Jak czytamy w materiale prasowym, „kiedy oczy kibiców footballu kierują się w stronę zbliżających się rozgrywek Euro 2021, znany i lubiany piłkarz jest szczególnie pożądanym ambasadorem marki”.
Virgil Van Dijk jest piłkarzem Premier League i kapitanem reprezentacji Holandii, który został uhonorowany tytułem europejskiego gracza roku UEFA w 2019 roku. W sezonie 2019/2020 Virgil wraz z Liverpoolem został mistrzem Premier League, w sezonie 2018/2019 Ligi Mistrzów UEFA, w 2019 roku zdobył UEFA Super Cup oraz FIFA Club World Cup.
W komunikacie prasowym czytamy:
Poczucie ambicji i absolutne zaangażowanie w dążeniu do doskonałości sprawiają, że JBL i Van Dijk idealnie do siebie pasują. Podczas gdy fani czekają na szansę ponownego zobaczenia swojej ulubionej gwiazdy na żywo, Virgil pracuje ciężej niż kiedykolwiek na siłowni i na boisku treningowym, kontynuując rehabilitację po kontuzji. A dzięki mocy muzyki i wsparciu potężnych przenośnych głośników JBL, legendarny obrońca przygotowuje się do nowych wyzwań w kolejnych meczach. Van Dijk będzie twarzą nadchodzącej kampanii JBL, prezentującej najnowsze słuchawki JBL True Wireless.
Z kolei sam Van Dijk komentuje partnerstwo:
Korzystanie z niesamowitego Boombox 2 firmy JBL podczas ćwiczeń zawsze pomaga utrzymać mnie w formie. Miniony rok był niesamowicie trudny i wymagający dla wszystkich, w tym dla mnie osobiście. Muzyka pomogła mi odzyskać formę i nie mogę doczekać się, aby rozpocząć współpracę jako oficjalny ambasador i zobaczyć, co przyniesie nam obojgu przyszłość.
Virgil Van Dijk dołączył do imponującej listy ambasadorów JBL, wśród których znalazły się też inne gwiazdy futbolu takie jak: Lucas Hernandez i Jessie Lingard, gigant koszykówki Giannis Antetokounmpo i ikony muzyki: Martin Garrix i Bebe Rexha.
Virgil Van Dijk jest jednym z najlepszych obrońców na świecie, a ponadto ma inspirującą i pozytywną osobowość”, mówi Ralph Santana, dyrektor ds. Marketingu w firmie HARMAN. „Jako naszych ambasadorów zawsze szukamy osób, które w naturalny sposób łączą się z fanami produktów JBL, a Virgil jest postrzegany jako tego typu bohater. Jego oddanie i pasja do sportu to podejście, które reprezentuje JBL jako marka, a połączenie tych dwóch osobowości owocuje wspaniałą współpracą”.
Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.