Nowa nazwa CrystalConnect, jak czytamy w materiałach prasowych, „odzwierciedla ciągły rozwój portfolio produktów (kable, elektronika i głośniki), które nie tylko łączą elementy w systemie audio, ale ustanawia tak ważne połączenie między Tobą a muzyką”.
W czasach, gdy kable high-end audio stawały się coraz większe, cięższe i sztywniejsze, Crystal Cable stworzył eleganckie, elastyczne konstrukcje. Te pierwsze produkty wyrosły na wszechstronną, wielokrotnie nagradzaną rodzinę produktów, z możliwościami muzycznymi i technicznymi, które najpierw stanowiły wyzwanie, a następnie wyznaczały wzorzec dla brzmienia dla innych firm. Jak czytamy:
„Zmieniając nazwę marki CrystalConnect, podkreślamy dokładnie to, co robią nasze produkty: Połącz się z muzyką. Nasze nowe logo zawiera zarówno kamerton, jak i tulipana. Kamerton reprezentuje czystość brzmienia i muzykalność naszych produktów, a tulipan jest symbolem estetycznego piękna i naszego holenderskiego dziedzictwa.”
ROBERT WINTERHOFF, dyrektor generalny CrystalConnect mówi dalej:
„Nowa nazwa marki i odświeżona tożsamość lepiej odzwierciedlają nasz strategiczny cel. Chociaż nazwa i logo uległy zmianie, możecie państwo mieć pewność, że nasze podstawowe wartości i kultura rodzinnego biznesu pozostają takie same. Będziemy nadal przesuwać granice nauki i technologii, aby tworzyć innowacyjne produkty audio, które łączą zadziwiającą muzyczną precyzję z dopasowanym estetycznym wzornictwem.”
Wiele z dotychczas produkowanych kabli, takich jak udana seria Diamond, kultowe głośniki Arabesque i renomowany wzmacniacz CCI, pozostają w ofercie, ale już pod marką CrystalConnect. Wkrótce mają się pojawić również nowe produkty. Pod starą marką Crystal Cable nadal będą oferowane kable słuchawkowe Duet.
Przypomnijmy, że o marce Crystal Cable pisaliśmy wielokrotnie, chociażby w teście kabli THE ULTIMATE DREAM, w sprawozdaniu z wizyty w fabryce (czytaj TUTAJ), czy w sprawozdaniu ze spotkania KRAKOWSKIEGO TOWARZYSTWA SONICZNEGO (No. 97).
Tekst i zdjęcia: mat. prasowe