Wraz z końcem lutego produkty marki Musical Fidelity trafią do oferty RAFKO Dystrybucja. Musical Fidelity to firma założona w 1982 roku i przez całą swoją historię prowadzona przez klarnecistę i projektanta wzmacniaczy Antony’ego Michaelsona.
Jednocześnie RAFKO zapowiada całkowite odświeżenie trzonu dotychczasowej oferty Musical Fidelity. W sprzedaży dostępne są także zupełnie nowe produkty z serii M3, M6 oraz M8 – o szczegółach polski dystrybutor powiadomi w nadchodzących tygodniach.
Jak firma RAFKO zapewnia w oficjalnym oświadczeniu, dźwięk oferowany przez urządzenia od Musical Fidelity „charakteryzuje się niezwykłym zróżnicowanie barw z firmową nutką ciepła, a do tego super wysoką rozdzielczością, klarownością i dynamiką dźwięku. Wzmacniacze i odtwarzacze MF potrafią wygenerować niemal holograficzną scenę dźwiękową, co zapewnia niezapomniane przeżycia podczas odtwarzania pełnoskalowych koncertów orkiestrowych”.
Poniżej można zapoznać się z aktualną ofertą Musical Fidelity proponowaną przed RAFKO oraz cennikiem produktów dostępnych w sprzedaży.
Seria V90:
V90 DAC – 1295 zł
V90-LPS – 795 zł
V90-HPA – 1195 zł
V90-AMP – 1395 zł
V90-BLU – 1195 zł.
Słuchawki:
EB-33 – 395zł
MF-100 – 695zł.
Nowa seria M3 – już w sprzedaży, szczegóły niebawem
Nowa seria M6 – już w sprzedaży, szczegóły niebawem
Nowa seria M8 – już w sprzedaży, szczegóły niebawem
Nu-Vista 800 – już w sprzedaży, szczegóły niebawem.