Wczoraj poinformowaliśmy o najnowszych kolumnach głośnikowych marki Pylon Audio – Emerald oraz Emerald HF. Te drugie zostały przygotowane we współpracy z redakcją „High Fidelity” i znajdą się na samym szczycie oferty polskiego producenta. Wraz z nim postanowiliśmy zorganizować konkurs, w którym do wygrania będą Emeraldy w unikatowej wersji „Touched by High Fidelity”.
Wymyśliliśmy konkurs, w którym będzie mógł wziąć udział każdy, kto odwiedzi tegoroczną wystawę Audio Video Show w Warszawie. Na terenie wystawy, w różnych miejscach, będą państwo mogli znaleźć banery i plakaty z okładkami „High Fidelity” z 2016 roku (12 sztuk). Wystarczy zrobić sobie z nimi zdjęcia i nadesłać je na adres:
I gotowe :) Im więcej znajdą państwo okładek, tym większa szansa, że weźmiemy wasze propozycje pod uwagę. Zwycięzcę wybierzemy wspólnie z panami z Pylona biorąc pod uwagę wasze zaangażowanie pomysły. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 25 listopada 2016 roku.
Ogłoszenie konkursu w grudniowym wstępniaku HF, na naszych stronach z nowościami oraz na stronach firmy Pylon Audio. Zdjęcia nie powinny być większe niż 1000 pikseli w podstawie (chodzi o to, aby całość nie ważyła zbyt dużo). ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!