5 stycznia 2016 roku w Las Vegas, podczas targów elektroniki konsumenckiej CES 2016, dyrektor generalny firmy Creative, poinformował o rozpoczęciu współpracy z HEADS Innovation. Pierwszym produktem, który zostanie pokazany na rynku, to nowa wersja bezprzewodowego głośnika Bluetooth Creative iRoar, specjalnie dostrojona przez trzykrotnego laureata nagrody Grammy, artysty i uznanego producenta – Wyclef Jeana, świeżo wybranego prezesa HEADS Innovation.
„Kiedy spotkałem Sima, czułem się tak szczęśliwy, że ktoś w końcu zrozumiał, o czym mówię – a nie, że mówiłem jakimś obcym językiem”- powiedział Wyclef Jean. Jak dodał: „Technologia przyszłości jest teraz w naszych rękach, w teraźniejszości. Możemy sprawić, że miłośnicy muzyki będą mogli posłuchać i poczuć muzykę, tak jakby artysta był tuż obok nich, w czasie rzeczywistym. To jest to, co nazywam Super stereo”.
„W Wyclefie znalazłem partnera w podróży przez świat dźwięku jutra. O czymkolwiek Wyclef śnił, my mamy możliwości technologiczne, by to się spełniło. Razem jesteśmy w stanie dostarczyć światu dźwięk przyszłości” – powiedział Sim Wong Hoo, twórca Sound Blaster i Dyrektor Generalny Creative Technology. „Wyclef ulepszył specjalnie przygotowaną wersję Creative iRoar i możecie być pewni, że otrzymacie jakość dźwięku zdefiniowaną przez jednego z największych testerów w obecnym przemyśle muzycznym” – kontynuuje.
“Nasza współpraca łączy wizjonera w dziedzinie technologii audio z wizjonerem przemysłu muzycznego; każdy z nich sprzedał miliony produktów i albumów, odpowiednio dla swojej branży” – powiedziała Madeline Nelson, założyciel i dyrektor generalny HEADS Innovation.