15 Kwiecień 2020

MONOPRICE | Nowa marka w Polsce

Wzmacniacze, słuchawki, kable – i nie tylko: amerykańska marka MONOTYPE w Polsce

Źródło: MIP

MONOPRICE jest kalifornijskim producentem szerokiej gamy urządzeń, które nie powinny zrujnować naszego budżetu. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego modelu biznesowego oferuje produkty dorównujące jakościowo konkurencji, lecz w o wiele lepszej cenie. Firma w ofercie posiada wachlarz ponad 7000 produktów elektronicznych oraz akcesoriów dla szerokiego odbiorców z rynku konsumenckiego i profesjonalnego. W Polsce partnerem Monoprice została firma MIP.

Monoprice została założona w 2002 roku z inicjatywy dwóch przedsiębiorców, którzy zdali sobie sprawę, że klienci często przepłacają za dość proste i tanie w wytworzeniu produkty. Pierwszym jej bestsellerem był kabel HDMI, który firma była w stanie zaoferować w cenie wielokrotnie niższej niż firmy konkurencyjne. Monoprice od początku swojej działalności stawiała na spełnianie oczekiwań klientów. W ten sposób dość szybko z firmy oferującej kable, zaczęła sprzedawać systemy komputerowe budowane według specyfikacji klientów, systemy kina domowego, aż po kompleksowe systemy dostarczane dla innych firm. Z biegiem czasu swój model biznesu zaczęła przenosić na produkty z coraz wyższego segmentu cenowego, kierując się dotychczasową ideą.

Firma wyeliminowała zbędnych pośredników oraz procesy, które generowały dodatkowe koszty. Dla klienta końcowego oznacza to obniżenie ceny nawet o połowę. Monoprice oferuje bardzo szeroką gamę produktów w wielu obszarach działalności oraz niemal w każdym przedziale cenowym.

Poprzez bogaty segment akcesoriów, sprzęt IT, audio-video, rozwiązania mobilne i bezprzewodowe, rozwiązania smart&security, produkty typu outdoor poprzez wyposażenie biur i domów, na ofercie komercyjnej produktów oraz instalacji dla firm, instytucji edukacyjnych i rządowych kończąc.

W Europie dostępny jest w tej chwili tylko nieznaczny procent oferty Monoprice, gdyż jest to początek ekspansji na inne rynki. W Polsce mamy możliwość zakupu produktów z segmentu audio, produkowaną pod marką Monolith.

W produktach firmy Monoprice zastosowano nowoczesne, czasem szczytowe technologie: THX, Planar Diagrams, Dolby Atmos, Ribbon Speakers, ANC i wiele innych.

W obecnej chwili sprzęt można nabyć w wybranych sklepach oraz przetestować w sieci sklepów MP3Store.

Strona internetowa producenta: www.monoprice.com

ZDJĘCIA i TEKST: mat. dystrybutora



Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer