Wczoraj, jako jedni z nielicznych dziennikarzy z całego świata, mieliśmy okazję uczestniczyć w oficjalnej premierze kolumn z serii Sopra – najmłodszego dziecka francuskiej firmy Focal.
Sopra, według zapowiedzi jednego z głównych przedstawicieli firmy, ma otworzyć zupełnie nowy rozdział w historii Focala. Kolumny, które wchodzą w jej skład, mają przynależeć do segmentu produktów premium: wiąże się to więc z niższą ceną w stosunku do luksusowej serii Utopia, a także ze znacznie mniejszym rozmiarem najnowszych kolumn, które właśnie weszły w skład katalogu firmy. Kolumny z linii Sopra zostały stworzone przez zupełnie nowy, młody i, jak wielokrotnie podkreślano, dynamiczny zespół, którego zadaniem było rozwinięcie do maksimum firmowych technologii, a także opracowanie zupełnie nowych, mających pomóc najnowszym produktom Focala osiągnąć maksymalnie możliwą jakość.
Na ten moment firma pokazała światu dwa modele kolumn – monitory Sopra N°1 oraz podłogówki Sopra N°2, które są dostępne w pięciu wersjach kolorystycznych: Black Lacquer, Imperial Red, Electric Orange, Walnut Weineer oraz Carrara White.