W sprzedaży, nakładem wydawnictwa Thames & Hudson, ukazał się właśnie album „The Art of Impossible: The Bang & Olufsen Design Story”. Jego autor – Alastair Philip Wiper – na 240 stronach przybliża historię firmy i rozpatruje ją pod kątem sztuki wzornictwa.
Wśród opisywanych przez Wipera produktów sygnowanych przez markę Bang & Olufsen znalazły się m.in. kultowy już odtwarzacz BeoSound 9000, elegancki pilot BeoRemote One czy nowoczesne kolumny głośnikowe BeoLab 90, które zostały wprowadzone do sprzedaży w zeszłym roku. Co ważne, autor publikacji skupia się w pierwszej kolejności nie na gotowych wyrobach, ale na samym procesie ich tworzenia. Dzięki niemu czytelnik ma okazję „zwiedzić” fabryki należące do B&O, dowiedzieć się o etapie składania niektórych urządzeń a także zapoznać z osobami, które stoją za sukcesem firmy. Choć główną treść „The Art of Impossible…” stanowią zdjęcia, to Wiper przygotował również kilka opisów, z których na największą uwagę zasługują te umieszczone w rozdziale „Eleven Designs that Shaped B&O”. Album został także uzupełniony m.in. o spis designerów związanych z firmą czy 4-stronicową „The Wall of Fame”, gdzie znalazły się portrety pracowników B&O, którzy przepracowali tam co najmniej 25 lat.
Album „The Art of Impossible: The Bang & Olufsen Design Story” można nabyć m.in. z oficjalnej strony wydawcy. Jego koszt wynosi 34,95 funta (ok. 200 zł).