Marshall poszerza ofertę mobilnych głośników przeznaczonych na rynek konsumencki. Nowy model Acton dziedziczy wszystkie cechy, które wyróżniają najlepsze produkty producenta.
Głośniki Stanmore, Woburn czy też słuchawki Major spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem wśród muzycznych fanów firmy Marshall. Zachęcona sukcesem odniesionym na rynku konsumenckim, wprowadza kolejne produkty adresowane dla tej grupy odbiorców. Tym razem trafi do nich przenośny głośnik Acton, będący ciekawym połączeniem stylu vintage z najnowszymi osiągnięciami technologii.
Na górze urządzenia umieszczony jest panel wraz z analogowymi pokrętłami regulacji tonów niskich i wysokich, głośności, wskaźnikiem LED, wyboru źródła i parowania urządzenia oraz analogowego włącznika. We wnętrzu eleganckiej obudowy kryje się 4-calowy przetwornik niskotonowy oraz dwa przetworniki wysokotonowe. Taka konfiguracja, a także zaawansowane komponenty użyte do budowy głośnika, sprawiają, że dźwięk jest bogaty i szczegółowy w całym spektrum, od głębokiego i potężnego basu, aż po najwyższe tony. Acton komunikuje się ze źródłem dźwięku bezprzewodowo (wykorzystując do tego celu standard Bluetooth 4.0) lub za pośrednictwem kabli. Głośnik posiada analogowe wejście 3,5 mm oraz spiralny przewód zakończony dwustronnie wtykiem 3,5 mm do podłączenia dowolnego źródła sygnału. Urządzenie funkcjonuje w dwóch trybach gotowości: oszczędzającym energię i normalnym. „Produkt pod względem stylistyki wykonania i jakości brzmienia odbiega od popularnych głośników Bluetooth. To propozycja dla koneserów dźwięku, poszukujących dodatkowych doznań podczas słuchania muzyki” – mówi Maciej Kramer z Hama Polska, firmy będącej oficjalnym dystrybutorem sprzętu marki Marshall.
Specyfikacja techniczna:
Pasmo przenoszenia: 50 Hz – 20 kHz
Wzmacniacz: klasa D, 2 x 8 W oraz 1 x 25 W
Waga: 3 kg
Wymiary: 265 x 160 x 150 mm
Marshall Acton dostępny jest wyłącznie w kolorze czarnym. Cena głośnika wynosi 1099 zł.