Audio Show, największa polska i druga w Europie pod względem liczby wystawców i odwiedzających gości wystawa sprzętu audio, zmienia w tym roku oblicze. Jak poinformował Adam Mokrzycki, szef firmy Adam Mokrzycki Services oraz organizator wystawy, targi będą nazywały się Audio Video Show i będą gościły, prócz hoteli Golden Tulip oraz Radisson Blu Sobieski, na warszawskim Stadionie Narodowym. Zmianie uległo także logo imprezy oraz czas jej trwania.
„Po 18 latach organizacji Audio Show, postanowiliśmy rozszerzyć nazwę imprezy o człon ‘Video’. Wbrew temu, co może się wydawać na pierwszy rzut oka, nie jest to tyle zmiana formuły imprezy, co raczej usankcjonowanie stanu faktycznego. Od samego początku, Audio Show gościło bardzo wiele prezentacji związanych z obrazem, które zawsze cieszyły się ogromną popularnością wśród odwie-dzających. To na Audio Show swoje polskie premiery miały pierwsze odtwarzacze DVD, odtwarzacze Blu-ray, czy płaskie telewizory – najpierw plazmowe, potem LCD. Z tego też względu od wielu już lat pełna nazwa imprezy brzmiała ‘Audio Show – wystawa sprzę-tu audio oraz kina domowego’. Zabrakło jedynie przysłowiowej kropki nad ‘i’ – odzwierciedlenia tego faktu w nazwie skróconej. Teraz postanowiliśmy to zmienić” – tak metamorfozę nazwy argumentuje Adam Mokrzycki.
Warto poświęcić także kilka słów na temat nowej lokalizacji imprezy: Stadionu Narodowego. Jak chwali się organizator, poprzednie edycje wystawy z lat 2012, 2013 i 2014 były wyprzedane, i to z dużym wyprzedzeniem, w 100%. Sytuacja ta, powtarzająca się rok w rok, skłoniła organizatora do przemyślenia lokalizacji Audio Video Show. Wybór padł na Stadion, który oferuje 50 sal konferencyjnych gotowych do przyjęcia gości. Naturalnie dodanie tego obiektu nie rozwiązałoby problemu, dlatego też Mokrzycki zdecydował o pozostawieniu dwóch sąsiadujących ze sobą hoteli – Radisson Blu Sobieski oraz Golden Tulip. Co ważne, organizator zadba o komfortowe połączenie między hotelami, a Stadionem; uruchomiona zostanie specjalna, wahadłowa linia autobusowa.
Co więcej, czas trwania targów Audio Video Show 2015 zostanie, względem poprzednich edycji Audio Show, wydłużony o jeden dzień. Potrwają więc nie dwa (sobota-niedziela), jak było do tej pory, lecz trzy dni: od piątku do niedzieli.
Adam Mokrzycki zaznacza również, że rozszerzenie nazwy wystawy o nowy człon „Video” pozwoli przebić się jej do szerszego grona odbiorców „zainteresowanych sprzętem AV z najróżniejszych przedziałów cenowych”. „Pod tym też kątem prowadzona będzie tegoroczna promocja imprezy” – dodaje.
Podczas targów Audio Video Show swoją obecność zaznaczy również „High Fidelity”. Podobnie jak w poprzednim roku przygotowujemy dla Państwa szereg różnych atrakcji, którymi będziemy się w przyszłości chwalić na łamach naszych „Newsów”.
Targi Audio Video Show 2015 odbędą się w dniach 6-8 listopada (piątek-niedziela) tego roku na Stadionie Narodowym (Al. Ks. J Poniatowskiego 1) oraz w hotelach Golden Tulip (u. Towarowa 2) i Radisson Blu Sobieski (Plac Artura Zawiszy 1) w Warszawie. Wstęp na wystawę będzie biletowany – koszt jednej wejściówki wyniesie 30 zł. Poniżej można zapoznać się z dokładną rozpiską godzin otwarcia, a także z danymi kontaktowymi organizatora.
Godziny otwarcia:
Piątek, 6.11.2015, 16.00 – 20.00
Sobota, 7.11.2015, 10.00–20.00
Niedziela, 8.11.2015, 10.00–18.00
Dane organizatora:
Adam Mokrzycki Services
ul.Bolkowska 2D
01-466 Warszawa
Tel.: +48 602 26 86 20
E-mail: info@audioshow.pl
Strona internetowa: www.avshow.pl