Maj to wyjątkowy miesiąc dla „High Fidelity”. To właśnie pierwszego dnia tego miesiąca, w 2004 roku, do sieci trafił pierwszy, historyczny numer naszego pisma. Od wielu lat majowa odsłona jest jednak czymś więcej, niż „tylko” numerem urodzinowym; to także to wydanie czasopisma, które poświęcone jest wyłącznie produktom japońskim. Tradycji i w 2015 roku stało się zadość, czego efektem jest kolejny w historii „High Fidelity” numer „japoński”. Na jego okładkę trafił gość wyjątkowy – końcówka mocy A-70 Accuphase’a.
Test wzmacniacza A-70 (wzbogacony o opinię Tomka, członka KTS-u oraz jednego z pierwszych posiadaczy tego produktu na świecie) nie jest naturalnie jedyną atrakcją, która czeka na naszych czytelników. Wśród produktów, które nasi redaktorzy przetestowali na potrzeby 133. odsłony „High Fidelity” warto wymienić m.in. dwie referencyjne wkładki gramofonowe (Miyajima Laboratory Madake oraz ZYX Premium DIAmond), gramofon Air Force Two czy zestaw kabli (interkonekt + kable głośnikowe) firmy Mogami.
16 maja, czyli w połowie miesiąca, zawartość „High Fidelity” zostanie zaktualizowana. Wtedy tez dostępne staną się kolejne artykuły, m.in. ogromny pod względem tekstu i materiałów wizualnych tekst mieszającego w Japonii Marka Robinsona czy test kosztującego ponad 40 000 zł kabla zasilającego Harmonix X-DC SM Million.
Warto również dodać, iż dokładnie jak 12 miesięcy temu, także teraz „japońskiemu” numerowi towarzyszy potężny artykuł poświęcony Czesławowi Niemenowi. Tym razem „na tapetę” wzięliśmy legendarny „Czerwony album”.
Z treścią najnowszego numeru „High Fidelity” można zapoznać się TUTAJ.