2006-02-02

Internetowe aukcje w Panasonic Polska


Nowa inicjatywa polskiego oddziału firmy Panasonic dla użytkowników Internetu. Wylicytuj tańszy sprzęt.
Panasonic Polska Sp. z o.o., polski oddział światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o uruchomieniu systemu aukcji internetowych sprzętu elektronicznego. Nowa inicjatywa skierowana jest do Klientów - Internautów, którzy poszukują urządzeń najwyższej klasy w atrakcyjnej cenie. Aukcje odbywają się codziennie na stronie www.panasonic.totu.pl/aukcje/

Aukcje odbywają się cyklicznie, co około trzy godziny i zaczynają się punktualnie o wyznaczonej porze. Licytacja każdego urządzenia trwa zaledwie kilkanaście minut. Pierwsze oferty muszą wpłynąć w ciągu dwóch minut od momentu rozpoczęcia aukcji. Licytacje odbywają się w czasie rzeczywistym, dlatego uczestnicy na bieżąco widzą ich przebieg i mogą błyskawicznie podejmować decyzje o przebiciu ostatniej oferty. Szybkość podjęcia decyzji ma więc ogromne znaczenie w odniesieniu sukcesu i kupnie upatrzonego sprzętu.
Na licytację wystawiane są urządzenia praktycznie ze wszystkich grup produktów Panasonic. W szczególnie atrakcyjnych cenach pojawiają się modele, które są wycofywane z oferty lub akcesoria do wcześniejszych linii produktowych. Sprzęt, który nie znalazł nabywcy podczas aukcji automatycznie przechodzi do następnej z tą samą ceną wywoławczą.
Warunkiem wzięcia udziału w licytacji jest wcześniejsze zalogowanie się na stronie aukcji. Raz w tygodniu zarejestrowani uczestnicy będą otrzymywać informację o najciekawszych aukcjach.

"Choć naszą akcję uruchomiliśmy na początku stycznia br. obserwujemy duże zainteresowanie tą formą zakupu sprzętu Panasonic. Na razie największe emocje budzą urządzenia mniejszej wartości, takie jak magnetowidy, odtwarzacze CD i MP3, słuchawki. Mamy nadzieję, że aukcje będą się dynamicznie rozwijały i w najbliższym czasie będziemy świadkami zaciętej licytacji plazmy, aparatu cyfrowego czy kamery" - powiedziała Beata Dąbrowska, Specjalista Ds. Sprzedaży B2B&B2C w Panasonic Polska.

Źródło: PANSONIC



© Copyright HIGH Fidelity 2006, Created by SLK Studio