TIDAL, jedna z czołowych aplikacji streamingowych na świecie, doczekała się nowego, odświeżonego wyglądu. Aktualizacja jest już dostępna zarówno na urządzeniach z Androidem, jak i iOS-em.
W oficjalnej informacji prasowej firma komentuje to w ten sposób: „Aktualizacja mobilnego TIDAL-a wprowadza nowoczesny i niepowtarzalny wygląd, jednocześnie usprawniając poruszanie się po aplikacji. TIDAL w nowej odsłonie dostarcza użytkownikom bardziej trafne, inspirujące i angażujące treści”.
Zmiany dotknęły praktycznie każdego aspektu wyglądu i funkcjonalności TIDAL-a. Dla przykładu, strona główna oferuje usprawnione i dynamiczne rozwiązania dla użytkowników. Tematy i treść są zmieniane codziennie, na przykład raz promowane są nowości muzyczne i materiały redakcyjne, a w innym dniu np. klasyki. Ułatwieniu uległo także wyszukiwanie muzyki. Każdy gatunek i nastrój mają własne podkategorie z różnymi treściami – od legendarnych wykonawców do nowości. Co więcej, na końcu sekcji Eksploruj znajdują się polecenia albumów i artystów, przygotowane na podstawie historii odsłuchiwanej muzyki.
Te – i inne – nowości można samemu sprawdzić TUTAJ.