23 Maj 2016

Nowości w firmie Exposure (maj 2016)

DYSTRYBUCJA

Źródło: TRIMEX

Firma Exposure zaktualizowała trzy produkty ze swoje oferty. Zmiany dotknęły urządzeń z koncówką „D” w nazwie: wzmacniaczy zintegrowanych 2010S2D i 3010S2D oraz przedwzmacniacza 3010S2D.

Nowe wzmacniacze mogą pochwalić się m.in. szerszą kompatybilnością cyfrową czy dodatkowym wejściem przeznaczonym na użytek kina domowego. Co więcej, użytkownicy mają możliwość zakupu opcjonalnej karty phono lub DAC-a obsługującego pliki PCM do 24 bitów/192 kHz.

Firma Trimex, polski dystrybutor marki Exposure, poinformowała również o uruchomieniu polskojęzycznej strony producenta. Wraz z witryną powstał także nowy cennik produktowy oraz fanpage na Facebooku.

Wszystkie trzy wymienione wyżej urządzenia są już dostępne w sprzedaży. Cena wzmacniacza zintegrowanego 2010S2D wynosi 4780 zł, za integrę 3010S2D trzeba zapłacić 7780 zł, zaś przedwzmacniacz 3010S2D kosztuje 4990 zł.

Specyfikacja techniczna:

2010S2D

Maksymalna moc wyjściowa (1 kHz): 75 W/kanał
Czułość wejść liniowych: 250 mV
Impedancja wejściowa: > 14 kiloomów
Pasmo przenoszenia: 20 – 20 000 Hz
THD: < 0,05%
Stosunek sygnał/szum: 100 dB
Separacja kanałów: 20 – 20 000 Hz > 60 dB
Pobór mocy: < 200 W
Napięcie zasilania: 230 V/50 Hz
Wymiary (W x S x G): 90 x 440 x 300 mm
Waga: 7 kg

3010S2D (wzmacniacz zintegrowany)

Maksymalna moc wyjściowa (1 kHz): 110 W
Czułość wejść liniowych: 250 mV
Impedancja wejściowa: > 17 kiloomów
Pasmo przenoszenia: 20 – 20 000 Hz
THD: < 0,03%
Stosunek sygnał/szum: 100 dB
Separacja kanałów: 20 – 20 000 Hz > 60 dB
Pobór mocy: < 400 W
Napięcie zasilania: 230 V/50 Hz
Wymiary (W x S x G): 115 x 440 x 300 mm
Waga: 12 kg

3010S2D (przedwzmacniacz)

Maksymalna napięcie wyjściowe: 2 V
Pasmo przenoszenia: 20 – 20 000 Hz
THD: < 0,008%
Stosunek sygnał/szum: 100 dB
Pobór mocy: < 25 W
Napięcie zasilania: 230 V/50 Hz
Wymiary (W x S x G): 90 x 440 x 300 mm
Waga: 5



Więcej o...
EXPOSURE

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer