Bang & Olufsen wprowadza do sprzedaży nową generację Beoplay H9 (2019) – flagowych, bezprzewodowych słuchawek z aktywnym systemem redukcji szumu.
Nowe Boeplay H9 to słuchawki nauszne wykonane z luksusowych, lekkich materiałów. Pałąk jest zbudowany na konstrukcji z jednolitej, lekkiej ramy aluminiowej, pokrytej przeszywaną skórą bydlęcą. Nauszniki obszyte są miękką skórą jagnięcą, pod którą kryje się pianka z efektem pamięci, dostosowująca się do kształtu ucha i zapewniająca najwyższy komfort i oddychalność.
Słuchawki Beoplay H9 – jak podaje Horn Distribution, polski dystrybutor marki, „mają doskonałe, autentyczne brzmienie Bang & Olufsen, dostrojone w oparciu o budowane od roku 1925 doświadczenie firmy w inżynierii dźwięku”. Posiadają również technologię aktywnej redukcji szumów (ANC).
Ponadto, nowa generacja Beoplay H9 została wzbogacona między innymi o: asystenta Google – wystarczy nacisnąć i przytrzymać dedykowany przycisk by szybko cieszyć się rozrywką, łączyć się, zdobyć informacje i zarządzać swoim dniem – wszystko bez spoglądania na smartfon czy dedykowany przycisk asystenta głosowego – można również użyć dedykowanego przycisku do obsługi głosowej, by aktywować domyślnego asystenta głosowego telefonu, na przykład Siri w urządzeniach Apple.
Producent zwraca również uwagę na wydłużony czas działania; dzięki wbudowaniu większej baterii nowe słuchawki mogą działać nawet do 25 godzin przy włączonym systemie aktywnej redukcji szumu (ANC) i aktywnym Bluetooth – to o siedem godzin dłużej niż w poprzedniej generacji tego modelu. Całość dopełniają: odświeżone elementy sterowania dotykowego – powierzchnia sterowania dotykowego, umieszczona na prawej muszli słuchawkowej, jest bardziej intuicyjna oraz nowe, jeszcze wygodniejsze nauszniki i pałąk.
Nowe słuchawki Beoplay H9 można dostroić do indywidualnych preferencji, używając aplikacji Bang & Olufsen App dostępnej dla urządzeń z Androidem, iPhonów i Apple Watch. Dzięki opcji ToneTouch można intuicyjnie dostosować tonalność i scenę dźwiękową lub wybrać spośród wielu profili odsłuchu, przygotowanych specjalnie pod kątem Beoplay H9. Wszystko po to, by idealnie dopasować dźwięk w Beoplay H9 do różnych sytuacji i rodzajów aktywności – czy będzie to praca, dom czy podróż, słuchanie ulubionej muzyki czy też odtwarzanie podcastów.
Nowe słuchawki Beoplay H9 zostały przygotowane w dwóch kolorach: Matte Black i Argilla Bright i są dostępne online na stronie www.bang-olufsen.com/headphones/beoplay-h9, a z końcem maja w salonach firmowych Bang & Olufsen i u wybranych partnerów marki. Sugerowana cena detaliczna nowego modelu to 2250 zł.