JBL Endurance Peak II to nowe wodoodporne (IPX7), bezprzewodowe słuchawki sportowe. Model ten jest już dostępny w Polsce.
JBL Endurance Peak II to dokanałowe słuchawki sportowe, które są wodoodporne i bezprzewodowe. Nigdy nie uwierają i nie wypadają. Dzięki systemowi Powerhook™ słuchawki są włączane automatycznie w momencie ich włożenia do uszu. Intuicyjne sterowanie dotykiem umożliwia odbieranie połączeń i dostęp do asystenta głosowego.
Dzięki akumulatorowi, który dostarcza łącznie z etui do 30 godzin odtwarzania (6 godzin pracy słuchawek/24 godziny zapasu energii w etui ładującym) można uzyskać dodatkową motywację i przebiec w tym czasie kolejne kilometry.
Konstrukcja Powerhook™ zapewnia ergonomiczne dopasowanie i łatwą kontrolę. Model Endurance Peak II dostosowuje się do użytkownika. Giętki pałąk zauszny umożliwia dostosowanie słuchawek do rozmiaru użytkownika i poziomu komfortu. Ponadto można skupić się na zadaniu, gdyż muzyka uruchamia się i zatrzymuje zgodnie z działaniem użytkownika i można ją kontrolować intuicyjnie, co pozwala nie wypaść z rytmu. Nie ma znaczenia, którą słuchawkę wyjmuje się najpierw z etui. Można odbierać połączenia, regulować głośność lub korzystać z asystenta głosowego na każdej z nich.
JBL Endurance Peak II są odporne na pot i wodoodporne, a ich klasa ochrony to IPX7.
▌Specyfikacja techniczna
Przetwornik dynamiczny: 10 mm
Zasilanie: 5 V 1 A
Słuchawki: 13 g/szt. (razem 26 g)
Etui ładujące: 77 g
Typ akumulatorów słuchawkowych: Akumulator litowo-jonowy (60 mAh/3,7 V)
Typ akumulatora etui ładującego: Akumulator litowo-jonowy (770 mAh/3,7 V)
Czas ładowania: < 2 godz. od poziomu całkowitego rozładowania
Czas odtwarzania muzyki z włączonym modułem Bluetooth: 6 godz.
Pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHz
Impedancja: 16 omów
Czułość: 95 dB SPL przy 1 kHz
Maks. SPL: 93 dB SPL
Czułość mikrofonu: -38 dBV/Pa przy 1 kHz
Wersja Bluetooth: 5.0
Wersja profilu Bluetooth: A2DP 1.3, AVRCP 1.5, HFP
Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.