Rok temu informowaliśmy o rekordach pobitych przez wystawę Audio Video Show 2016. Jak się okazało, przebicie ich było jedynie kwestią czasu. Adam Mokrzycki – spiritus movens całego przedsięwzięcia – poinformował bowiem o złamaniu kolejnych barier. Te padły łupem tegorocznej odsłony warszawskiej wystawy: Audio Video Show 2017.
Jak deklaruje Mokrzycki, w przestrzeniach warszawskich hoteli Golden Tulip, Radisson Blu Sobieski oraz na stadionie PGE Narodowym zarezerwowano rekordowe 7000 m2 sal konferencyjnych i innych pomieszczeń. Wystawcy na ten moment zarezerwowali aż 162 sale (94 – Sobieski, 60 – stadion, 8 – Golden Tulip; w 2016 roku stanęło na 160 salach, rok wcześniej wystawcy zajęli „jedynie” 104 pomieszczenia), co także jest kolejnym rekordem. Jak czytamy w oficjalnej informacji, organizator spodziewa się zwiększenia tej liczby; doświadczenie ma pokazywać, iż w ostatnich tygodniach przed wystawą dołącza jeszcze zazwyczaj kilkanaście kolejnych firm.
Co więcej, budżet reklamowy wystawy zwiększył się na przestrzeni trzech lat trzykrotnie. Ma to zaowocować szerokim spektrum działań promocyjnych warszawskiej imprezy. Adam Mokrzycki nie chce zdradzać żadnych szczegółów, podając zamiast tego zasadę, którą ma się kierować: „mniej obiecywać, a więcej dostarczyć”.
Audio Video Show 2017, druga największa impreza tego typu w Europie, odbędzie się w dniach 17-19 listopada w Warszawie. Polscy – i nie tylko – audiofile będą mogli zapoznać się z szeroką gamą produktów audio na PGE Narodowym, a także w hotelach Radisson Blu Sobieski oraz Golden Tulip.