchronizowany ze swoimi celami treningowymi. Słuchawki douszne od JBL-a i UA są dodatkowo bardzo trwałe i odporne na pot czy zachlapania: wszystko zgodnie z parametrami wodoodporności na poziomie IPX 5. Ponadto opatentowana przez JBL technologia TwistLock gwarantuje, że słuchawki nie wypadną z uszu, natomiast rozwiązanie o nazwie Flexsoft zapewnia długotrwały komfort ich użytkowania.

Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup modelu JBL UA Wireless Heart Rate lub JBL UA Wireless, w pakiecie otrzymają również całoroczną, darmową subskrypcję MapMyFitness Premium o wartości 29,99 dolara (ok. 115 zł). MapMyFitness jest częścią zestawu aplikacji Under Armour Connected Fitness, która zrzesza ludzi z całego świata tworzących społeczność ponad 155 milionów osób. MapMyFitness pozwala członkom śledzić, analizować i dzielić się ponad 600 różnymi typami aktywności fitness.

„Współcześni użytkownicy uprawiający sport domagają się najwyższej wydajności jeśli chodzi o formę, funkcjonalność i design. JBL UA Wireless Heart Rate i JBL UA Wireless wręcz przerasta te wymagania, dostarczając wszechstronną łączność, imponującą ergonomię oraz potężne doznania akustyczne JBL” – mówi Michael Mauser, Dyrektor Lifestyle Audio Division, HARMAN. „Tylko autorytet JBL w dziedzinie dźwięku i doświadczenie w projektowaniu dla sportowców mogą sprostać najwyższym standardom tego partnerstwa. Jesteśmy bardzo podekscytowani uruchomieniem współpracy i chętni by wprowadzić na rynek nowe, znaczące innowacje, które poszerzają świat łączności fitness dla naszych sportowców” – powiedział zaś Robin Thurston, Chief Digital Officer w Under Armour.

Nowa linia bezprzewodowych słuchawek sportowych składa się z dwóch modeli: JBL UA Wireless Heart Rate (dostępny w sierpniu 2016) i JBL UA Wireless (dostępny w kwietniu 2016) zaprojektowanych wspólnie przez obie firmy. Polska premiera modelu JBL UA Wireless odbędzie się już w piątek, 29 kwietnia, o godzinie 14.00 w sklepie iSpot w warszawskiej Arkadii przy Alei Jana Pawła II 82. Cena JBL UA Wireless Heart Rate nie jest jeszcze znana, zaś za drugie słuchawki trzeba będzie zapłacić 769 zł.



Więcej o...
JBL

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer