FRANCESCO GEMINIANI
Sonates Pour Violoncelle Program: 1. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Andante 2. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Allegro 3. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Affettuoso 4. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Allegro 5. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Vivace 6. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Affettuoso 7. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Allegro 8. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Andante 9. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Presto 10. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Adagio 11. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Allegro 12. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Andante 13. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Allegro 14. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Andante 15. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Allegro 16. Tendrement 17. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Adagio 18. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Allegro Moderato 19. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Adagio 20. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Allegro Wykonawcy: Bruno Coscet Luca Pianca & Les Basses Réunies Wydawca: Alpha 123 Szczegóły: digipak z książeczką Data wydania: 10 kwietnia 2008 Inżynier dźwięku: Alessandra Galleron Miejsce nagrania: kościół St. Peter, Eglise de Pampigy, Szwajcaria Format: CD JAKOŚĆ DŹWIĘKU: 8-9/10
Alia Vox ma rozpoznawalny „sound”. To rozdzielcze, pełne granie z dobrze zarysowaną sceną dźwiękową. Ta realizacja jest bardzo podobna, chociaż instrumenty ustawione są dalej niż zazwyczaj. Całość jest nieco ciemniejsza, niż np. na płycie Sonate Da Camera Antonio Vivaldiego (Glossa GCD 921203, 2 x CD). Rozdzielczość jest jednak bardzo dobra i ma się poczucie głębokiej przestrzeni. Ładnie odzywa się w Sonacie XI klawesyn – bez najeżdżania nań „soczewką”, ale i bez stłumienia. Być może wolałbym nieco bardziej intymny niż tutaj przekaz całości, ale w ramach założonej estetyki efekt jest bardzo dobry.
PŁYTY PROSTO Z JAPONII POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ |
||
© Copyright HIGH Fidelity 2008, Created by B |