Jak donosi firma Suport, oficjalny polski dystrybutor urządzeń wchodzących w skład koncernu Harman, urządzenia amerykańskiego giganta (JBL, Harman Kardon, Infinity, AKG, Yurbuds powered by JBL, Mark Levinson) zdobyły w roku 2014 łącznie 144 nagrody dla 84 różnych produktów.
„Osiągnięcie idealnego designu jest częścią credo koncernu Harman” – mówi Damian Mackiewicz, Vice President, Design for the Lifestyle Division. „To integralna część każdego produktu, który musi być spójny z charakterem marki, a równocześnie odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Doskonała prezencja, innowacyjność oraz zaawansowane technologie uzupełnione przez idealny styl. Wiemy, że to są wartości, które liczą się dla współczesnego konsumenta, a zatem tym bardziej jesteśmy dumni i zachwyceni, że nasze produkty konsekwentnie wygrywają w konkursach na design” – kontynuuje.
Wśród nagród, które otrzymały wyroby koncernu Harman warto wymienić m.in. Red Dot Desing dla pięciu urządzeń czy iF Design, który przypadł w udziale 13 różnym produktom.
Firma Suport podkreśla również, że w czasie tych 12 miesięcy na całym świecie rozeszło się ponad 10 milionów sztuk urządzeń amerykańskiego koncernu.