Przy okazji wywiadu z Janem Tomaszem Adamusem, dyrektorem Capelli Cracoviensis (TUTAJ), ogłosiliśmy, że magazyn „High Fidelity” objął tę wyjątkową instytucję swoim patronatem. Dlatego też od pewnego czasu, z wielką radością, informujemy Państwa o wszelkich nowościach przygotowanych przez CC (ostatni news związany z Capellą można znaleźć TUTAJ), a dzięki bliskiej współpracy możemy zaproponować naszym czytelnikom lekturę wyjątkowych, unikatowych tekstów (TUTAJ). Ostatnio współpraca ta nabrała jeszcze pełniejszego kształtu – na krakowskich ulicach, szczególnie tych w centrum miasta, można spotykać pierwsze plakaty z naszym logiem.
Debiutancki dla „High Fidelity” (w roli patrona medialnego CC) plakat reklamuje zbliżające się wydarzenie „Opera Party”. Z tej okazji chcielibyśmy raz jeszcze, podobnie jak zrobiliśmy to przy okazji wywiadu, zaznaczyć, że ta współpraca to dla nas nie tylko honor i przyjemność, ale także wielkie zobowiązanie. Reklamujemy i chętnie podpisujemy się pod działaniami Capelli, ponieważ uznaliśmy, że są tego warte i możemy to zrobić z czystym sumieniem. A czy Capella Cracoviensis rzeczywiście jest warta tyle uwagi – prosimy, byście Państwo sprawdzili osobiście. Nie spodziewamy się innej sytuacji niż ta, w której wychodzą Państwo z koncertu niezwykle zadowoleni.