„Firmy Siltech i CrystalConnect są dumne mogąc ogłosić powrót znanej twarzy w branży hi-fi. Gabi Rynveld dołączy do nas ponownie w IAH (International Audio Holding), wspierając zespół PR, marketingu i sprzedaży” – w ten sposób rozpoczyna się komunikat IAH, właściciela obydwu marek.
Tym, którzy jej nie znają powiedzmy, że Gabi jest profesjonalną pianistką koncertową i występowała w słynnych salach koncertowych na całym świecie odkąd skończyła dziewięć lat. W późniejszym okresie życia, wychowując pięcioro dzieci, Gabi prowadziła sprzedaż i marketing w IAH, firmie stojącej za markami Siltech i Crystal Cable/CrystalConnect; Gabi założyła Crystal Cable w 2004 roku. Po około 15 latach budowania obu marek i tworzenia sieci przyjaciół branży, opuściła firmę pod koniec 2019 roku i „udała się na zasłużony urlop”.
Jest szczęśliwą żoną dyrektora generalnego IAH, Edwina Rynvelda, dzieląc miłość i pasję do tworzenia i słuchania muzyki. Dwóch ich synów, Viktor (dyrektor operacyjny) i Peter (kierownik sprzedaży), reprezentuje w tej rodzinnej firmie drugie pokolenie.
Ci, którzy ją znają, zapewne pamiętają jej ciepłą osobowość i pasję do muzyki. Gabi zawsze utrzymywała bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi z branży i nie mogę się doczekać, aby podzielić się z nimi swoimi doświadczeniami z szerszym gronem miłośników muzyki i hi-fi. Wraz z Edwinem co roku odwiedzała Polske, aby uczestniczyć w pokazach w czasie wystawy Audio Video Show, obydwoje są też członkami KRAKOWSKIEGO TOWARZYSTWA SONICZNEGO.
Na szczęście Gabi Rynveld wróciła do IAH. W materiałach prasowych podkreśla się, że nadal będzie dbała o komunikację z melomanami i prasą. Gabi zacznie również regularnie dzielić się ekscytującymi i wciągającymi historiami, doświadczeniami i ulubioną muzyką za pośrednictwem bloga na stronach Siltech i CrystalConnect, zatytułowanego „Gabi’s Music Corner”. Z niecierpliwością czekamy na opublikowanie wkrótce pierwszego wpisu!
Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.