06 Lipiec 2016

Nowości w firmie Music Hall (lipiec 2016)

DYSTRYBUCJA

Źródło: NAUTILUS

Firma Music Hall poinformowała o odświeżeniu praktycznie całej oferty swoich gramofonów. Oprócz wprowadzonych nieco wcześniej nowszych wersji podstawowej „dwójki” (mmf-2.3 oraz mmf-2.3 LE), modyfikacjom uległy także modele ze środka i góry cennika.

Jak stwierdza przedstawiciel firmy Nautilus, polskiego dystrybutora Music Halla, „wprawdzie wielkiej rewolucji nie ma, jednak wyraźnie widać, że firma wzięła na celownik koncepcję ramion proponowanych w zestawie, zastępując aluminiowe karbonowymi”. Wyjątkiem jest tu tyko model mmf-5.3 SE z ramieniem aluminiowym, jednak tym razem wykonanym w formie pojedynczego elementu. Gramofon ten dostępny jest w wykończeniu w fornirze o barwie drzewa różanego, podobnie jak sporo tańszy mmf-2.3 SE.

Co istotne, zmieniły się też propozycje wkładek – obecnie Music Hall w wyższych „piątkach” i „siódemkach” stawia na produkty Ortofona, w „dziewiątce” na Goldringa, a w budżetowych „dwójkach” oferuje sygnowaną własnym logo wkładkę Spirit, wykonaną na zamówienie przez firmę Audio Technica. Główna modyfikacja konstrukcyjna dotyczy jednak napędu wszystkich nowych produktów – zastosowano silniki synchroniczne prądu stałego.

Wszystkie nowe wyroby sygnowane marką Music Hall są już dostępne w sprzedaży na terenie Polski. Ceny opisanych wyżej gramofonów zaczynają się od 2 190 zł za model mmf-2.3 i kończą na 8 990 zł za topowy model mmf-9.3 w wersji z wkładką Goldring Eroica lub 7 690 zł bez niej.



Więcej o...
MUSIC HALL

Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer