16 Listopad 2015

Kampania telewizyjna marki Denon

INNE

Źródło: HORN DISTRIBUTION

Horn Distribution, polski dystrybutor sprzętu marki Denon, poinformował o rozpoczęciu szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, która obejmuje prezentację spotów sponsorskich przed programami wyświetlanymi w stacjach Grupy TVN oraz TVP.

W okresie od 24 października do 30 listopada tego roku bilbordy zostaną wyemitowane 278 razy. Pierwszy z nich pojawił się już 24 października o 21:21 w TVP1 przed „Hitem na sobotę”. Zgodnie z charakterem tej formy reklamowej przekaz koncentruje się na takich produktach, jak amplitunery kina domowego z polskim menu ekranowym czy systemy kina domowego i multirooom audio.

Warto dodać, że jest to kolejna w ostatnim czasie wysokobudżetowa kampania reklamowa prezentująca sprzęt audio szerszej publiczności. Wcześniej na taką akcję zdecydowała się firma Kruger&Matz.



Więcej o...
DENON

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer