Zdobywca Pucharu Świata, znany i ceniony piłkarz Jerome Boateng został właśnie Międzynarodowym Ambasadorem Marki JBL oraz pozostałych marek audio należących do koncernu Harman. Zawodnik będzie uczestniczył w międzynarodowych działaniach marketingowych oraz tych zwiększających świadomość marki. Zaczynając od 2015 roku, w portfolio produktów audio marek należących do Harmana oraz w reklamach produktów JBL Jerome Boateng będzie wielokrotnie powracającą osobistością.
Jak mówi sam zainteresowany: „Muzyka jest dla mnie bardzo ważna i ma wielki wpływ na moje przygotowanie fizyczne i psychiczna, bym mógł dobrze grać na boisku. Muzyka mnie motywuje, kiedy daję z siebie wszystko na treningach. Pomaga mi się skupić przed meczem. Produkty Harman dostarczają świetne brzmienie i doskonale współgrają z moim stylem życia, więc z przyjemnością wspieram działania koncernu, który inspiruje innych muzyką w jej najlepszym wydaniu.”
Boateng dołączył do imponującego grona światowych osobistości będących ambasadorami marek należących do koncernu Harman. Wśród nich do tej pory znaleźli się między innymi zespoły rockowe, zdobywcy nagród Grammy Maroon 5 oraz Linkin Park, światowej klasy muzyk, producent i artysta Quincy Jones, hinduski kompozytor filmowy, producent nagraniowy, muzyk, piosenkarz i filantrop AR Rahman, a także międzynarodowej klasy pianista i wysłannik pokoju ONZ Lang Lang.