Szwajcarska firma Goldmund wzbogaciła niedawno swoją ofertę o dwa zupełnie nowe modele bezprzewodowych kolumn głośnikowych – Logos Tower oraz zestaw Metis Tower. Jak mówi producent, kolumny te mają korzystać z ogromnej, ponad 35-letniej wiedzy Szwajcarów, z drugiej zaś wyróżniać się na tle konkurencji lifestyle’owym designem oraz „rozsądniejszą” ceną.
Zarówno Logos Tower, jak i Metis Tower został zaprojektowane w taki sposób, aby wziąć pod uwagę wszystkie cenne sugestie ze strony „Goldmund Research & Development Team” – tej części firmy, która odpowiada za innowacje i świeże rozwiązania technologiczne. Jak chwali się producent, część z nich została już z powodzeniem zastosowana w droższych i większych modelach, m.in. w kolumnach Apologue Anniversary. Goldmund zaznacza, że chociaż brzmienie oferowane przez jego najświeższe produkty powinno przypaść do gustu każdemu, to wciąż można wyróżnić te cechy dźwięku, na którym inżynierom firmy zależało najbardziej – ogromnej przestrzeni, zdolności do doskonałego pokazywania źródeł pozornych, ekstremalnie gęsty bas, detaliczne i precyzyjne wokale oraz możliwość bardzo głośnego grania muzyki bez męczenia słuchacza.
Jak już było wspomniane, nowe produkty Goldmunda są bezprzewodowe – oznacza to, że muzykę można puścić bezpośrednio z komputera czy odtwarzacza strumieniowego. Co ciekawe, prócz wzmacniaczy, Szwajcarzy postanowili zamieścić w kolumnach specjalne filtry zapobiegające przed przeciążeniami. Warto również zaznaczyć, że model Logos Tower został wyposażony w jedno wejście koaksjalne.
Producent zaznacza jednocześnie, że jego nowe wyroby spełniają najwyższe standardy pod względem wykonania i wzornictwa. Dzięki nienarzucającemu się i eleganckiemu wyglądowi Logos Tower oraz Metis Tower nie powinny mieć problemu w pasowanie się w dowolnie wyglądający salon, zaś wysokiej klasy aluminiowa obudowa i znakomite wykończenie mają znacznie przedłużyć czas życia kolumn.
Goldmund nie podał ceny żadnej z kolumn. Chętni na zapoznanie się z dokładną specyfikacją techniczną mogą to zrobić, odpowiednio, TUTAJ i TUTAJ.