19 Kwiecień 2015

Harman + Quirky – „SŁUCHAWKI JUTRA”

SŁUCHAWKI

Źródło: SUPORT

Koncern Harman oraz firma Quirky mobilizują ludzi, by podzielili się swoimi pomysłami na produkty codziennego użytku. Partnerstwo jest już kolejną inicjatywą zapoczątkowaną przez Quirky. Celem tej kooperacji jest poznanie koncepcji na sprzęt audio nowej generacji z całego świata oraz przybliżenie obu producentów do swoich klientów.

„Zaproszenie naszych fanów, by mieli wpływ na nasze produkty nowej generacji nie tylko dostarcza nam informacji na temat gustów i preferencji konsumentów, ale także pomaga umocnić dwudrożną komunikację z naszymi klientami, na której bazujemy” – mówi Ralph Santana, Executive Vice President and Chief Marketing Officer w HARMAN International. – „Współpraca z Quirky to dla nas ekscytujące doświadczenie, które daje nowe pola dla inteligentnego designu, formy, funkcjonalności czy łączności. Na razie w kwestii słuchawek, a w przyszłości przy kolejnych produktach” – kontynuuje. Harman wykorzysta platformę Quirky, by tworzyć nowe idee dla portfolio swoich marek, którymi są między innymi Harman Kardon, JBL czy Infinity. Koncern postanowił zacząć od wyzwania „Słuchawki jutra”. „Dostaliśmy już prawie 20.000 pomysłów na produkty audio od społeczności naszych wynalazców codzienności” – mówi Ben Kaufman, CEO i założyciel Quirky. Jak dodaje: „Dzięki zaangażowaniu kreatywnych ludzi z całego świata mamy właśnie możliwość, by wspólnie zmieniać produkty jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży rozrywki audio”.

W czasie od 7 do 21 kwietnia 2015, Quirky i Harman przyjmują pomysły nowych produktów na platformie Ouirky, która jest częścią globalnej platformy z dziedziny innowacji. Projekty powinny wyobrażać słuchawki przyszłości. Wideo z wyzwaniem zobaczyć można TUTAJ. Po tym terminie przedstawione idee zaprezentowane zostaną w ramach ewaluacji produktów Quirky + Harman w środę, 29 kwietnia o godzinie 19.00 (streaming na żywo – TUTAJ). W ramach panelu eksperci głosować będą, które z przedstawionych pomysłów powinny stać się rzeczywistością. Wybrane idee słuchawek mogą zostać rozwinięte w ramach którejś z wiodących marek Harman, a w następstwie być sprzedawane na całym świecie.



Krakowskie Towarzystwo Soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp.

CO W MAGAZYNIE

Czytaj najnowszy numer