14 Maj 2016

Creative SOUND BLASTER X H7

SŁUCHAWKI

Źródło: WHITE MAGICK

Firma Creative wprowadziła do sprzedaży nowe słuchawki obsługujące dźwięk przestrzenny w standardzie 7.1, model Sound Blaster X H7.

Jak twierdzi producent, każdy detal jego nowych nauszników „został opracowany w oparciu o informacje zwrotne uzyskane od graczy”. Wśród danych, które zebrała firma z Singapuru na czoło wybijały się potrzeby związane z trwałością urządzenia i komfortem jego użytkowania. Creative zareagował na te prośby, zmniejszając w Sound Blaster X H7 ilość elementów i stosując wysokiej klasy miękkie tworzywa sztuczne. Równie istotny jest wytrzymały, elastyczny pałąk. Wszystko to ma sprawić, iż słuchawki są nie tylko lekkie i wygodne w obsłudze, lecz również wytrzymałe.

Słuchawki Sound Blaster X H7wykorzystują 50 mm przetworniki FullSpectrum, które – jak podaje producent – „wydobywają z siebie krystalicznie czyste dźwięk oraz soczyste basy”. Przetworniki te są, co ciekawe, ustawione pod odpowiednim kątem, co pozwoliło na eliminację rezonansu w muszlach. Na korzyść oferowanego przez model H7 dźwięku ma także działać jego wysoka czułość: 118 db/mW. Tak o możliwościach najnowszych nauszników Creative’a wypowiedział się Rafał Herman, dyrektor sprzedaży marki Creative w Polse: „Gracze z pewnością docenią brzmienie oferowane przez ten model. Odgłosy eksplozji, świst pocisków, ryk silnika odpowiadają niemal realiom, dzięki czemu wirtualne zmagania nabierają dodatkowego kolorytu i dostarczają niepowtarzalnych emocji”. Należy również wspomnieć, iż słuchawki Sound Blaster X H7 zostały wyposażone w odłączany mikrofon z redukcją szumów, który „doskonale niweluje dźwięki z otoczenia, dzięki czemu można grać nie tylko w zaciszu własnego pokoju, ale również w miejscach pełnych ludzi, gdzie panuje gwar i ożywienie”.

Słuchawki Creative Sound Blaster X H7 są już dostępne w sprzedaży. Ich cena detaliczna wynosi 699 zł.



Więcej o...
CREATIVE

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer