Firma założona przez legendarnego Dan D’Agostino, D’Agostino LLC, zapowiedziała premierę dwóch najnowszych produktów w swojej ofercie, które ujrzą światło dzienne podczas targów elektroniki konsumenckiej CES 2015.
Pierwszym z nich jest wzmacniacz zintegrowany/odtwarzacz plików MLife. W sferze wzmacniającej integra ta wykorzystuje rozwiązania, które znalazły swoje zastosowanie w poprzednim wzmacniaczu firmy, Momentum. MLife oddaje nawet 800 watów przy 2 omach.
MLife umożliwia także bezstratne streamowanie muzyki poprzez aplikację Apple AirPlay, a także możliwość połączenia z serwisem TIDAL Hi-Fi. . Urządzenie to posiada również wbudowany tuner, dzięki czemu jest w stanie zaoferować tysiące internetowych stacji radiowych. MLife to także propozycja dla tych, których interesuje wykorzystywanie domowych zbiorów muzycznych – integra ta oferuje bowiem możliwość połączenia z komputerem/laptopem poprzez łącze UPnP, posiada również cyfrowe wejście USB.
Firma chwali się jednocześnie, że MLife został wykonany z dbałością o najmniejsze szczegóły, a jego wygląd czerpie pełnymi garściami z uznanego i cenionego autorskiego wzornictwa. Nowością w wypadku MLife jest 5-calowy ekran LCD pokazujący nazwiska artystów, albumy, nazwy gatunków oraz najważniejsze informacje dotyczące samych utworów.
Firma D’Agostino zapowiedziała także najnowszy wielokanałowy wzmacniacz mocy nazwany Cinema Standard, który został zaprojektowany z myślą o kinach domowych. Cinema Standard, podobnie jak MLife, wykorzystuje rozwiązania użyte wcześniej w wzmacniaczu zintegrowanym Momentum.
Jak mówią przedstawiciele firmy: „Cinema Standard to coś zupełnie nowego: wzmacniacz, który oferuje audiofilskie doznania dźwiękowe kinom domowym oraz spersonalizowanym instalacjom”. Warto dodać, że także ten wzmacniacz szczyci się znakomitym wykonaniem, które powinno znakomicie „wpisać się” w dowolny domowy salon.
MLife został wyceniony na 48 000 dolarów i będzie dostępny od marca tego roku, zaś koszt nabycia Cinema Standard wynosi 12 000 lub 15 000 dolarów (w zależności wersji, które różnią się od siebie ilością kanałów – 2 lub 3), a jego premiera została przewidziana na styczeń tego roku. Oba produkty będzie można podziwiać podczas targów CES, od 6 do 9 stycznia tego roku w Las Vegas.