TIDAL, jeden z wiodących serwisów muzyczno-rozrywkowych, po raz kolejny został oficjalnym partnerem technologicznym Audio Video Show – największej w Polsce wystawie sprzętu audio video.
Każdy odwiedzający Audio Video Show otrzyma krótki przewodnik po wystawie wraz z voucherem zapewniającym bezpłatny dostęp do serwisu TIDAL na trzy miesiące. Voucher ten będzie można zrealizować na stronie TIDAL.com. Ponadto, wystawcy prezentujący sprzęt audio odtwarzający pliki, również będą mogli skorzystać z voucherów z dostępem do platformy. Dzięki temu zademonstrują możliwości wystawianych urządzeń podczas odsłuchu muzyki w jakości hi-fi.
„Cieszymy się, że partnerem technologicznym wystawy Audio Video Show po raz kolejny został TIDAL. Serwis zdał egzamin podczas zeszłorocznej edycji, dlatego w tym roku ponownie postanowiliśmy skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań. TIDAL zapewnia naszym wystawcom najlepszą jakość odtwarzanej muzyki, dzięki czemu mogą pokazać pełnię możliwości prezentowanych systemów audio” – powiedział Adam Mokrzycki, organizator Audio Video Show.
Wystawa odbędzie się w dniach 6-8 listopada w luksusowych warszawskich hotelach Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski oraz po raz pierwszy w lożach VIP na Stadionie Narodowym.Nowością jest również fakt, że w tym roku formuła Audio Video Show została oficjalnie poszerzona o prezentacje liderów branży video. Wystawcy zarezerwowali 145 sal na powierzchni 6000 m2, co jest rekordem wystawy Audio Video Show. Oprócz popularnych producentów, jak Samsung, Sony czy Panasonic, na wystawie zostanie zaprezentowany ekskluzywny sprzęt dla audiofilów takich marek jak B&W, McIntosh czy Sonus faber.